Goblin 650/700 (Black Nitro)

Zielone, czerwone czy czarne. Gobliny i ich krewniacy...
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 30 wrz 2019, o 16:12

:thumb: Dzięki
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 945
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 69 razy
Podziękowano: 25 razy

Postautor: Carson » 30 wrz 2019, o 18:54

miruuu pisze:Nie znam się na spalinach, ale lot mi się bardzo podobał! :thumb:


Kurde czytasz w moich myslach, mega mi sie podoba, fajny styl :thumb: Długo juz latasz helikami? :D
X360 / 450 FBL / FS-i6 // Turnigy SCT 2WD / FS-GT3B
When you are dead, you don't know you are dead. It's pain only for others.
It's the same thing when you are stupid.
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 30 wrz 2019, o 22:10

mwx pisze:Dźwięki zalewania i przedwczesnego zapłonu przy wkręcaniu na obroty są dość łatwe do odróżnienia, ale nie wiem jak to wytłumaczyć. Jak ma za ubogo to emituje takie wkurwione szczekanie i stuka, trochę jak stary zimny diesel, a jak za bogato to tak miękko popierduje i pomija cykle zapłonu (trochę jak 4-takt) :mrgreen:
Pamiętaj, że jak robi się chłodniej to trzeba odkręcić - potrzeba więcej paliwa żeby spalić więcej gęstego powietrza.



Spróbuję odkręcić średnie, ale przy rozkręcaniu raczej się dławi paliwem według mego słuchu. Jak zostawię włączoną świece to nie gaśnie , oczywiście mówimy o rozpędzaniu. Na wolnych raczej gada i z odpalaniem nie ma problemu. Dziwne bo jak by miał ubogo , to przy tick tocku chyba by słabł, a nie słabnie , najgorsze dla niego to hmm jakby głęboka pompka :) no ale nie wiem , trzeba będzie pokręcić :)
Dzięki za rade :thumb:
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 30 wrz 2019, o 22:15

Carson pisze:
miruuu pisze:Nie znam się na spalinach, ale lot mi się bardzo podobał! :thumb:


Kurde czytasz w moich myslach, mega mi sie podoba, fajny styl :thumb: Długo juz latasz helikami? :D




E tam bez przesady ;)
Bawię się tym od chyba 6 lat ale zbyt wiele nie latam :)
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 30 wrz 2019, o 22:15

A jaką masz świecę? Może zafajdana/przegrzana i nie trzyma temperatury jak trzeba. Co jakiś czas warto ją wymienić
Zerknij jak wygląda spiralka.
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 30 wrz 2019, o 22:28

Czysta jest , jak nowa
To raczej moje lewe ręce do ust. gaźnika muszę nad tym popracować :D
podobno ten silnik na opti 20-25% może latać z jedną podkładką
, ja dołożyłem jedną 0.1mm bo mam 25%.
Spróbuje ustawić żeby się nie dławił przy rozkręcaniu.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2019, o 23:23 przez pablo2-75, łącznie zmieniany 1 raz.
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 30 wrz 2019, o 23:16

OS #8 czy coś innego?
Dajesz mu się chwilę rozgrzać na jałowych? Ja w sumie rozkręcam dopiero jak silnik ma 50°C na zewnątrz, czyli w środku już jest dość ciepło.
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 30 wrz 2019, o 23:24

Tak 8
Zawsze chwile wisze ok 1-2 min jak pierwszy lot zanim zacznę:)
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 1 paź 2019, o 06:24

Bardziej miałem na myśli rozgrzanie na jałowych, przed rozkręcaniem wirnika - pisałeś że przy rozkręcaniu kaszle i gaśnie, dlatego o to pytam.
1-2min w zawisie to chyba długo, szkoda paliwa ;)
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 1 paź 2019, o 13:44

mwx pisze:Bardziej miałem na myśli rozgrzanie na jałowych, przed rozkręcaniem wirnika - pisałeś że przy rozkręcaniu kaszle i gaśnie, dlatego o to pytam.
1-2min w zawisie to chyba długo, szkoda paliwa ;)


2 min to chyba przesadzilem , no staram się zawsze troche rozgrzac silnik, bo mam wpojone przez znajomych mechanikow jeszcze za dziecka ze
silnika nie można kopać na zimnym , czy to auto czy co innego :)
Zrobiłem rewizje iglic właśnie i wysokie mam odkręcone na 2 i ok 5/8 a srednie na 1-1/4 więc chyba za bogato troche , stąd chyba przy rozkręcaniu
dławi się przy pewnych obrotach a potem wchodzi i podobnie podczas obciążenia, troche ciężko mu się wkręcić , jak już wpadnie na obroty to trzyma
bo gov ma +10% gazu na cyklice dodane .Tzn tak sobie to łumacze :mrgreen:
Jak mu wdepne na wysokich do końca to też słychać lekko jak by miał za dużo .
Pierwsze odkręce dla pewności i zobaczymy .
Wygląda jak by jutro było troche słońca , jak mi dzisiaj nie dowalą roboty to jutro może coś podłubię :) i zobaczymy
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 1 paź 2019, o 14:20

Wiadomo że chwilę trzeba rozgrzać, ale jak patrzę sobie na telemetrii jak ta temperatura szybko rośnie to już wiem że to nie musi być długo. Jeśli odpalasz maszynę na stole/przy aucie i przenosisz ją na miejsce startu to ten spacerek już wystarczy żeby startować. Oczywiście nie od razu na 16'000RPM ;)

Może rzeczywiście masz trochę bogato, to pewno widziałeś:


YouTube
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 1 paź 2019, o 14:48

Tak :) Oglądałem te 3 części naście razy albo więcej ,Tim ma ogarnięte nitro do perfekcji:) problem w tym że teoria a praktyka to dwie różne sprawy , no i on tu YS-a jakiegoś chyba ustawia , całkiem inaczej brzmi.
Powoli może ogarnę , ja nie używam żadnej telemetrii , on tam chyba w drugiej części mówi że tylko na słuch trzeba ustawiać :P
A tak poważnie to nie mam bo drogie ma to mikado i w sumie i tak nie wiele patrze na radio , jedyne co mam głośno ustawione to info o zasilaniu
BEC :)
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 1 paź 2019, o 18:04

Sprawdziłem z ciekawości u siebie - mam prawie 3 obroty na średnich i lekko ponad 2 na wysokich.

Wskaźniki są przykręcone tak, że na całkowicie zakręconym patrzą w dół

received_3069262859812210.jpeg


To są ustawienia po ostatnich lotach w chłodzie, już wzbogacone względem letnich.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 1 paź 2019, o 22:00

No to teraz już zgłupiałem do końca , być może hz i hz-r inaczej reagują na ustawienia :dk:
Odkręce pierwsze i zobacze co sie stanie sie:)

Nie przekręca ci się iglica od wys. przy zakładaniu kabinki?:)
Przez te dzwignie :D
Ja mam tylko na średnich bo od wysokich wystaje za bardzo i przy każdym zakładaniu przestawiała mi się.
Ostatnio zmieniony 1 paź 2019, o 22:35 przez pablo2-75, łącznie zmieniany 1 raz.
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 1 paź 2019, o 22:23

Teraz dopiero zauważyłem że masz wersję z regulatorem. :wall2:
Oczywiście nie ma najmniejszego sensu porównywać ustawień, gaźniki mają zupełnie inne gniazda iglic i totalnie inne ciśnienia w instalacji.

Dźwigienki są spoko - bez tego ciężko było regulować średnie bez zdejmowania kabiny. Możliwe że u Ciebie w HZ-R iglica od wysokich trochę bardziej wystaje.
Albo ja nie zauważyłem że mi się coś przestawia...muszę zwrócić uwagę na to :mrgreen:
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 5 paź 2019, o 21:52

Tak jak myślałem , skręciłem średnie o 3 kliki i zaczał gadać
Tylko latanie po 12h pracy w nocy za kierownica 44t ciężarówki chyba
nie sprzyja i kończy się tak:

https://flic.kr/p/2hqA9b8
3,5 roku bez żadnych przygód a teraz nowy sprzęt i totalna destrukcja :(

Poważnie zastanawiam się nad zakończeniem tej przygody:(
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2427
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 197 razy

Postautor: pkali » 5 paź 2019, o 21:58

Ale jak? 3,5 roku bez przygód, masz świadomość, że byłeś zmęczony i chcesz odpuścić? Bez sensu.

Tapatalk
XLPower 520, protos 380, protos mini, gaui MX3, 2oxy2, blade180cfx,
Awatar użytkownika
Damdodo
Elita forum...
Posty: 861
Rejestracja: 16-03-2016
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 283 razy
Podziękowano: 37 razy

Postautor: Damdodo » 5 paź 2019, o 22:07

To musiało zaboleć.... Wiem bo skretowałem w 95 procentach jakiś czas temu G500.... Dla mnie to był model marzeń...
Współczuję. Ale nie poddawaj się!
To hobby wrasta w nas, daje nam adrenalinę i radość!
No I czasem kreta.... Ale na Twoim poziomie to się nie zdarza często. Więc heja i do przodu!
G500 SPORT, Protos 380, Protos mini 6s, Goblin Fireball, Oxy2, V977, iX12, DX7, RF7.5

"Mądrość przychodzi z wiekiem, czasami jednak wiek przychodzi sam..."
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3642
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 303 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 5 paź 2019, o 22:34

Przykra sprawa, szczególnie jak maszyna jeszcze świeci i pachnie nowością. No ale takie rzeczy się dzieją i nic z tym nie zrobimy. Możesz latać wysoko i powoli ale wtedy to dopiero będziesz miał powód żeby ćpnąć to hobby bo Ci się po prostu znudzi.
Im szybciej naprawisz tym szybciej zapomnisz. Nie wygląda tak źle.

Jak ochłoniesz to zrób listę strat - może Cię czymś poratuje(my).
Awatar użytkownika
pablo2-75
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 73
Rejestracja: 22-02-2013
Lokalizacja: Felixstowe
Podziękował: 8 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: pablo2-75 » 6 paź 2019, o 20:34

No dzięki chłopaki ;) za wsparcie duchowe ;)
Będę działał z odbudową...
Rama z jednej strony rozwalona , już mam nową ( tylko przysłali mi świecącą) a ja mam mat :/
Z drugiej ok
Ogon do naprawy , bo wyrwało dziury po bokach gdzie jest skręcony do ramy( właśnie walczę) poza tym uszkodzeń ogona brak. Oba paski bez żadnych widocznych uszczerbków.
Mechanicznie tzn. Głowica itp wygląda że nic
Łopaty i kabinka to jasne, serwa całe.Tylko orczyki.
Obudowa chłodzenia silnika.
Najgorsze jest to, że przy glebie wyrwało mi kawałek z obudowy silnika przy wydechu :(
Ale myślę że wystarczy żeby było szczelne , tylko że jeśli nawet będzie szczelny, to i tak nie zniosę tego wyglądu.
Poza tym pipa:) ma lekkie wgniecenie w niewidocznym miejscu od strony ramy. Zastanawiam się nad przeszczepem :) Dawca jest ,bo i tak idzie na sprzedaż,ale jest jeden kłopot . Mam G700 z trzema łopatami i tak sobie wymyśliłem że wezmę łopaty i ogon
ale, łopaty są węższe niż normalne 690 o ok 2.5mm hmm
Wolę chyba jednak zostać narazie przy 650, chociaż mam dylemat.
Tutaj z częściami nie ma problemu , praktycznie wszystko mam z dnia na dzień , tylko wór z pieniędzmi trzeba by mieć ;)
Ale MWX jak masz Sabowe łopaty 650 a chciałbyś ,to chętnie odkupię;)
Zrobię maszynę , chwilę to potrwa ale chyba dłużej uraz po kretowy
Goblin 500 vbar neo
Goblin 700 Thundersport KSE Head
Goblin 700 Kraken vbar neo
Goblin Black Nitro V-bar Neo OS 105 HZ-R Power Boost Pipe

Wróć do „SAB Goblin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość