Artu pisze:Dla rozładowania (a może zaognienia ) sytuacji, jak również z powodu niechęci zaśmiecania forum, kolejny problem - pytanie dotyczące HK.
Pojawił się w moim "recent orders" następujący kwiatek przy zamówieniu: "Processing [Modify Items / Credits] "
I następujące po nim "propozycje" HK:
Order: 2002157147, (1/3/2011)
Your order currently includes backordered (out of stock) items.
If you do not wish to continue waiting for the items to be restocked, you have the following options;
OPTION 1
Cancel backorder items only.
The cancelled item cost will be credited to your bonus points, and any bonus points gained from that product will be deducted.
We are unable to refund differences in shipping.
Once the items have been cancelled we can release the order to our warehouse for dispatch.
OPTION 2
Cancel whole order.
Cancel order 2002157147 and credit your bonus points for the total of $41.95 minus bonus points gained from the order.
I am aware that cancelling my order will remove all items and refund the paid total to my bonus points balance minus any points gained from the order.
Any credit codes used on this order will not be reactivated.
I co z tym kwiatkiem zrobić...
Spotkał sie ktoś z Was z podobnym działaniem ze strony HK ?
Bartoszko pisze:...Dla tego radzę Ci zrezygnować z części zamówienia ( z przedmiotów, których aktualnie nie ma), albo napisac o zamianę brakującego towaru na inny o podobnej cenie i wadze..
Bartoszko pisze:Dyskutuj w sposób klarowny
Bartoszko pisze:Już wspomniałem, że rozsądnie będzie z tobą nie dyskutować. Z dwóch powodów:
1. Aby zakończyć ten nieciekawy i nie wnoszący nic bajzel jaki prowokujesz (przypominam ci, że założyłem ten wątek nie po to, żeby się wypłakiwać w rękaw, albo narzekać, tylko po to, aby uczulić innych kupujących na pewnego rodzaju brak szacunku dla klienta. Są ludzie, którzy mi podziękowali poprzez priv'a (nie tutaj) za słowa ostrzeżenia - mowa o innym forum - a nie chrzanili takie dyrdymały jak ty.. Gdybyś śledził temat jaki założyłem na EPheli robiąc zbiorowe zamówienie dla kilku forumowiczów i jakie były problemy z oszustwem włącznie ze strony HC- to nie rozwodził byś się, że ktoś "wypłakuje się do rękawa" itd.. Ale pewnie nie doczytałeś, bo albo wtedy jeszcze miałeś inne hobby i nie bylo cię jeszcze na EP, albo już zniknąłeś, bo ktoś dobrze ci przygadał).
2. Nie będę już dyskutował z tobą, bo ściągniesz mnie do swojego poziomu a później pewnie pokonasz doświadczeniem.
Pozwolę sobie przypomnieć, że przez wzgląd na moich kolegów którzy tworzą to zacne forum, oraz przez wzgląd na innych miłych użytkowników i całą naszą spoleczność forumową - powstrzymuję się przed wylewnością - która w pewnym sensie ci się należy.. Chcesz podyskutować..? Dyskutuj w sposób klarowny i nie krytykuj ludzi.. Bo kedyś trafisz tutaj na kogoś kto nie przebiera w środkach i polegniecie obaj.. A forum śmigłowcowych już więcej nie ma w Polsce..
Qugar_ pisze:Co do zakupów w HC, to nigdy nie miałem z nimi problemu, zawsze wszystko dochodziło do mnie na czas i kompletne.
No może pakiety wysyłane przez swiss post szły 3 tygodnie i paczki wysyłane Singapur post przychodzą poobijane ale przedmioty zawsze były dobrze zabezpieczone.
Ostatnio nawet dotarła do mnie paczka rekordzistka wysłana 05,03,201 1 dotarła 09,03,2011
wiem ze wszystko kwestia wagi, rozmiaru, wartości i pecha, ale dhl jest wyjątkowo wredny... Przynajmniej gdy widzi mój adreswojtekr pisze:Będę robił zamówienie w HK, chciałbym wysyłkę DHL'em.
Ktoś coś?
wojtekr pisze:I koszt kuriera nie jest stały w HK. Dodaj coś dużego do przesyłki i zobacz koszty wysyłki. Oszukują strasznie na tym. A co do UC to miałem parę bez przeszkód.
Get more value from your shipping rate.
You can add 25379gr more to your parcel and pay $0.00 extra!
Wróć do „Zakupy nie tylko za waluty”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości