Strona 18 z 25

Re: XK K110

: 9 lut 2019, o 21:11
autor: Don Mirson
A ja po raz drugi powiadam wklej i zapomnij.

Re: XK K110

: 9 lut 2019, o 22:24
autor: gcze
Wkleiłem wczoraj na klej do łożysk, dzisiaj wylatałem kilka pakietów i na razie się nie rozpadła, więc chyba jest dobrze :-) Sporo części zamówiłem tak czy inaczej. Mam opory przed agresywnym lataniem nie mając zapasu. Świadomość, że ostry kret może skończyć się miesiącem przestoju ma na mnie gorszy wpływ, niż wizja rozwalenie dużo droższego helika, którego można od ręki naprawić.

@TomRar
Tak,ale ta apka nie jest tylko do tego modelu, a w dokumentacji stoi, że warość kanału gyro 0-30 to załączenie trybu 3d, natomiast 70-100 trybu 6g. Nie ma tam słowa o tym, czy ten kanał faktycznie reguluje czułość gyro. To, że przełącza tryb 3d/6g to wiem na pewno bo sprawdziłem, nie widzę natomiast efektu grzebania w czułości gyro. Jestem zielony w lataniu i może nie jestem w stanie odczuć takich niuansów.

Re: XK K110

: 11 lut 2019, o 14:51
autor: gcze
No w końcu nim uczciwie przykreciłem na 100% idle, a nie tam jakieś zabawy ze smyraniem łopatkami dywanu. Wydawało mi się, że mam już opanowany na symku zawis przodem do siebie, okazało się jednak, że te dodatkowe milisekundy obliczeń w mózgu to dla tego helika w pomieszczeniu za dużo :-)
Jak się wymienia w nim główną zębatkę? Jest na wcisk i trzeba ją na chama wyrwać z wału, czy jest na to jakiś inny patent?

Re: XK K110

: 11 lut 2019, o 15:56
autor: Don Mirson
Tak, na chama :)

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 07:48
autor: TomRar
Ja zabieram się za eksperymentowanie z nowymi pakietami. Moje niebieskie już są na wykończeniu totalnym, a chciałbym znaleźć jakąś alternatywę i znalazłem kilka pakietów TURNIGY nanotech, jakaś seria graphite od 300mah do 500mah. Te niebieskie jakoś nie przypadły mi do gustu. Są dość ciężkie i u mnie wytrzymują dość krótko. Jak znajdę jakąś alternatywę to dam znać, ale dopiero za miesiąc bo helik w rozsypce :D

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 07:48
autor: TomRar
Albo może poszukam SLS, to by było najlepsze wyjście.

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 08:38
autor: dawo
Takie małe 1s to jeszcze chyba tattum są i chyba nawet u Kenobiego w rcmaniak.pl

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 09:11
autor: Carson
Ja kupilem sobie ostatnio 6szt gaonenga 450mAh do mojego k110. Jeszcze nie testowałem, czekam na lepszą pogodę. Ludzie sie zachwycają tymi liposami, wiec wzialem na probe bo moje goo juz zdychaja :)

https://www.banggood.com/Gaoneng-GNB-3_ ... 35270.html

https://www.banggood.com/GAONENG-GNB-4_ ... 03156.html - tu wersja HV 4,35v

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 09:16
autor: Don Mirson
Z GNB mam takie doświadczenie, że są to dobre pakiety, ale ich parametry (a właściwie do "C") trzeba dzielić przez jakąś (nieznaną mi) wartość :)
Są mocne, bo jak jest napisane że 80/160C to nawet jak zawyżą dwukrotnie to ciężko to w jakimś modelu zweryfikować... Ale... No mi się to nie podoba. Ale musze przyznać, że miałem do czynienia tylko z jednymi, chyba 850 4S. C było przeogromne a w 2.5 minotowym locie bez problemu schodziłem do 3.0V jak wcisnąłem throttle do konca na kilka sekund...

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 09:24
autor: Carson
No dlatego jedynie podsuwam pomysl :) Swojego zdania o nich jeszcze nie mam. Fakt jest taki, ze musialem kupic nowe pakiety bo obecne po niektorych manewrach helikiem dochodzily do siebie przez kilka sekund :) Zakladam, ze to oznaka ich zdychania

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 09:51
autor: Don Mirson
Tak czy inaczej, whoopowcy używają GNB i sobie chwalą. Tattu też. Ja bym spróbował SLSów, ale nie jestem pewien czy z pojemnością się wstrzelisz. Jeden chyba był troche mniejszy a drugi większy... Choć ten mniejszy i tak pewnie o wiele więcej wart niż niebieskie Goo.

Re: XK K110

: 12 lut 2019, o 12:10
autor: gcze
SLSom trzeba wtyczki przelutować, w obu wersjach 420mAh i 600mAh są inne i nie pasują. 600mAh są trochę za duże, latać się da ale trzeba się szarpać z wymienianiem. Wiem bo się skusiłem i żałuję, że nie wziąłem 420mAh jednak :-)

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 07:08
autor: TomRar
Właśnie też myślałem o tych 420 sls. Tylko trzeba dokładnie zmierzyć czas i latać na stoperze, bo o ile goo można męczyć dopóki esc się nie wyłączy to o tyle do SLS mam taki szacunek, że nie chce ich tak męczyć.

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 08:14
autor: Don Mirson
Szacunek szacunkiem, po prostu trzymają napięcie ładnie do końca i jak regiel odetnie to znaczy ześ wyssal do końca co dobrze nie wróży przyszłości lipolka...

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 10:31
autor: TomRar
Tak, zdarzało się wyssać niebieskie do końca, mimo tego że starałem się ogólnie lądować kiedy już czułem spadek mocy, dlatego nowe lipolki trzeba bardziej oszczędzać.

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 13:26
autor: dawo
Lepiej przyjąć czas lotu na np. 4 minuty, po wylądowaniu miernikiem zobaczyć jakie pakiet ma napięcie -jak niżej niż 3,7 to skrócić czas lotu o 30 sekund -jak wyżej niż 3,8 to wydłużyć czas lotu o 30 sekund. Dla mnie optymalne napięcie po locie na cele to 3,8 i zawsze staram się do takiego dążyć - napięcie storage dla pakietu idealne do leżakowania :)

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 14:02
autor: gcze
Jest aż tak duży rozrzut, w zależności od stylu latania? U mnie przy ćwiczeniu zawisów w domu wychodzi na stockowym pakiecie 10min do 3,75V Raz z roztargnienia polatałem do odcięcia to wyszło prawie 15min. Trafił mi się jakiś kosmicznie dobry pakiet?

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 14:07
autor: Carson
Zalezy jak na jakich obrotach i krzywych latasz ;) idle/normal

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 14:27
autor: gcze
Latam na niskich obrotach, to fakt, 65% idle, 60% normal. Mam drugi idle na 90% ale jak go zapiąłem w mieszkaniu to po 5 minutach zadałem pytanie na forum jak wymienić główne koło zębate ;-)

Re: XK K110

: 13 lut 2019, o 14:39
autor: Don Mirson
A dlaczego se nie ustawisz dwóch idli? 60% i 80%?
Miałbyś po domu jak znalazł... Obroty leciutkie a helik o wiele stabilniejszy i bardziej przewidywalny niż w (nie)normalu...