MSH Protos 380 (starsza wersja)

Znajdziesz tu również Protosy MSH...
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 3 sie 2018, o 12:39

Moje określenie banialuków to tworzenie nieprawdziwych teorii sprzecznych z praktyką - i właśnie tym się zajmujesz w tym temacie.

Ja pasuje
Helikoptery
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7200
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 3 sie 2018, o 12:44

kubacki pisze:
wojtekr pisze:Nie piszcie w tym wątku tylko w P380

ok


Chyba jednak znalazłby się bardziej właściwy wątek :mrgreen:
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 3 sie 2018, o 13:06

@wojtekr, jeśli uważasz, że oficjalna instrukcja do P380, opublikowana przez MSH zawiera, jak to określiłeś "nieprawdziwe teorie sprzeczne z praktyką" możesz poinformować autora instrukcji o swoich spostrzeżeniach. Ja ze swojej strony mogę stwierdzić, że informacje zawarte w powyższej instrukcji nie są "nieprawdziwymi teoriami sprzecznymi z praktyką".
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sie 2018, o 13:12

Gumi a ile pakietów 1450 wylatales tym modelem?
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 3 sie 2018, o 13:17

Używam pakietów zgodnych ze specyfikacją MSH.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sie 2018, o 13:18

A skąd wiesz jak latają 1450?
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 3 sie 2018, o 13:18

Coś mi się wydaje, że żadnego. W sumie może ma rację, skoro manual mówi inaczej. Jeszcze wywołałoby to efekt motyla, który spowodowałby jakieś tsunami czy coś równie strasznego. Nie ma rady, trzeba powiedzieć prosiakowi, ze od dzisiaj nie lata, bo mam za małe pakiety.

Tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 3 sie 2018, o 13:23

Ja może podsumuję:

- te pakiety są za małe
- nie są za małe, latam są ok
- nie rozumiesz mojego wpisu - przeczytaj ze zrozumieniem
- ale, latam i są ok
- nie znasz się na fizyce
- czemu są za małe
- w manualu jest, że za małe
- ale w praktyce są ok
- nie są ok bo w manualu są, że nie są ok
- ale latasz na 1450?
- To pytanie jest do MSH
- A ile wylatałęś tymi pakietami 1450?
- w ogóle, latam na tych z manuala, które nie są za małe
Helikoptery
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3786
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 238 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 3 sie 2018, o 13:24

Wojtek miałeś spasować ;)
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 3 sie 2018, o 13:48

A tak się nakręcił, że sam do siebie pisze. I to jak to sam określił "nieprawdziwe teorie sprzeczne z praktyką".
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sie 2018, o 14:05

Gumi, przeczytaj może od początku wątek i napisz nam czego nie rozumiesz. Jak na razie z Twoich wpisów wynika jedynie to, że wiesz coś czego nie wiesz oraz to, że się nieco pogrążasz...
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 3 sie 2018, o 14:22

@miruuu wręcz przeciwnie; to nie ja zgłaszałem, że czegoś nie rozumiem, nie doczytałem lub nie odpowiada mi zapis w oficjalnej instrukcji. Proszę, rzeczywiście przeczytaj wątek od początku.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sie 2018, o 15:16

Nie gumi, dalej bzdurzysz i nadal nie odniosłeś się do zadanych pytań. Na tej podstawie właśnie wnioskuję, że jednak masz problemy ze zrozumieniem treści czytanych powyżej postów.
Przeczytaj jeszcze raz i zwróć uwagę o co jesteś pytany a co odpisujesz.
Jeśli czegoś nie wiesz, napisz że tak wyczytałeś, a nie że tak jest, zamiast się dalej ośmieszać.

Ale w sumie po co... Poprosimy o kolejny wpis nie na temat, w tym jesteś w końcu mistrzem :P

Zachęcam również do merytorycznego odniesienia się do pakietów 1450. A nie, przepraszam, napisałeś już, że nie wiesz jak na nich lata model, wiesz tylko, że źle... :masakra:
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 3 sie 2018, o 15:29

@miruuu, zdecydowanie brniesz w dalekie oderwanie od rzeczywistości. Pytania o uzasadnienie wskazanej przez MSH pojemności akumulatora są kierowane pod błędny adres. A może były, tylko producent , jak piszesz merytorycznie nie odniósł się do pakietów 1450 i w instrukcji utrzymał wielkość, jaką projektując i testując napęd do P380 przewidział dla danej konstrukcji. Jeszcze raz proszę kierować pytania dotyczące nurtujące Ciebie @miruu i kolegów pod właściwy adres.
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3786
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 238 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 3 sie 2018, o 15:35

Panowie, proponuję zakończyć dyskusję z kolegą.
Szkoda klawiatury.
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 3 sie 2018, o 19:19

Zastanawiałem się czy jeszcze nawiązywać do wypowiedzi gumiego, ale cała duskusja przeniosła się do wątku o modelu, ktoś to będzie chciał wykorzystać przed kupnem i przydałaby się jeszcze jedna informacja.
Producent przewidział opcję "lekkiego setupu" dla tego modelu. Po założeniu dodatkowej rolki (która jest w zestawie) można latać na mniejszym i lżejszym silniku o wysokim kV i mniejszym pinionie. Wkładając do tak wyposażonego kita cegłę 1800mAh pozbawiamy się tej lekkości.
Tak jak ktoś już ktoś pisał - pojemność, która podana jest w instrukcji jest rekomendowana. O tym, na jakich pakietach da się latać może powiedzieć @windcatcher. Spektrum tego co wkłada do swoich modeli jest naprawdę duże.

Tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2135
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 3 sie 2018, o 21:57

A grawitacji sie nie oszuka :) Matke oszukasz, Gumiego oszukasz ale grawitacji nie oszukasz :D
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 4 sie 2018, o 05:33

I tutaj kolega @dawo, być może przypadkowo, ujął sedno sprawy. @pkali; producent P380 przewiduje alternatywne rozwiązanie napędu modelu silnikiem o większej prędkości obrotowej, jednak nie jest to odniesione w żaden sposób do mocy i wagi silnika.To już wolne wnioski Kolegi. Zaznaczyć należy, że sprawność przekładni z dodatkową rolką, przewidzianej dla silnika o większej prędkości obrotowej jest niższa, co pociąga za sobą dodatkowe zapotrzebowanie na energię. I to energię na pokrycie strat w przekładni, a nie napędzającej wirnik. P380 pomimo,iż jest znacząco lżejszy od G380, nie jest bardzo lekkim helikiem i swoje zapotrzebowanie na energię niezbędną do lotu posiada.
Awatar użytkownika
marek_c4
Lider forum...
Posty: 1956
Rejestracja: 23-10-2014
Lokalizacja: Swarzędz
Podziękował: 18 razy
Podziękowano: 57 razy
Kontaktowanie:

Postautor: marek_c4 » 4 sie 2018, o 07:56

Miałem się nie odzywać, ale .... :masakra:

Panowie - a nie lepiej po prostu wyłączyć te komputery i iść polatać :?:
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 4 sie 2018, o 07:58

Mówisz i masz ;)
Obrazek

Tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1

Wróć do „XLPower”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

cron