XLPower 700 (Specter)

Znajdziesz tu również Protosy MSH...
Awatar użytkownika
PiotrS
Lider forum...
Posty: 2931
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 111 razy
Podziękowano: 160 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 4 wrz 2019, o 18:46

A tego widzieli :) ?
Chyba nie ma na forum swojego wątku.

http://www.xlpower-rc.com/prolist.asp?id=221


YouTube


YouTube
XLPower i Protos https://rc-heli.pl/
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9676
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 4 wrz 2019, o 20:45

Ja pierdziele, co to za ludzie Ci co zrobili to całe XL Power...
jak to dobrze, ze oni sie pojawili...
Oni najwidoczniej po prostu kochają helikoptery!!!
Awatar użytkownika
Lukasz
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 54
Rejestracja: 12-02-2019
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Lukasz » 5 wrz 2019, o 08:12

W ramach xl poruszenia na forum mam i ja - Piotrek szykuj czesci do tego w sklepie bo moge sie pochwalic niezlym ratio kretow :)

1..jpg


Obmacany czeka na lepsze czasy do skrecenia - a wlasciwie gorsze czasy bo teraz na urlop wyjezdzam.
Sprawia wrazenie ze sam z siebie sie nie rozpadnie :) wszystko grube oversized.

IMG_20190905_085741 - Copy.jpg


IMG_20190905_085901 - Copy.jpg


IMG_20190905_085926 - Copy.jpg


IMG_20190905_085705 - Copy.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
PiotrS
Lider forum...
Posty: 2931
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 111 razy
Podziękowano: 160 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 5 wrz 2019, o 08:32

Początkowo nie planowałem mieć w ofercie Spectera, ale zmieniłem zdanie.
Jedna sztuka jest w tej chwili w agencji celnej i niebawem będzie czekała na nowego właściciela: https://rc-heli.pl/helikoptery/helikopt ... -bez-lopat
W przyszłej dostawie planuję też zamówić podstawowe części.
XLPower i Protos https://rc-heli.pl/
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 298 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 5 wrz 2019, o 08:54

najbardziej podoba mi się "it's priced with adventurous pilots in mind" :mrgreen:

Jak to się przekłada na PLNy?
Awatar użytkownika
Lukasz
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 54
Rejestracja: 12-02-2019
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Lukasz » 5 wrz 2019, o 09:06

Zapewne liniowo do adventurous pilota :)

Rzadu wielkosci cen nizszych nie widze, np kabinka troche tansza niz goblinowa, sie obaczy jak sie wylata.
Awatar użytkownika
Lukasz
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 54
Rejestracja: 12-02-2019
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Lukasz » 5 wrz 2019, o 09:23

Z tymi cenami - np kit takiego Goblina jest w podobnej cenie - ale jest z plastiku co mnie zniecheca bardzo. Specter to bardzo porzadny szlifowany karbon.
Czesci jest tez mniej w tej konstrukcji - to moze miec znaczenie gdy sie bedzie go regularnie tluklo.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 298 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 5 wrz 2019, o 09:44

Lukasz pisze:p kit takiego Goblina jest w podobnej cenie - ale jest z plastiku co mnie zniecheca bardzo.


Które elementy masz na myśli? W G700 z plastiku są chyba tylko snapy, dampery i zębatka hmm
Awatar użytkownika
Lukasz
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 54
Rejestracja: 12-02-2019
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Lukasz » 5 wrz 2019, o 09:52

Pisze oczywiscie o Thunder Sport i "plastikowym' G10 tam uzywym.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 298 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 5 wrz 2019, o 10:06

To nie jest takie oczywiste, bo G10 to nie plastik, tylko kompozyt epoksydowo-szklany :)

Różnica wyłącznie estetyczna.
Awatar użytkownika
Lukasz
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 54
Rejestracja: 12-02-2019
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Lukasz » 5 wrz 2019, o 10:08

No nie karbon - a ja lubie karbon - chociaz sie dlugo gotuje ;)
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 871
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 144 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: gcze » 5 wrz 2019, o 11:09

mwx pisze:To nie jest takie oczywiste, bo G10 to nie plastik, tylko kompozyt epoksydowo-szklany :)

Różnica wyłącznie estetyczna.
No bez przesady, sztywność karbonu jest bez porównania wyższa od G10.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1642
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 129 razy

Postautor: SeKLeS » 5 wrz 2019, o 11:30

Człowieka można by zaciukać samym tylko wałem głównym z tego heli. Kwestia doboru prędkości i konta natarcia...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 298 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 5 wrz 2019, o 13:09

gcze pisze:
mwx pisze:To nie jest takie oczywiste, bo G10 to nie plastik, tylko kompozyt epoksydowo-szklany :)

Różnica wyłącznie estetyczna.
No bez przesady, sztywność karbonu jest bez porównania wyższa od G10.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


Jest bardzo podobnie. Z resztą sztywność bocznych płyt w tej konstrukcji (G700) nie ma najmniejszego znaczenia, jedyne co robią to dbanie o to żeby baterie i ESC też zabrały się na przejażdżkę z płytą główną i napędem. Nadal upieram się, że to tylko estetyka i fajnie że sięgnęli po tańszy materiał zamiast bezsensownie drogiego węgla.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9676
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 5 wrz 2019, o 13:48

No więc ja popieram Maćka. Wszelkie płyty w konstrukcjach naszych heli nie pracują na zginanie w płaszczyznach w których sztywność ma kluczowe znaczenie. Wystarczyłaby i kartka papieru (gdyby tylko zapewnić w jakiś sposób, że się nie wyboczy:D ).
No dobra, trochę przesadzam z kartką papieru (oczywiście) ale nie tak bardzo jak to się pozornie wydaje, ergo myślę, że dostatecznie sztywny karton by w zupełności wystarczył (na jakiś czas).
Co innego przy kretach - ale to zupełnie inna bajka.
Śmiem twierdzić, żę nie istnieje coś takiego jak kretoodporna 700tka.
Kretoodporne to są mikrusy, a potem im modle większy tym jest gorzej i to jest nie do przeskoczenia.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9676
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 5 wrz 2019, o 13:48

...
do tego węgiel nie jest elektromagnetycznie obojętny ...
;)
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 871
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 144 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: gcze » 5 wrz 2019, o 14:03

To waga też już nie ma żadnego znaczenia ? ;-) Przez brak sztywności większe obciążenia przenoszą się na śruby, gwinty, całość szybciej się rozlezie. Czasami nie ogarniam tego forum. Jaranie się spasowaniem, sztywnością, alu upgrady, cuda na kiju, a podstawowy element konstrukcyjny, który to wszystko trzyma w kupie może być z kartonu :-)

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
PiotrS
Lider forum...
Posty: 2931
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 111 razy
Podziękowano: 160 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 5 wrz 2019, o 14:07

No z kartonu to nie. Aikus przerysował temat, ale G10 sztywność ma chyba wystarczającą, tyle, że faktycznie trochę cięższe.
XLPower i Protos https://rc-heli.pl/
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 298 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 5 wrz 2019, o 14:28

gcze pisze:To waga też już nie ma żadnego znaczenia ? ;-) Przez brak sztywności większe obciążenia przenoszą się na śruby, gwinty, całość szybciej się rozlezie. Czasami nie ogarniam tego forum. Jaranie się spasowaniem, sztywnością, alu upgrady, cuda na kiju, a podstawowy element konstrukcyjny, który to wszystko trzyma w kupie może być z kartonu :-)

Wysłane z mojego SM-T819 przy użyciu Tapatalka


Kto się jara ten się jara. Cały pic polega na tym, że w części współczesnych konstrukcji (we wszystkich Gobasach) sztywność bocznych płyt ramy nie ma żadnego znaczenia. Kiedyś, jak serwa były daleko od tarczy to się może trochę liczyło czy ona się ugina, czy nie. Były konstrukcje totalne zrąbane pod tym względem, jak np. T-rex 450 V2, w którym dwudzielna delikatna rama wykręcała się na boki jak tylko założyłeś jakiś mocniejszy silnik.

Mówimy o konkretnym przypadku, czyli o Goblinowej serii SPORT z ramą z G10. We wszystkich tych konstrukcjach serwa są spięte z wałem, tarczą, silnikiem i ogonem przy pomocy aluminiowej płyty i aluminiowych mocowań, a rama nie uczestniczy praktycznie wcale w usztywnianiu połączeń między tymi komponentami. Piszę "praktycznie", bo ktoś mógłby się tylko uprzeć i stwierdzić że trochę wspomaga z boku spinając płytę silnika z płytą "główną" - no OK. Poza tym trzyma jedynie baterię i ESC pod spodem, ale to że bateria przesunie się o 0,2mm względem wału głównego przy jakimś ekstremalnym przeciążeniu ma dla lotu znaczenie porównywalne z zeszłorocznym wybuchem na słońcu. Wystarczy spojrzeć na filmy na których Tareq napierdziela SPORTem i nie-SPORTem. Zero różnicy. Jak przyjrzysz się zdjęciom maszyn to dojrzysz że zarówno Bert K. i Kyle S. mają w to równo wywalone czy składają aktualną 700 na estetycznym karbonie, czy na "biednym" G10.
Węglowa rama w Goblinie jest tak bardzo bez sensu, że w aktualnej 770 w ogóle nie przewidziano opcji karbą, a przecież to jest topowa maszyna do której pakuje się potężne napędy oparte na 14S.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7770
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 296 razy
Podziękowano: 445 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 5 wrz 2019, o 20:02

mwx pisze:Mówimy o konkretnym przypadku, czyli o Goblinowej serii SPORT z ramą z G10. We wszystkich tych konstrukcjach serwa są spięte z wałem, tarczą, silnikiem i ogonem przy pomocy aluminiowej płyty


Aluminiowej ??? - plastikowej płyty - co dało akurat gówniane rozwiązanie

U mnie są węglowa rama i płyta z tworzywa co powoduje tail-strike z łopatami 520 czego nie było w G500 zwykłym.

mwx pisze:Węglowa rama w Goblinie jest tak bardzo bez sensu, że w aktualnej 770 w ogóle nie przewidziano opcji karbą, a przecież to jest topowa maszyna do której pakuje się potężne napędy oparte na 14S.


Jasne, zaraz wrócimy do alu :lol:
Helikoptery

Wróć do „XLPower”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość