Strona 45 z 46

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 2 wrz 2019, o 23:52
autor: aikus
Znaczy się wiesz... ja ostatnio tak o tym myślałem i mi wyszło, że istotnie liczące się klasy modeli to są tak naprawdę trzy.
1. łopaty od 325 do 380.
2. łopaty od 425 do 500.
3. łopaty od 550 do 800.

Wszędzie w ramach jednej klasy masz te same szerokości łopat (tu oczywiście zdarzają się wyjątki), i te same rozmiary serw na cyklice.
No i teraz tak: P380 będzie tym małym. dośc dużym jak na małego, ale to nadal mały.
XLpower 550 to już ta trzecia klasa.
Coś mi się śniło o XLpower 480, ale wchodzę na stronę i faktycznie - śniło mi się, bo jako żywo nie ma czegoś takiego.
Więc IMHO coś w mniej więcej tym rozmiarze by się przydało...
... ALE, dla uczciwości dodam, że osobiście, mając w hangarze 380 i 550 nie planuję zakupu trzeciego, pośredniego modelu.

Re: RE: Re: Protos 380

: 3 wrz 2019, o 05:26
autor: Don Mirson
PiotrS pisze:Modeli w rozmiarze 425-480 mm chyba nie lata już zbyt wiele.
Bo nie ma w ofercie zbyt wielu.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 06:45
autor: aikus
No.. A jakby ktoś chciał mieć JEDEN helikopter to to jest rozmiar idealny..

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 06:47
autor: Don Mirson
Też tak myślę.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 07:31
autor: Carson
aikus pisze:Znaczy się wiesz... ja ostatnio tak o tym myślałem i mi wyszło, że istotnie liczące się klasy modeli to są tak naprawdę trzy.
1. łopaty od 325 do 380.
2. łopaty od 425 do 500.
3. łopaty od 550 do 800.

Wszędzie w ramach jednej klasy masz te same szerokości łopat (tu oczywiście zdarzają się wyjątki), i te same rozmiary serw na cyklice.
No i teraz tak: P380 będzie tym małym. dośc dużym jak na małego, ale to nadal mały.
XLpower 550 to już ta trzecia klasa.
Coś mi się śniło o XLpower 480, ale wchodzę na stronę i faktycznie - śniło mi się, bo jako żywo nie ma czegoś takiego.
Więc IMHO coś w mniej więcej tym rozmiarze by się przydało...
... ALE, dla uczciwości dodam, że osobiście, mając w hangarze 380 i 550 nie planuję zakupu trzeciego, pośredniego modelu.


Masz prorocze sny albo sciemniasz, ze nie masz FB :mrgreen: Ktos z xlpowera jakis czas temu wrzucil na fejsie fotke czy info wlasnie o tym rozmiarze. Ja jak najbardziej jestem zainteresowany 480. Czekam az sie wyklaruje sytuacja z 380, 480 i 520 (wiecej relacji itp). Jesli okaze sie, ze kosztowo 480 wyjdzie znacznie lepiej niz 520 to prawdopodobnie taki rozmiar zawita do mojego skromnego hangaru :thumb: Chce to dobrze przemyslec zeby uniknac zbieractwa i kupowania helikow pod wplywem emocji. Po pierwsze mnie na to nie stac, po drugie brakuje czasu na dlubanie/naprawianie nawet przy 2 a co dopiero wiekszej ilosci a po 3 wieksze postepy w nauce robi sie cisnac jeden konretny model (no przynajmniej ja tak mam). Patrzac na nasza gielde to srednio sie pozniej odsprzedaje niechciane heliki, chyba ze cena miazdzy to wtedy 5 min i mozna kasowac ogloszenie ;)

A, bo bym zapomniał, @Aikus, chyba Ty!!

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 09:20
autor: aikus
Carson pisze:
Masz prorocze sny


Nie pierwszy raz.
Protosa 380 też wyśniłem chyba z rok przed premierą.
Dłuuuugo musiałem szukać tego linka pod którym byłem pewien, że widziałem zdjęcia protosa 380. Jeszcze za epoki MSH.
W końcu, kiedy już prawie sam uwierzyłem, że to był proroczy sen, bo nawet jedyny oficjalny dystrybutor MSH na Polskę (czyli kenobi, alias rcmaniak) powiedział, że on nic o tym nie wie i pierwsze słyszy - znalazłem tego linka.
Linka pod którym było zdjęcie Protosa 380 prawie w jego ostatecznej formie.
Pod zdjęciem był napis Coming soon ... link miał wtedy już chyba z rok...
... a Protos 380 nadszedł za kolejny rok albo jakoś tak.

Tyle, że tutaj to już absolutnie nie jestem pewien, że cos takiego widziałem.

Carson pisze:albo sciemniasz, ze nie masz FB :mrgreen: Ktos z xlpowera jakis czas temu wrzucil na fejsie fotke czy info wlasnie o tym rozmiarze. Ja jak najbardziej jestem zainteresowany 480. Czekam az sie wyklaruje sytuacja z 380, 480 i 520 (wiecej relacji itp). Jesli okaze sie, ze kosztowo 480 wyjdzie znacznie lepiej niz 520 to prawdopodobnie taki rozmiar zawita do mojego skromnego hangaru :thumb:


Będzie.
M.in. dlatego mówiłem, że to idealny rozmiar na jedyny helikopter.
Lata już naprawdę przyzwoicie a kosztuje nie wiele więcej niż klasa 380.
No i - o ile tylko konstrukcja helikoptera na to pozwala - możesz latać na pakietach od 380. Po prostu wkładasz dwa równolegle.



Carson pisze:Chce to dobrze przemyslec zeby uniknac zbieractwa i kupowania helikow pod wplywem emocji.


Bardzo słusznie czynisz.
Ja wszystkie heliki zawsze kupowałem pod wpływem emocji, choć ...

Carson pisze:Po pierwsze mnie na to nie stac,


... nigdy mnie tak naprawdę nie było na to stać:>
Ale najważniejsze, żeby nie tracić lekcji, kiedy się coś traci (jak powiedział Dalaj Lama zdaje się).




Carson pisze:po drugie brakuje czasu na dlubanie/naprawianie nawet przy 2 a co dopiero wiekszej ilosci


To akurat argument z dupy.
Ilośc dłubania i naprawiania nie jest proporcjonalna do ilości helików w hangarze, tylko do ilości latania / kretowania.


Carson pisze:a po 3 wieksze postepy w nauce robi sie cisnac jeden konretny model (no przynajmniej ja tak mam).


Nie tylko Ty. Każdy tak ma.
Postępy (nowe figury) robisz dopiero jak się na maksa wlatasz w jeden model, co nie jest możliwe latając wieloma różnymi, zwłaszcza z różnych klas.
Bo jak masz dwa identyczne modele, to teoretycznie jesteś w stanie je ustawić na maksa identycznie tak, żeby latały na maksa identycznie.
Ale przy różnych wielkościach - nie ma bata.

Różnymi modelami nie lata się kiedy chcesz się uczyć, tylko kiedy chcesz się rozkoszować lataniem różnymi modelami ;)


Carson pisze:Patrzac na nasza gielde to srednio sie pozniej odsprzedaje niechciane heliki, chyba ze cena miazdzy to wtedy 5 min i mozna kasowac ogloszenie ;)


Życie.
Plus gospodarka rynkowa.
:dk:

Carson pisze:A, bo bym zapomniał, @Aikus, chyba Ty!!


A wcale nie bo Ty!
I masz wszy na pępku!
:swir:

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 11:06
autor: Carson
aikus pisze:
Carson pisze:po drugie brakuje czasu na dlubanie/naprawianie nawet przy 2 a co dopiero wiekszej ilosci


To akurat argument z dupy.
Ilośc dłubania i naprawiania nie jest proporcjonalna do ilości helików w hangarze, tylko do ilości latania / kretowania.


A tam z dupy, nie z dupy tylko z praktyki :) Zakladajac, ze latasz regularnie wszystkim co masz a nie, ze 80% floty zbiera kurz na polkach. Bywalo, ze wracalem z latania z dwoma skretowanymi modelami. Oba do naprawy, jednen mniej, drugi bardziej. Gdybym mial 4 to pewnie zabieralbym na raz 4. Teraz powiedz mi, ze naprawianie na raz 4 helikow wyglada podobnie jak naprawianie jednego helika po krecie hmm Nie jest wg mnie, skretujesz jedynego, ktorego masz, zawijasz manele do domu i nie latasz do poki go nie naprawisz. A majac 4 po pierwszym krecie na polu mozesz nakur.iac pozostalymi, ktore jak nie masz dnia to tez rozwalisz. I z floty trociny... do posklejania.

Aikus pisze:Różnymi modelami nie lata się kiedy chcesz się uczyć, tylko kiedy chcesz się rozkoszować lataniem różnymi modelami ;)


A widzisz, to mialem bledne zalozenia :D Ja probowalem sie uczyc dwoma na raz. W dodatku kazdy na innym systemie FBL

Aikus pisze:A wcale nie bo Ty!
I masz wszy na pępku!
:swir:


Wez bo napisze do Global Moda i Cie zbanuje :rotfl2: :piwo2:

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 11:09
autor: mikegsx400
Te, prorok, przecież info o nowym P500, było jak wół na forum, nie chce mi się teraz szukać, ale było na 100%.

Czuwaj!
:D

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 11:39
autor: aikus
Carson pisze:
A tam z dupy, nie z dupy tylko z praktyki :) Zakladajac, ze latasz regularnie wszystkim co masz a nie, ze 80% floty zbiera kurz na polkach. Bywalo, ze wracalem z latania z dwoma skretowanymi modelami. Oba do naprawy, jednen mniej, drugi bardziej. Gdybym mial 4 to pewnie zabieralbym na raz 4. Teraz powiedz mi, ze naprawianie na raz 4 helikow wyglada podobnie jak naprawianie jednego helika po krecie hmm Nie jest wg mnie, skretujesz jedynego, ktorego masz, zawijasz manele do domu i nie latasz do poki go nie naprawisz. A majac 4 po pierwszym krecie na polu mozesz nakur.iac pozostalymi, ktore jak nie masz dnia to tez rozwalisz. I z floty trociny... do posklejania.


No jo, racja.

Carson pisze:
Aikus pisze:A wcale nie bo Ty!
I masz wszy na pępku!
:swir:


Wez bo napisze do Global Moda i Cie zbanuje :rotfl2: :piwo2:


za to masz dziene!


mikegsx400 pisze:Te, prorok, przecież info o nowym P500, było jak wół na forum, nie chce mi się teraz szukać, ale było na 100%.

Czuwaj!
:D



Majki... odstaw to co bierzesz...
Akurat P500 to jedyny model MSH który od początku był dobry i nigdy nie doczekał się żadnego nowego lepszego wydania.
Jedynie wersji FBL, z obniżonym HUBem, oraz wydłużoną belką pozwalającą stosować łopaty aż do 475mm.

...

A jeśli po prostu Ci sie pomyliło i miałeś na myśli nowego czyli P380, to ... owszem było.
Co nie zmienia faktu, że było i to co ja mówię.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 12:21
autor: mikegsx400
aikus pisze:

Majki... odstaw to co bierzesz...
Akurat P500 to jedyny model MSH który od początku był dobry i nigdy nie doczekał się żadnego nowego lepszego wydania.
Jedynie wersji FBL, z obniżonym HUBem, oraz wydłużoną belką pozwalającą stosować łopaty aż do 475mm.

...

A jeśli po prostu Ci sie pomyliło i miałeś na myśli nowego czyli P380, to ... owszem było.
Co nie zmienia faktu, że było i to co ja mówię.


Nic nie będę odstawiał :obrazony:

I nic mi się nie pomyliło, tylko może się nie zrozumieliśmy, jako nowego P500 mam na myśli XL480, bo chyba tak ma się nazywać, i info o tym było na forum, a nie w Twoich snach :D

Co do wersji "pińcetki", to też wiem jakie były, bo miałem chyba wszystkie, począwszy od krótkiego z plastikową ramą i flybarem.

Będę przy kompie to Ci znajdę gdzie to było.

O!


A, i bym zapomniał, nie odstawię, ale mogę się podzielić :swir:

Ed: literówki.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 12:47
autor: aikus
mikegsx400 pisze:I nic mi się nie pomyliło, tylko może się nie zrozumieliśmy, jako nowego P500 mam na myśli XL480, bo chyba tak ma się nazywać, i info o tym było na forum, a nie w Twoich snach :D


Aaa.... No dobra ale ja chyba nie chcę już P500. Wolałbym XLpower 480 czy tam XLpower 500 czy jakkolwiek to się nazwie.
Chodzi mi jednak mimo wszystko o ten zespół napędowy - żeby nie był na jednym pasku.



mikegsx400 pisze:Będę przy kompie to Ci znajdę gdzie to było.


Dooobra, dobra, to wiem, że było, PiotreS mówił chyba nawet wczoraj.


mikegsx400 pisze:A, i bym zapomniał, nie odstawię, ale mogę się podzielić :swir:



A no taką rozmowę to ja rozumiem!

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 14:53
autor: mwx
Carson pisze:A tam z dupy, nie z dupy tylko z praktyki :) Zakladajac, ze latasz regularnie wszystkim co masz a nie, ze 80% floty zbiera kurz na polkach. Bywalo, ze wracalem z latania z dwoma skretowanymi modelami. Oba do naprawy, jednen mniej, drugi bardziej. Gdybym mial 4 to pewnie zabieralbym na raz 4. Teraz powiedz mi, ze naprawianie na raz 4 helikow wyglada podobnie jak naprawianie jednego helika po krecie hmm Nie jest wg mnie, skretujesz jedynego, ktorego masz, zawijasz manele do domu i nie latasz do poki go nie naprawisz. A majac 4 po pierwszym krecie na polu mozesz nakur.iac pozostalymi, ktore jak nie masz dnia to tez rozwalisz. I z floty trociny... do posklejania.


No ale jak masz jednego i go rozpieprzysz to nie latasz, czyli latasz mniej. Jak masz dwa, albo pięć, to możesz pizgać w glebę, czekać na części a w międzyczasie latać tymi które jeszcze są całe, czyli latasz więcej. Nadal pozostaje więc w mocy prawo Aikusa:

aikus pisze:Ilośc dłubania i naprawiania nie jest proporcjonalna do ilości helików w hangarze, tylko do ilości latania / kretowania.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 3 wrz 2019, o 15:07
autor: Carson
Eee teoria teoria a moje odczucia z latania kilkoma helikami na raz sa z gola inne :)

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 8 lis 2019, o 06:23
autor: pkali
Powrót z nową niższą ceną. Miło. Obrazek

Tapatalk

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 8 lis 2019, o 08:24
autor: gumi
Pozostało trochę zestawów i trzeba je upłynnić.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 8 lis 2019, o 08:31
autor: PiotrS
Nie do końca ;)
Kity były od dłuższego czasu niedostępne.
XLPower wznowił produkcję EVO, zamierza również wznowić produkcję wersji z aluminiową belką.

Są minimalne zmiany w stosunku do wersji produkowanej przez MSH.

Gdyby ktoś był zainteresowany, to mogę ściągnąć kity.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 8 lis 2019, o 08:39
autor: Carson
Ciekawe podejscie xl'a :) Tworzą swoją wersję p380, a chwile pozniej wznawiaja produkcje pierwotnych wersji hmm

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 8 lis 2019, o 08:40
autor: PiotrS
Mi się wydaje, choć pewien nie jestem, że ich wersja ma być następcą Protosa Mini. Że Miniaka nie wznowią.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 14 sty 2020, o 10:42
autor: PiotrS
Do końca miesiąca poprzednie wersje produkowane przez MSH: Protos 380 Standard i Protos 380 Evo będą dostępne w sklepie: https://rc-heli.pl/protos-380
Na razie tylko w wersji czerwonej.

Właśnie wyruszyły w drogę do agencji celnej.

Re: MSH Protos 380 (starsza wersja)

: 27 sie 2020, o 20:09
autor: PiotrS
Gdyby komuś wyginał się popychacz ogonowy w Protosie 380 w wersji Evo lub Standard to XLPower wypościło taką oto przelotkę

Obrazek

Mam kilka sztuk.