Sharkens24 pisze:chciałem na start poznać opinie pilotów o tym co myślą o takim rozwiązaniu jak możliwość zakupu części znacznie taniej ... dajmy na to serwa liniowe do 130X, 3 nowe serwa w sklepie 219 zł i co płytki ze ścieżkami się wytrą i serwo jest do kosza ... a tutaj to samo za 153 zł ... aż 60 zł taniej na element który się mechanicznie po 100/200 lotach zużyje.. kto oprócz hobby ma rodzinę i musi ją utrzymać sam zdecyduje co jest dla niego lepsze ... a poza tym jasne i wiadome jest to że wszystkie szczegóły wkrótce same się pojawią w regulaminie, w czasie pracy sklepu... mało tego to nie jest sklep z produktami zaczynającymi się od kilku tysięcy tylko od kilku złotych dlatego kolegów z największą krytyką zapraszam uprzejmie na zakupy już niebawem i przekonanie się na sobie że to co chce robić jest z wielką intencją dla pilotów i mam nadzieję że dzięki mnie co 10 osoba mająca problem z wydatkami na modele zostanie z nami mając możliwość latania taniej ...
Szczyt popularności 130X już przeminął. Ci którzy go kupili i poznali raczej spluwają za siebie, a często uważają ten model za nie sprzedawalny. Mnie się nie chce bawić w handele, więc Bladek leży w pudełku z bombkami i w tym roku już robił za gwiazdkę. To taka moja prywatna inscenizacja legendy o Mikołajku na choince, a zarazem wyraz mojego stosunku do tego bubla
Reasumując, jeśli kogoś było stać na zakup 130X, raczej ma czym latać
zamiast niego. A jeśli uparł się pozostać przy tym modelu, to wpakował w jego upgrady 3x tyle co w dniu zakupu stocka, byle tylko uciec od codziennych trosk. Czy to jest właśnie ten biedny człowiek, któremu zrobi różnicę 30% ceny na częściach niewiadomego pochodzenia?
Oczywiście psinco mi do tego jak ten interes będzie się kręcił, tak czy siak musi się kręcić na tyle żeby pokryć chociaż podatki i ZUS nawet nie generując zysku, ale to już Twój problem. Modelarze i piloci mają nieco inne zmartwienia, jednym z nich jest - jak pozbyć się Bladego, i tu spadłeś mi jak z nieba