Znaleziono 4322 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Artja
wczoraj, o 12:24
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

"W Warszawie i okolicach" to jak dla mnie oznacza, że w Warszawie i jakieś 100m za granicą administracyjną. Mochas cmokas, jutro latanko :)

...A do latawca rolka folii aluminiowej na ogon. Na radarze to będzie chyba jakiś benio na niskim pułapie ;)
autor: Artja
wczoraj, o 09:30
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

No może i podśmiechujki, ale w buraki trzeba było dymać po latwiec tak samo jak po model. Jedyna różnica, że łatwiej było znaleźć :D
autor: Artja
wczoraj, o 09:22
Forum: Brudnopis
Temat: Hydepark - czyli bardzo brudny brudnopis (idealne miejsce na bzdury :) )
Odpowiedzi: 4282
Odsłony: 191404

Re: Hydepark - czyli bardzo brudny brudnopis (idealne miejsce na bzdury :) )

Kiedyś miała miejsce dyskusja co jest dronem a co nie. Teorii było mnóstwo. Dzisiaj trafiłem na teorię PAŻPu: Insytytucja która stawia jakieś budowle 60m od lotniska w osi pasa startowego nie zasługuje na żaden szacunek :gas: Autonomiczny odkurzacz też będzie dronem jak mu się zrobi podwozie z podu...
autor: Artja
13 sie 2018, o 11:20
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

Duszek był wyjątkowo cierpliwy dla modeli, no ale w końcu przecież nie wytrzymał i latawiec zaliczył kreta :mrgreen: Fotka powinna być w mirasowej galerii, cholera nie cyknąłem bo sznurek nawijałem ;)
autor: Artja
9 sie 2018, o 06:27
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

mikegsx400 pisze:powinienes jeszcze dodać: "sorry za jakość, zdjecie robione telefonem, wiem ze nic tu nie widać" :D

Gadasz jakbyś nigdy nie łaził po regulskich chaszczach. Fotka jest absolutnie prawdziwa, tam rzeczywiście nic nie widać :)
autor: Artja
9 sie 2018, o 00:07
Forum: Filmy i Foty
Temat: Polowanie na kreta - video i foto relacje z własnych kretobić
Odpowiedzi: 2016
Odsłony: 136776

Re: Polowanie na kreta - video i foto relacje z własnych kretobić

O czym wy gadacie? Jakie rozpieprzył... że co zawiodło... że koło wygryzione i takie tam? Przecież za tydzień ten rzęch będzie na giełdzie jako nówka sztuka nie klepana :) Inna sprawa, że po wyklepaniu oczom kupca może się ukazać przystanek tramwajowy, albo połówka mojżeszka. Tak czy siak, ja bym wo...
autor: Artja
5 sie 2018, o 20:33
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

Mirek, chyba pomyliłeś lotniska! :D
Mroczek, mam nadzieję że po 10'tym browarze nie zmarnowałeś i koncertowo polałeś po pasach :D
Mike... coś tam znowu zmajstrował...? A może to sprawka Regulskiego duszka, ostatnio wydaje się być jakiś wygłodniały ;)
autor: Artja
5 sie 2018, o 20:28
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Pałacowa - spotkania
Odpowiedzi: 5614
Odsłony: 300592

Re: Warszawa - Pałacowa - spotkania

NIe wiedziałem, że Miru tak kocha spalinki! Banan na gębie mówi sam za siebie :D Dobrze że już po żniwach, bo dorwał się do kosiarki jak Reksio do szynki... Jak już opierdolił całe lotnisko to prawie miał miał łzy w oczach, że to już koniec koszenia :mrgreen: https://i.imgur.com/w93l8gU.jpg Mój syn ...
autor: Artja
4 sie 2018, o 18:51
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Pałacowa - spotkania
Odpowiedzi: 5614
Odsłony: 300592

Re: Warszawa - Pałacowa - spotkania

mikegsx400 pisze:Czy to przypadkiem nie jest pakiet 1450? :D

Popatrz raczej jakie ma kurwiki w oczach, to pewnie coś lepszego, ale na tych pinglach wygląda jak multipla :D
autor: Artja
4 sie 2018, o 16:34
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

No właśnie - upały, a dania... no cóż, chłodnik litewski, zimny browarek, mrożona wódeczka... ooo... to są posiłki do których można usiąść
autor: Artja
4 sie 2018, o 12:08
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

Dziś siedziałem od rana, ale tylko Bizon wpadł na szybkie latanko. Jutro planuję od 8-9, a może do 7 nawet, to zależy jak szybko odzyskam płyny ustrojowe :-) Zwykle grilla zwoził Kenobi ale coś go wcięło ostatnio. W razie co, zawsze można pospawać kilka szprych Wojtkową spawarką :-)
autor: Artja
3 sie 2018, o 05:50
Forum: Filmy i Foty
Temat: Krecik roku 2018
Odpowiedzi: 52
Odsłony: 5906

Re: Krecik roku 2018

Byłby kret roku gdyby zdążył z nim przed żniwami i szukał po skoszeniu ;-)
autor: Artja
30 lip 2018, o 18:16
Forum: Tx / Rx
Temat: Odbiornik 5.8G - sygnał video
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 90

Re: Odbiornik 5.8G - sygnał video

Nie znam się na tym aż tak niskopoziomowo, ale popatrz tutaj i ewentualnie pogadaj z twórcami: http://rc-fpv.pl/viewtopic.php?f=10&t=26896 Mam ustrojstwo wykonane wg tego projektu i działa bardzo dobrze. Kupowałem same głowice odbiorników 5,8, a z odbiorników 1,2 głowice wylutowałem. Reszta elek...
autor: Artja
30 lip 2018, o 07:09
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

Gratulacje Lenu, i ukłony dla Małżonki! :)
autor: Artja
29 lip 2018, o 17:43
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

Mapa powstaje na potrzeby pozwolenia na budowę. Skoro tak, to w najbliższym czasie, w ciągu 2 miesięcy możemy się spodziewać geotechników z wiertnicą. Potem, projekt budowlany i uzgodnienia zjazdu z drogi głównej to jakieś 3-4 mce projektowania. W normalnym trybie przez zimę robi się projekty wykona...
autor: Artja
29 lip 2018, o 15:46
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

Kronikarsko niedzielny dzionek lotniskowego życia upiornie gorący, szczególnie od rana do południa gdy było pełne słońce. Naszczane, polatane i postrzelane. Jak się okazało ekipa jest wyposażona lepiej niż niejeden batalion wojsk obrony terytorialnej. Na szpicy Dawo i Bizon - broń długa, klasycznie ...
autor: Artja
29 lip 2018, o 06:53
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

No polataliśmy i polaliśmy z Dawem za Ciebie :) Było fajnie, chociaż gorąco, parno i duszno po przelotnych opadach. Pod pojęcie "fajnie" nie kwalifikuje się gasser, w którym po kilku minutach lotu zesrało się serwo Aile. Helik wszedł derilkę i żarty się skończyły. Zgasiłem silnik i próbowa...
autor: Artja
28 lip 2018, o 04:03
Forum: Spotkania modelarzy
Temat: Warszawa - Reguły - spotkania
Odpowiedzi: 6952
Odsłony: 369153

Re: Warszawa - Reguły - spotkania

To niewiele się minęliśmy :) Z czego ten ołów był szczelany?
autor: Artja
28 lip 2018, o 04:02
Forum: SAB Goblin
Temat: Goblin 700
Odpowiedzi: 182
Odsłony: 19448

Re: Goblin 700

Jeśli chodzi o obroty to owszem, ale 2:30 to już bałwochwalstwo ;)
autor: Artja
28 lip 2018, o 03:55
Forum: Silniki spalinowe i akcesoria
Temat: Paliwa modelarskie - trwałość - uwaga na herezje !
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 7612

Re: Paliwa modelarskie - trwałość - uwaga na herezje !

W tydzień wydałem na soczek do helików więcej niż przez miesiąc na samochód. Za chwilę zacznę rozważać przejście diety na wodę i suchary :masakra: Na dłuższą metę, jeśli sytuacja na rynku nie ulegnie zmianie, to faktycznie trzeba będzie coś pokombinować z przygotowaniem własnej mieszanki...

Wyszukiwanie zaawansowane