angry trex pisze:Na ustawieniach fabrycznych da się latać i to bezproblemowo, ale przy bardziej wyszukanych manewrach lepiej sobie dopieścić parametry.
mwx pisze:Jak jest wysokie to pozwala helikowi na więcej swobody w temacie bezwładności. Model jest bardziej flybarowy, mniej symulatorowy.
IMHO najwięcej czuć to przy ćwierćpiroflipach (bo pełnych nie umiem ) i ogólnie przy flipach wszelkiego rodzaju.
Moim zdaniem mocniej czuć różnicę na niskich obrotach niż na wysokich - niskie agility powoduje to że na małym headspeedzie nadal można dość dynamicznie szarpać helikiem w powietrzu (prawym drągiem, na pitcha to nie ma wpływu)
mwx pisze:Rób przewrót np. przez dziób i szybko ustawiaj drąga na 0. Powinieneś zobaczyć różnicę w zatrzymaniu z rotacji.
mwx pisze:Rób przewrót np. przez dziób i szybko ustawiaj drąga na 0. Powinieneś zobaczyć różnicę w zatrzymaniu z rotacji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości