Wltoys - A222 1/24 2.4G 4WD Brushed RC Racing Car RTR

Bo i takie istnieją...
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 14340
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1415 razy
Podziękowano: 650 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 9 kwie 2016, o 22:09

Znowu mi jakas badziewna zabawka przyszla - co zrobić ;)

Tutaj szczegóły:
http://www.banggood.com/Wltoys-A222-124 ... 99866.html

Dzisiaj troche pojezdzilem na pałacowie. Jak na takie gówno to nawet fajne. Genaralnie to zabawka i nie ma co oczekiwać tego co od modelu. Mimo to robi pozytywne wrażenie i troche sie wyróżnia spośród innych mini autek.

Mi sie spodobalo głównie to, że:
- w przeciwienstwie do zdecydowanej większości autek w tej skali (1/24), to jest zbudowane analogicznie do wiekszych i powazniejszych braci. Mam tu na mysli budowe zawieszenia i genaralnie calej konstukcji
- silniczek szczotkowy, ale klasy 180 (z reguly w tej klasie dominuja 130stki). Daje kopa zeby pokopac troche i pojezdzic boczkiem ;)
- dostepnosc wszystkich czesci
- pakiety te same co w Hisky, wiec mam ich od wuja. Tu co prawda jest 500 2S 20C a w Hisky 450 2S 25C, ale mozna je stosować zamiennie - rozmiar bardzo podobny.
- przy okazji dostałem badziewna ladowareczke, ktora mi pasuje do hiskijowych pakietów. Niby nic, ale czasem latwiej wziąć gówna niz dobrego, ale duzego klamota z zasilaczem...

To tyle. Troche foteczek jeszcze...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam, Mirek

Trex 500X - trex ratio :) | Trex 470LM - cieszy... | Reaktor 3D FPV - drugie życie pianki... | Lizard95 - że też mi się drona zachciało.... | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Graupner MX-20 - działa
Awatar użytkownika
tom74
Elita forum...
Posty: 612
Rejestracja: 05-01-2013
Lokalizacja: Opole
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: tom74 » 10 kwie 2016, o 13:42

Dobrze widzę, ze to coś ma aluminiową płytę podłogową i to w setupie fabrycznym?
moja największa pasja:
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view=0&flow=grid
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 14340
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1415 razy
Podziękowano: 650 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 10 kwie 2016, o 20:32

Tak. Podłoga jest aluminiowa. W ogóle jak na "model" tej klasy to musze powiedzieć, że mnie pozytywnie zaskoczył. Córa szczęśliwa, ja też :D

Co do pakietów - te od HCP100s wchodzą w niego idealnie. Stockowy z autka do HCP100S sie nie mieści - jest zbyt wysoki w koszyczku.
Pozdrawiam, Mirek

Trex 500X - trex ratio :) | Trex 470LM - cieszy... | Reaktor 3D FPV - drugie życie pianki... | Lizard95 - że też mi się drona zachciało.... | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Graupner MX-20 - działa
Awatar użytkownika
tom74
Elita forum...
Posty: 612
Rejestracja: 05-01-2013
Lokalizacja: Opole
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: tom74 » 10 kwie 2016, o 22:49

Jak już tak zaszaleli, to mogli schować przekładnię silnikową, aby nie mieliła piasku :)
moja największa pasja:
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view=0&flow=grid
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 14340
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1415 razy
Podziękowano: 650 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 11 kwie 2016, o 05:12

Tak zakrycie zebatki na pewno by sie przydalo. W himoto sie sprawdzalo, zwlaszcza jak jezdzilem po mokrych dziurach...
Nie bez powodu ida juz do mnie zapasowe zebatki ;)
Pozdrawiam, Mirek

Trex 500X - trex ratio :) | Trex 470LM - cieszy... | Reaktor 3D FPV - drugie życie pianki... | Lizard95 - że też mi się drona zachciało.... | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Graupner MX-20 - działa
Awatar użytkownika
tom74
Elita forum...
Posty: 612
Rejestracja: 05-01-2013
Lokalizacja: Opole
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: tom74 » 11 kwie 2016, o 15:58

Wdrukuj sobie tają osłonkę ewentualnie stare, gumowe ogrodnicze rękawice poświęć :)
moja największa pasja:
http://www.youtube.com/user/modificationsdrives/videos?view=0&flow=grid

Wróć do „Pozostałe modele”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości