miruuu pisze:Nie znam sie, ale czy ta pradozernosc nie wynika przypadkiem z zle dobranych smiglel? Patrzyles na czym inni latają? Hmm
śmigła dobrałem eksperymentalnie na podstawie zachowania w locie jak i poboru prądu
specyfikacja silnika:
Moc : 650 W
Waga :108 g
Średnica rotora : 35 mm
Ciąg statyczny : 1500 g
Średnica wału : 5,0 mm
Obr/V : 1350 kV
Napiecie pracy / (zalecane) : 7,4 - 14,8 V / (3 LiPo)
Pobór prądu bez obciążenia : 2,4 A
Max pobór mocy :
45 A Zalecany reguator : 50 A
Sprawność : >78%
Zalecane śmigła : 9x4,7 - 9x5 - 10x4,7 - 10x6
kupiłem te silniki ze względu na to, że miałem możliwość kupienia nowych w cenie 150zl za 4, zdecydowanie mają zbyt duże kv poza tym, pakiety które mam są już nieciekawe, kupiłem używki które już się rozjeżdżają na celach mimo balansowania, ale podkreślam, że mi to wystarcza, będę miał trochę fundusza to kupie 2 nowe pakiety turnigy to spokojnie te 30 minut pociągną, patrząc na fora to dla kupnych kopterów te 10-15 minut to standard, z kolei patrząc na koptery latające dłużej widzę, że koledzy i tak latają przeważnie na dwóch pakietach i nawet o większych pojemnościach, moj pakiet HRB to cegła (prawie 400g) plus 273 g turnigy to razem obydwa 673g, wiec majac 2 po 273 to 543g i pojemność 9000mah myślę,ze będzie dobrze, to mój 1 kopter kierowany glownie cieciem budżetu więc z założenia idealny nie będzie
Chciałbym jeszcze zobaczyć zachowanie na pakiecie 4s ale kupować od tak mi nie na rękę a pożyczyć nie mam skąd bo u mnie modelarza spotkać to wyczyn zdażający się raz na kilka lat.