Blade 200srx

Blade mCX, mCX Tandem Rescue, CX2, CX3, mSR, SR, 120, 120SR, CP PRO, 400 3D
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 sty 2017, o 14:00

slawek1982 pisze:w 4 ch szybciej odruchowo wylaczam obroty i odrobine mniejsze uszkodzenia.


To jest najgorsze co możesz zrobić - ten odruch w dużych modelach będzie Cie kosztował duuuuuuużo.
Helikoptery
Awatar użytkownika
slawek1982
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 10
Rejestracja: 10-01-2017
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 1 raz

Postautor: slawek1982 » 14 sty 2017, o 15:34

znaczy ujemny kąt łopaty i mocniejsza gleba
Sławek
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 sty 2017, o 15:37

tak, a jak wyuczysz w sobie taki kretyński nawyk to ciężko Ci będzie go zmienić.
Helikoptery
Awatar użytkownika
slawek1982
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 10
Rejestracja: 10-01-2017
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 1 raz

Postautor: slawek1982 » 14 sty 2017, o 16:27

a to w 6 kanałowcu da się momentalnie odciąć napęd
Sławek
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19685
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 14 sty 2017, o 16:33

To pytanie czy twierdzenie?
Awatar użytkownika
slawek1982
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 10
Rejestracja: 10-01-2017
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 1 raz

Postautor: slawek1982 » 14 sty 2017, o 16:48

TO zdecydowanie pytanie, Jak pisałem mam doświadczenie tylko z lama v3 wiec z 6 kanałowcami nawet cieżko mi jest start sobie wyobrazić od czego zacząc. Tzn gdzie włączyć i ustawić obroty
Sławek
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19685
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 14 sty 2017, o 16:49

Minimum interpunkcji nie zaszkodzi bo czasem ciężko zrozumieć co piszesz.
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2134
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 14 sty 2017, o 18:32

Odcina napęd poprzez przełącznik - hold i silnik przestaje napędzać :)
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
lenu
Lider forum...
Posty: 2168
Rejestracja: 13-10-2014
Lokalizacja: Janki - niedługo Wolica :D
Podziękował: 21 razy
Podziękowano: 98 razy

Postautor: lenu » 14 sty 2017, o 21:09

Proponuje obejrzeć na YT strefę hobby i fredy can fly aby dowiedzieć się co i jak
Pozdrawiam, Artur
Goblin 500 / Gaui X3 / w planie 20letnim dużo dużo więcej / DX8
Blondesp

Postautor: Blondesp » 22 sie 2017, o 07:33

Ja zaczynam na blade 200srx i juz spalilem silnik w ogonie. Po 2 min lotu silnik ogonowy goracy ze nie mozna dotknac i belka tez goraca loty trwaja na pelnej baterii 3_4 minuty i koniec czy to jest wina regulatora czy mozna go ustawic?

Wróć do „E-Flite”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron