Płonący ESC

Bez nich ani rusz!
Awatar użytkownika
angry trex
Domownik forum...
Posty: 272
Rejestracja: 24-05-2016
Lokalizacja: Swaj - beverly hills Poznania
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: angry trex » 17 maja 2018, o 09:24

W jakiejś dyskusji na forum już nie pamiętam gdzie i o czym, pisząc że widziałem płonący heli w locie ktoś uznał to za bajkę :P
Proszę, tak się pali ESC żywym płomieniem:

BTW, ciekawe co to był za ESC.


YouTube
Pozdrawiam, Sławol

Urodzony by latać...
zmuszony do pracy.

.................................
Goblin 700 C, Devil/Goblin 380 - Hybryda
Kolejny TX - Vbar Control
Tymczasem - Taranis X9D Plus Special Edition
Awatar użytkownika
Artja
Olimp forum
Posty: 4032
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 234 razy
Podziękowano: 401 razy

Postautor: Artja » 17 maja 2018, o 09:26

Kenobi! Do tablicy....
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
mwx
Lider forum...
Posty: 1700
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 127 razy

Postautor: mwx » 17 maja 2018, o 11:06

Castle Cremations?
Maciej
Latające muzeum: 600NSP Brain2, FrankenBelt CPX FBL, HS Emax X-450
Debil 380
T8FG, 9CAP
krety na JuTubach
Awatar użytkownika
Artja
Olimp forum
Posty: 4032
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 234 razy
Podziękowano: 401 razy

Postautor: Artja » 17 maja 2018, o 12:09

Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
aikus
Olimp forum
Posty: 6633
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 641 razy
Podziękowano: 465 razy

Postautor: aikus » 17 maja 2018, o 12:36

angry trex pisze:W jakiejś dyskusji na forum już nie pamiętam gdzie i o czym, pisząc że widziałem płonący heli w locie ktoś uznał to za bajkę :P


Nie zapomnę sławnej opowieści lotniskowej Tyminy z jakichś pokazów sprzed kilku lat.
Lot protosem 500.
Rozmowa obserwatora i pilota w czasie lotu:
- Ty ku^wa, z niego się dymi :wow2:
- Co Ty pierdolisz...
kilka sekund później krzyk:
- PADNIJ KU&WAAAAA!!!
... i Protos wdzięcznie wkomponował się w siatkę zabezpieczającą tuż za pilotem.


Przyczyną AFAIR było "tylko" przetarcie jednego z przewodów awioniki o ostry kant węglowej ramy.

Wróć do „Regulatory obrotów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość