HobbyWing - Platinum 120A V4

Bez nich ani rusz!
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3349
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 141 razy
Podziękowano: 194 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 14 lip 2019, o 20:26

Tak, w 60A, to wiem :(
W 130A łatwo się otwiera, ale kable są między dwiema płytami. Możliwe, że płyty są połączone na wsuwki, ale nie chcę się dobierać, póki nie jestem pewien.
No i bardziej mnie interesuje 120A, bo w nim mam za krótkie kable nieco.
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 4526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 369 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 14 lip 2019, o 22:17

Lutowanie tych grubych przewodów do płytki jest dość trudne, chyba bym wolał przedłużać przewód. Mało elegancko, ale mniejsza szansa że ESC ucierpi.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 18639
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1694 razy
Podziękowano: 848 razy

Postautor: Don Mirson » 15 lip 2019, o 07:45

Dorzuciłem wątek tutaj...
Mam nadzieje, że Piotr mi to wybaczy
Awatar użytkownika
Artz
Domownik forum...
Posty: 285
Rejestracja: 06-04-2015
Lokalizacja: Skawina
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 7 razy

Postautor: Artz » 30 sie 2020, o 20:40

Jeżeli silnik kręci się w złą stronę, bez żadnych przeciwwskazań można w ESC obrócić kierunek czy to lepiej obrócić fazy? Ma to jakieś znaczenie ?
Gotowy do lotu Specter700; XLPower 550; Traxxas Xmaxx; Parkzone P-51D Mustang; Przeszłość: T-Rex 600ESP; T-Rex 450Pro; Beta 1400
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 1722
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 28 razy
Podziękowano: 44 razy

Postautor: dawo » 30 sie 2020, o 21:00

Jak wygodniej, nie ma znaczenia :)
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, XL POWER 550
Samoloty: Combat, FunCub, EFX racer, Extreme Flight Extra 300 oraz MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex.
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i Rustler 4x4, Summit
DX7S :)
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 4526
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 369 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 30 sie 2020, o 23:17

Ja wolę mieć ustawione w ESC "tylne" obroty.
Dlaczego?
Bo już 2 razu przytrafiło mi się że ESC "zapomniał" ustawień i zresetował się do domyślnych. W Świdnicy zjarałem przez to silnik.

Jeśli kabelki są tak połączone ze trzeba zmienić domyślny kierunek obrotów w ESC to w razie resetu do nastaw domyślnych silnik będzie się kręcił w złą stronę i zamiast polecieć od razu domyślę się że coś jest nie tak.
Awatar użytkownika
Osa
Domownik forum...
Posty: 374
Rejestracja: 18-01-2014
Lokalizacja: Józefów (ten koło Błonia)
Podziękował: 14 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: Osa » 31 sie 2020, o 08:45

Mi się trafił ESC który miał niższą sprawność przy obrotach w drugą stronę. Zamieniam fazy od razu jeśli kręci nie tą stronę.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
T-rex 450/ Taranis Q X7
Pozdrawiam Adam

Wróć do „Regulatory obrotów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość