WLtoys - V977

Wszystkie maluszki do polatania w domu i w hangarze. Chociaż wiele z nich potrafi też poszaleć na dworze...
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 869
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 115 razy
Podziękowano: 58 razy

Postautor: Wiktor » 18 paź 2014, o 12:59

ZANIM PRZECZYTASZ CAŁY TEN WĄTEK
ZERKNIJ W PONIŻSZY POST


KLICK --> TUTAJ

ZNAJDUJE SIĘ W NIM PODSUMOWANIE WSZYSTKICH NASZYCH DOTYCHCZASOWYCH ROZWIĄZAŃ ZWIĄZANYCH Z V977

POZDRAWIAM,
MIRUUU

-----------------------------------------------------------------------------------------------



Cześć
mógłbyś napisać co konkretnie dostał v977 na ogon?
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 18 paź 2014, o 22:09

Wiktor pisze:Cześć
mógłbyś napisać co konkretnie dostał v977 na ogon?


Dokładnie to dostał większe, dłuższe śmigiełko (uwaga nie pasuje na stockowy silniczek)
http://www.banggood.com/WLtoys-V966-V97 ... 36841.html

i odpowiednio większy silniczek.
http://www.banggood.com/SUT-Tail-Powerf ... 39172.html

Niestety dzisiaj nie latałem v977, więc nie wiem jak to działa. W domu wydawalo mi się że lepiej trzyma.
Poza tym widzialem na tym filmiku

YouTube
jak gościu ma chyba ten właśnie zestaw zamonotwany (czarne dłuższe śmigiełko)
pozdrawiam
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 744
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 83 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: przemek » 22 paź 2014, o 18:58

subframe pisze:
Wiktor pisze:Cześć
mógłbyś napisać co konkretnie dostał v977 na ogon?


Dokładnie to dostał większe, dłuższe śmigiełko (uwaga nie pasuje na stockowy silniczek)
http://www.banggood.com/WLtoys-V966-V97 ... 36841.html

i odpowiednio większy silniczek.
http://www.banggood.com/SUT-Tail-Powerf ... 39172.html

Niestety dzisiaj nie latałem v977, więc nie wiem jak to działa. W domu wydawalo mi się że lepiej trzyma.
Poza tym widzialem na tym filmiku

YouTube
jak gościu ma chyba ten właśnie zestaw zamonotwany (czarne dłuższe śmigiełko)
pozdrawiam


Można jeszcze dodać, że identyczne śmigiełka montowane są w Waspie Nano w razie, gdyby ktoś natrafił na out of stock tych z Walkery. Tak jak napisał Subframe, śmigiełko nie pasuje na stockowy silniczek V977, ma za duży otwór względem średnicy wału. Ja w otwór śmigiełka włożyłem małego termokurcza po czym wcisnąłem na wał (całkiem ciasno wchodziło więc spoko), a w między czasie zamówiłem silniczek od Waspa bo myślałem że jest większy. Okazuje się, że jest identyczny, więc pasuje w koszyk bez przeróbek, a ma tylko nieco grubszy wał, dzięki czemu śmigiełko idealnie pasuje bez żadnych kombinacji.
Subframe, czy ten większy silniczek ma taką samą średnicę, a jest dłuższy?
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 22 paź 2014, o 21:36

Tak ten silniczek ma tą samą średnicę i jest ciut dłuższy. Pasuje do v977 bez problemu.
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 869
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 115 razy
Podziękowano: 58 razy

Postautor: Wiktor » 25 paź 2014, o 14:40

przemek a jesteś pewnien że idento śmigło jest w waspie? Bo waspowe mają 40mm a te z linkuwedług opisu 48mm
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 26 paź 2014, o 20:51

Ostatnio polatałem trochę na tym nowym silniczku ogonowym i nowym śmigiełku.
Jest duużo lepiej.
Niestety podczas lotów dość mocno zawiewało, więc rzucało mi helikiem we wszystkich kierunkach ale czuło się że ogon jest stabilny.
Pętelki i fikołki wychodziły w przyzwoicie, to jest nie kończył ich obrócony o 270 stopni, tylko o 45 :)
Na pewno jest to kwestia jeszcze regulacji ustawień i wiatru. Muszę też wymienić zębatkę główną bo zaczeła sie zsuwać z wału, a to wiadomo ma duży wpływ na kąty :)
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 744
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 83 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: przemek » 27 paź 2014, o 00:36

Wiktor pisze:przemek a jesteś pewnien że idento śmigło jest w waspie? Bo waspowe mają 40mm a te z linkuwedług opisu 48mm


Powiem szczerze, ze mnie zaskoczyles. Kiedys przegladalem cale bg w poszukiwaniu smigielek i jedyne jakie znalazlem to wlasnie te do waspa i walkery. Po tym jak przeczytalem posta subframe'a i otworzylem zalaczony link stwierdzilem ze to te same smigielka, ale tylko po wygladzie.. Zmierzylem teraz swoje i rzeczywiscie ma 40mm, jesli wiec Bg nie pomylilo sie w opisie, to cza kupowac ;) Subframe, czy moglbys zmierzyc dlugosc tych smigielek, czy naprawde maja te 48mm? Jesli tak, to wychodzi mi, ze beda prawie na rowno ze statecznikiem pionowym, czyli trzeba bedzie przynajmniej startowac z zupelnie plaskiego.

Btw Wiktor, rozumiem ze zakupiles tego helika?
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
Carlos
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 18
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Carlos » 28 paź 2014, o 19:20

Mam to śmigiełko i mogę potwierdzić, że ma 48mm.
SAB Goblin 500
SAB Goblin 380
Hitec Aurora 9
V977
Sprzedam: Tarot 450 Pro V2 FBL
Awatar użytkownika
SLAWEKS
Stały bywalec...
Posty: 116
Rejestracja: 29-01-2014
Lokalizacja: Siewierz
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: SLAWEKS » 4 lis 2014, o 21:07

Witam czy jest jakiś sklep w PL z częściami do v977 ??? Już urwałem kulkę w swashplate i przełożyłem na tą bardziej dłuższą a boję się ze jak zamówię w banggood to prędzej rozwalę go totalnie niż przyjdzie
V911
V911 PRO
V977
KDS 450 SV
Hubsan x4
QAV 250 mini wariat
Reptile 500 w budowie
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 2797
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 330 razy

Postautor: Artu » 5 lis 2014, o 08:15

Chyba "za wcześnie" na części w sklepach PL do tego modelu. Zawsze warto przy zakupie wziąć od razu "magazyn części zamiennych" :grin2:
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"
Awatar użytkownika
SLAWEKS
Stały bywalec...
Posty: 116
Rejestracja: 29-01-2014
Lokalizacja: Siewierz
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: SLAWEKS » 5 lis 2014, o 22:59

pytanie co to jest hover debuging?? oglądałem na YT filmik ale w jakims języku i nie zrozumiałem wiec o co dokładnie chodzi??
V911
V911 PRO
V977
KDS 450 SV
Hubsan x4
QAV 250 mini wariat
Reptile 500 w budowie
Awatar użytkownika
Bartekgazior
Domownik forum...
Posty: 254
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Warszawa- Bielany
Podziękował: 22 razy
Podziękowano: 23 razy

Postautor: Bartekgazior » 6 lis 2014, o 00:40

Sam przymierzam się do kupna mikrusa, zastanawiam się między V977 i HCP100S (ale trzeba jeszcze poczekać). Z tego co zrozumiałem z opisów i filmów na YT, ten tryb "hover debuging" ma zwiększać stabilność modelu w zawisie, aby ułatwić latanie początkującym. Wówczas działa 6-osiowe żyro? Nie jest to stabilizacja jak Helicommand, ale niby jest łatwiej.
Pozdrawiam, Bartek
Raptor 50 Titan FBL, HK 450 Pro FBL. Samoloty nitro i elektro.
Awatar użytkownika
SLAWEKS
Stały bywalec...
Posty: 116
Rejestracja: 29-01-2014
Lokalizacja: Siewierz
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: SLAWEKS » 6 lis 2014, o 16:47

Stabilny to on jest:) nawet bardziej niż v911 jak na razie nie będę nic przestawiał według mnie to warto go kupic ale od razu pakiet części tez
V911
V911 PRO
V977
KDS 450 SV
Hubsan x4
QAV 250 mini wariat
Reptile 500 w budowie
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 744
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 83 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: przemek » 7 lis 2014, o 20:18

Hover debugging to nic innego, jak kalibracja żyroskopu 6G podczas zawisu. "Uczymy" w ten sposób nowego punktu zero, w którym heli zaczyna dłuższą chwilę wisieć sam bez dotykania prawego drążka.
Robi się to mniej więcej tak:
1. Radio ustawiamy na tryb 6G (prawym guzikiem kółeczka obok wyświetlacza, czerwona dioda świeci się światłem ciągłym),
2. Rozkręcamy wirnik, ale nie unosimy heli, 3 x szybko wciskamy guzik hover debugging (dolny kółeczka), helikopterek na wyświetlaczu zaczyna mrugać,
3. Unosimy helika (ale ostrożnie bo z reguły w tym trybie dość mocno ściąga w którąś stronę),
4. Jeśli mamy dużo miejsca to trymerami podczas lotu zakładamy kontrę w przeciwną stronę ściągania; jeśli miejsca nie ma za dużo, lądujemy jak tylko sprawdzimy w którą stronę ściąga (ale wirnik cały czas się kręci, gazu się ściągamy do zera, trymujemy, ponownie w górę i tak kilka razy, aż heli będzie wisiał praktycznie sam,
5. Lądujemy, gaz na zero, po czym raz wciskamy guzik hover debugging, helikopterek przestaje mrugać
6. Rozłączamy pakiet, wyłączamy radio.

Po ponownym włączeniu i uruchomieniu heli powinien wisieć już sam. Tak przynajmniej jest u mnie i heli raz zaprogramowany tą metodą do dzisiaj robi stabilne i zupełnie neutralne zawisy. Z tym, że ja praktycznie nie używam trybu 6G, nie do tego ten heli jest stworzony :D
Niestety wiele ludzi na RCG ma problem z zapisaniem ustawień. Sama kalibracja przebiega bez problemu, ale po końcowym zatwierdzeniu ustawień (wciśnięciem dolnego guzika) helika ponownie ściąga. I jest to problem nierozwiązany, być może jakiś błąd w sofcie, być może wynik częstych kretów.
W każdym razie i na całe szczęście tryb 3D u wszystkich działa znakomicie i to jest najważniejsze :)
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
SLAWEKS
Stały bywalec...
Posty: 116
Rejestracja: 29-01-2014
Lokalizacja: Siewierz
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: SLAWEKS » 7 lis 2014, o 23:56

Dzieki za odpowiedź którą zrozumiałem :) Jutro może jak znajde czas pobawię się z tymi ustawieniami chociaż on dosyć równo wisi mam pytanie do posiadaczy tego helika Co najczęściej pada w nim ?? u mnie dopiero wymieniłem "a 2 dni mam go " trybo główne a zęby się nie posypały jak w kds-ie tylko przy wale wyrobiło a póżniej pękło oraz swashplate jedna kuleczka się urwała ale ją zamieniłem na tą dłuższą a latam w domu w pokoju 4 na 4 tzn bardziej wisze
V911
V911 PRO
V977
KDS 450 SV
Hubsan x4
QAV 250 mini wariat
Reptile 500 w budowie
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 744
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 83 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: przemek » 21 lis 2014, o 14:47

Doszedł i do mnie upgrade ogona podesłany przez Subframe'a.
Śmigiełko jest stosunkowo miękkie w porównaniu do wszystkich, które miałem dotąd, po włożeniu na silnik i uruchomieniu dość wyraźnie się odgina od oporu powietrza i wiejąc sobie w twarz ;) silnikiem SUT i tym nowym śmigiełkiem nie odczuwałem różnicy w stosunku do silnika stockowego ze śmigiełkiem Waspa. Postanowiłem to sprawdzić nieco dokładniej.
Przyrząd pomiarowy ;) :

Obrazek

Silnik włożyłem w koszyczek, wagę wytarowałem i tak: nowe czarne śmigiełko wydusiło 29,5 g, waspowe 24,3 g, stockowe na stockowym silniku 20,1 g.
Wychodzi na to że jednak warto zainwestować :) W pokoju zrobiłem tylko zawis, ogon sprawia wrażenie mocniejszego, przy szarpaniu gazem stoi niemal bez ruchu, silnik SUT pracuje cichutko, czyli chyba ze sporym zapasem obrotów więc zapowiada się naprawdę dobrze. Może jutro uda się zrobić jakiś normalny lot.
I jest tak jak przypuszczałem, śmigło prawie sięga podłoża i bez przeróbki statecznika pionowego ciężko byłoby już włożyć jakieś większe.

Obrazek
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 21 lis 2014, o 22:42

Ja już trochę polatałem i czuć różnicę. Jest dużo lepiej, o problemach z ogonem zapomnialem. Czasem jeszcze coś tam zarzuci ale nie wyobrażam sobie wrócić do śmigiełka i silnika stockowego.
Niestety w moim v977 doszło do zwarcia na płytce i się sfajczyła. :masakra: Teraz czekam na dostawę z BG. Przyczyną zwarcia były odsłonięte przy wtyczce kabelki od serwa. Tak więc lepiej sprawdźcie u siebie, czy wam to nie grozi.
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lis 2014, o 12:13

Witam ! Może mi ktoś podać średnicę wału głównego w V977 ?
Z góry dzięki za odpowiedź . :nw:
ArabaT
Pierwsze koty za płoty...
Posty: 39
Rejestracja: 22-12-2011
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: ArabaT » 23 lis 2014, o 12:22

2,5
Pozdrawiam, Łukasz
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 23 lis 2014, o 12:37

Dzięki ! Czyli taka sama jak w Waspie . :thumb: Zastanawiam się nad zamontowaniem do Waspa wirnika trójłopatowego od V931 . hmm Rozważam też sprzedaż Waspa i kupno V931.

Wróć do „Mikro heliki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości