Banggood.com

Sklepy znane i polecane, organizacja zakupów zbiorowych. Napotykane problemy i jak sobie z nimi poradzić.
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2258
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 153 razy

Postautor: windcatcher » 20 lut 2019, o 10:04

To musi być całkiem dobry ubezpieczeniowy wał skoro od lat kabiny, łopaty i inne delikatne rzeczy pakują w worki :)
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 568
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 124 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: gcze » 20 lut 2019, o 10:43

Albo wystarczająco wysoki odsetek klientów tego nie reklamuje.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 2959
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 75 razy
Podziękowano: 345 razy

Postautor: Artu » 20 lut 2019, o 10:52

Podejrzewam, że znaczna większość "zwala to" na firmę transportową, a nie wadliwe zapakowanie...
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 20 lut 2019, o 11:18

Co gorsza, czasem mogą mieć rację:

Obrazek
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 20 lut 2019, o 11:19

A ja wiem jak oni to wygięli. Znaczy wiem jak mogli wygiąć.
Wieźli na wózku widłowym w poprzek i zahaczyli o coś, np. o betonowy filar.
Ale dostarczać coś takiego potem do klienta to już szczyt bezczelności.
Już lepiej było zaginąć tę przesyłkę...
Awatar użytkownika
mwx
Lider forum...
Posty: 2982
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 17 razy
Podziękowano: 249 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 20 lut 2019, o 11:22

Coś jak moje łopaty, tylko firma kurierska nie ta.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 20 lut 2019, o 11:47

Wszystkie są takie same...
Awatar użytkownika
oki188
Stały bywalec...
Posty: 160
Rejestracja: 24-02-2010
Lokalizacja: Gliwice/Biłgoraj
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: oki188 » 20 lut 2019, o 17:06

A teraz ciąg dalszy ich wałowania kienta.
Pomimo wysłania zdjęć i filmów oraz poproszenia o pełny zwrot kasy zaproponowali:
"We deeply apologize for what happened with your order. Please rest assured that we had always been based on the highest level of customer experience. In order to express our sincere apologies, would you accept to receive 1000 points or a 5% coupon as a token of our apologies?
Generally speaking, 100 Banggood points are equal to US$1. Points can be exchanged to give up to 15%-20% off your order and can not be used in the following scenarios:
- Flash deals products;
- Products at unbeatable prices;
- Coupons;
- Drop-shipping orders;
- Pre-order products;
- Products with a promo tag"

To im odpisałem że niech sobie w dupę wsadzą swoje kody rabatowe i punkty, miałem wykupione ubezpieczenie przesyłki "Shipping insurance" i oczekuje zwrotu kasy.
C.D.N
T-rex 600N / T-rex 450L / Spektrum DX6i
Awatar użytkownika
Pietrek
wcześniej: Piotr G
Posty: 735
Rejestracja: 13-07-2015
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 54 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: Pietrek » 20 lut 2019, o 19:45

Według mnie to nie wałowanie klienta tylko budowanie napięcia. :)
Do tej pory każdą reklamację załatwiali mi w 3-4 mailach. Oczywiscie na początku proponowali jakieś gówniane rozwiązania (tak jak u Ciebie), później częściowy zwrot kasy a finalnie całość.
W sumie złożylem u nich kilkanaście reklamacji i odpukać każda rozpatrzona po mojej myśli.
Oczywiscie nie jest to zapewne regułą, o czym juz tu czytałem ale trzeba być dobrej mysli. ;)
Pozdrawiam...
Piotr
--------------
nie potrafię ale spróbuję się nauczyć...
G500 sport / Gaui X5 / Gaui X3 (1) / Gaui X3 (2) / OXY 2 / Reaktor 3D / Bixler 2 / DX9 / Traxxas e-revo 1:16
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2258
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 153 razy

Postautor: windcatcher » 20 lut 2019, o 20:18

Też zawsze od nich dostaję zwrot kasy lub nowy przedmiot pomimo, że ubezpieczenia jeszcze nigdy nie kupiłem. Z reguły wystarczy kilka emaili a czasem jeszcze sprawa w Paypal :)
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 20 lut 2019, o 21:05

Tak czy siak jest to zachowanie chujowe.
Ale nie ma się co dziwić: Uczą się od ludzi zachodu.
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 16755
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1529 razy
Podziękowano: 743 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 20 lut 2019, o 23:22

Maja taką procedurę i lecą. Część się zgodzi na gowno-rekompensate, część na nieco mniej wujowa a część się uprze i dostanie całość. Optymalizacja. Klasyk. Nie tylko w chinach.
Mirek

Trex 470LM - cieszy... | Devil X360 - tak jakoś wyszło... | Oxy 2 - mały, ale wariat... | 2x Beta 75 Pro 2 - whoopie! | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Frsky Horus X10S - działa | Fat Shark HDO
Awatar użytkownika
oki188
Stały bywalec...
Posty: 160
Rejestracja: 24-02-2010
Lokalizacja: Gliwice/Biłgoraj
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: oki188 » 21 lut 2019, o 07:57

No i teraz prawie sensownie odpowiedzieli że zwrócą za towar ale bez kosztów wysyłki (7zł) niech sobie je w Obrazek wsadzą i nauczą się porządnie pakować towary do wysyłki.
T-rex 600N / T-rex 450L / Spektrum DX6i
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 21 lut 2019, o 08:08

No i właśnie. A powinno być tak że nie dość że muszę zwrócić za towar za koszty wysyłki to jeszcze zapłacić za twój stracony czas i fatygę. Jakakolwiek kłótnia i przepychanka to dodatkowa kasa dla Ciebie. Wtedy wszyscy przestali by przycinać w chuja a świat stałby się lepszym miejscem. Ale niestety wszyscy jesteśmy gówniarzami którzy lubią kombinować.
Awatar użytkownika
Osa
Stały bywalec...
Posty: 149
Rejestracja: 18-01-2014
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 6 razy

Postautor: Osa » 21 lut 2019, o 08:39

No dokładnie, mi jak okradziono paczkę to musiałem pojechać do oddziału Inpost spisać protokół, ciekawe czy za czas i paliwo zapłacą?
Oxy 4
Pozdrawiam Adam
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2258
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 153 razy

Postautor: windcatcher » 21 lut 2019, o 09:06

Nie przesadzajcie - sklepy ani kurierzy nie odpowiadają za nasz czas i straty moralne ;)

Bg i tak jest super. Mają prawo zażądać zwrotu towaru przed zwrotem pieniędzy a z reguły tego nie robią.

Doceńcie to zamiast w koło narzekać ;)
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 21 lut 2019, o 09:28

Pewnie masz rację...
Awatar użytkownika
Osa
Stały bywalec...
Posty: 149
Rejestracja: 18-01-2014
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 6 razy

Postautor: Osa » 21 lut 2019, o 09:34

W sumie Aikus też się z Tobą zgodzę, niepotrzebnie się uniosłem. Co ma Inpost do BG?
Przepraszam za zaśmiecanie.
Oxy 4
Pozdrawiam Adam
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 8863
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 773 razy
Podziękowano: 547 razy

Postautor: aikus » 21 lut 2019, o 09:50

Paaanie luz, żeby tu tylko takie zaśmiecanie miało miejsce na tym forum:D:D
Nie no wiesz, czasem mam takie wrażenie, że jakby tak urządzić ten świat po mojemu to by było lepiej...
Ale z historii znamy przypadki ludzi którzy myśleli tak samo i co więcej - było im dane spróbować.
Ostatni taki głośniejszy to się Hitler nazywał a ogólnie to wszyscy to największe historyczne zadymy i rozpierduchy powodowali...
Więc może całe szczęście, że nie mam władzy absolutnej, a pogadać to se zawsze można ;)
Awatar użytkownika
mwx
Lider forum...
Posty: 2982
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 17 razy
Podziękowano: 249 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 21 lut 2019, o 11:00

windcatcher pisze:Nie przesadzajcie - sklepy ani kurierzy nie odpowiadają za nasz czas i straty moralne ;)


Jeśli usługa nie została wykonana zgodnie z regulaminem na który się zgodziłeś lub opisem usługi za którą zapłaciłeś to akurat mogą odpowiadać.
Jeśli istotnie poniosłeś wymierne straty to wysyłasz proste wezwanie do zapłaty, powołując się na poniesione koszty.

Wróć do „Zakupy nie tylko za waluty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość