Goblin 770

Zielone, czerwone czy czarne. Gobliny i ich krewniacy...
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 953
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 130 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 17 sie 2018, o 23:15

@Macieju
rozumiem że rułe skrócisz a pasek to masz od mniejszej wersji? nie znam goblinów więc to może tylko takie Wasze żarty a ja nie załąpałem i ogon zostaje bo innego nie ma...?
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 17 sie 2018, o 23:29

Nie no pasek musi być krótszy, od normalnej 700. Popychacz ogona również.

Kusi mnie oberżnięcie ogona bo nie potrzeba mi kolejnych pamiątek/gratów w chacie. Na końcowych 100mm belki przekrój się nie zmienia
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 18 sie 2018, o 00:10

mwx pisze:
dismalK pisze: nie kumam troche po co robic z niego taka latajaca krowe, z lopatami przekraczajacymi 690mm... no chyba, ze pod 14S co w sumie ani ekonomiczne, ani osiagow nie poprawi.


Wiesz... normalnie mógłbym powiedzieć że mam największego w całej wsi i chodzić z dumnie podniesioną głową.
Niestety MASA musiał wbić się z tą swoją pełnoprawną 770, więc tytuł Samca z Największym - Króla Wioski i tak przypada jemu.

W związku z tym pozostaje mi montaż Rapidów 690, które już czekają grzecznie na swoją kolej. Ogon też przydałoby się skrócić, żeby łatwiej się to transportowało. Całkiem poważnie rozważam użycie piły do tego celu.

(Aha, żebym nie wyszedł na zwyrola - pierwsze 3 loty wykonałem wcześniej, zdala od rodzinki która siedziała w domu. Nie rozkręciłbym tego w okolicy szkraba bez wcześniejszych testów przeciążeniowych, choć jak teraz o tym myślę to uważam że i tak była zdecydowanie za blisko)


mwx pisze:Zostaje jeszcze powrót do normalnej długości łopat, bo Black Thunder na łopatach 750 to brzmi jak przepis na nieszczęście.



A w sumie o co chodzi z tym skracaniem? Rozumiem temat wydajności, preferencji, 14S, etc ale 770 to upgrade SAB'a a nie wynalazek z chińskie wioski. To, że niebezpieczne czy tak po prostu histeryzujecie?

MASA wbił się też 570 w jedyny słupek w okolicy, kasując model tak, że nic z niego nie zostało ale czy to jest argument, że 570 powinna być 500'tką?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 953
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 130 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 18 sie 2018, o 00:31

Wojtku. sam widzisz ze jedynie coś pomiędzy 770 a 570 wchodzi między słupki... proszę pomyśl
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 18 sie 2018, o 00:39

Wiktor :masakra:

Rozumiem, że ktoś nie lubi dużych modeli ale żeby dorabiać filozofię niebezpieczeństwa to nie kumam, czemu 770 to proszenie się o kłopoty a 700 już nie? A Logo 800 to ok czy tez kłopoty?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 953
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 130 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 18 sie 2018, o 00:59

genialne pytanie
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2134
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 18 sie 2018, o 05:49

Ja znowu nie koniecznie rozumiem po co ktoś kupuje 770 i chce dziabać ogon zamiast kupić 700 na start. No ale każdy ma swoje zdanie i wolność wyboru :)
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 18 sie 2018, o 07:12

Ogon 770 (H9046-S) to nie jest żaden oficjalny upgrade do Black Thundera. To jest ogon od 770 Competition, która ma dłuższy wał, wyższą głowicę i tym samym większą odległość pomiędzy końcówką łopaty a belką.

Założenie rury od Logo 800 do Logo 600 nie czyni z niej bezpiecznej 800, mimo że to oryginalna rura Mikado.

Najnowszy 770 Sport (podobny z wyglądu do BT) też jest wyższy, co widać nawet bez pomiarów na pierwszy rzut oka.

Ja mam tendencję do ścinania belek łopatą a wątpię żeby SAB miał tendencję do podwyższania wersji 770 wyłącznie dla jaj.

Tak czy inaczej jestem otwarty na propozycje kupna ogonka z łopatami, jeśli ktoś chciałby spokojnie pofruwać na low HS.
Łopaty niby są już sprzedane, ale zagramanicę więc chętnie dam pierwszeństwo komuś bardziej lokalnie
Ostatnio zmieniony 18 sie 2018, o 07:18 przez mwx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3786
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 238 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 18 sie 2018, o 07:16

mwx pisze:Ja mam tendencję do ścinania belek łopatą


W locie?
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 18 sie 2018, o 07:21

PiotrS pisze:
mwx pisze:Ja mam tendencję do ścinania belek łopatą


W locie?


Próbowałem na półce ale to wydaje się niemożliwe bez połamania czegoś. Działa tylko w locie.

Wróć do „SAB Goblin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości