Co dalej z Protosem?

Znajdziesz tu również Protosy MSH...
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1709
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 133 razy

Postautor: SeKLeS » 15 lis 2019, o 08:18

Carson pisze:
to co, jakis deal robimy? :D

Nie ma w domu logasa, nie ma deala na prosiaka, ale pinion 14T i 17T chętnie Ci odsprzedam w dobrych piniondzach hahaha ;)



Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 10142
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 851 razy
Podziękowano: 597 razy

Postautor: aikus » 15 lis 2019, o 08:58

SeKLeS pisze:, trzeba chyba pasek napinać jak struna


Tak sie tylko Do tego przyczepie bo widzę że nikt na to nie zwrócił uwagi a to kwestia dość istotna.
Otóż szybkie zużycie paska jak i rolki atakującej jest powodowane zbyt słabym napięciem paska a nie odwrotnie.
Kenobi kiedyś tłumaczył dlaczego tak się dzieje...

Zbyt mocne napięcie paska powoduje Li I jedynie szybsze zużycie łożysk.
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1142
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 115 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 15 lis 2019, o 09:44

aikus pisze:
SeKLeS pisze:, trzeba chyba pasek napinać jak struna


Tak sie tylko Do tego przyczepie bo widzę że nikt na to nie zwrócił uwagi a to kwestia dość istotna.
Otóż szybkie zużycie paska jak i rolki atakującej jest powodowane zbyt słabym napięciem paska a nie odwrotnie.
Kenobi kiedyś tłumaczył dlaczego tak się dzieje...

Zbyt mocne napięcie paska powoduje Li I jedynie szybsze zużycie łożysk.
O dzięki że o tym przypomnialeś. Generalnie latałem na dość mocno napięty pasku, ale bez przesady. W P500 był jeszcze ten problem ze pasek napinać trzeba z jednej strony silnikiem a z drugiej belką ogonową. Brak równego napięcia powodował spadanie paska przy gwałtownych szapnięciach.

Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1709
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 133 razy

Postautor: SeKLeS » 15 lis 2019, o 09:44

aikus pisze:
SeKLeS pisze:, trzeba chyba pasek napinać jak struna


Tak sie tylko Do tego przyczepie bo widzę że nikt na to nie zwrócił uwagi a to kwestia dość istotna.
Otóż szybkie zużycie paska jak i rolki atakującej jest powodowane zbyt słabym napięciem paska a nie odwrotnie.
Kenobi kiedyś tłumaczył dlaczego tak się dzieje...

Zbyt mocne napięcie paska powoduje Li I jedynie szybsze zużycie łożysk.
Magia Panie Aikus, magia! U mnie pasek luźny od zawsze, żeby właśnie ta durna rolka prowadząca nie zdychała. Od strony ogona to samo, czasem pasek bębni w rurę. I żyje zarówno pinion jak i pasek, a łożyska w rolce zdychają i trzeba je dodatkowo od syfu zabezpieczać.
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9

Wróć do „XLPower”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron