Re: A109 Agusta
: 27 mar 2013, o 00:43
No cóż była chwila przerwy ale pracowita. Jak pisałem pracowałem nad nowym kokpitem do mojej 450'tki
Te piski to oczywiście włączanie aparatury, która włącza awionikę. Zegary są podpięte pod serwa i niestety miksowanie kanałów powoduje chaos na ekranie. Najlepiej działa lewy dolny (throt.) i rudder.
Niestety radar to ściema
Ktoś ma pomysł jak wyciągnąć obroty silnika? Na zasilaniu silnika jest taki syf, że nie wiem jak go odfiltrować.
Chciałem zrobić wszystko na LCD ale 450 rzeczywiście ma lekko mało miejsca.
Po chwilowym zwątpieniu zdecydowałem, że jednak wajcha od gazy i wolanty będą się ruszać, niestety wolanty z powodu mikserów w aparaturze podepnę pod rudder.
Ale może nikt się nie zorientuje.
Nie ukrywam, że gdyby nie wasze posty pewnie pozostał bym przy wersji pierwszej (a kolega AdamskY nie miał by co ciąć i dopasowywać) A tak to zmotywowaliście mnie do roboty.
Te piski to oczywiście włączanie aparatury, która włącza awionikę. Zegary są podpięte pod serwa i niestety miksowanie kanałów powoduje chaos na ekranie. Najlepiej działa lewy dolny (throt.) i rudder.
Niestety radar to ściema
Ktoś ma pomysł jak wyciągnąć obroty silnika? Na zasilaniu silnika jest taki syf, że nie wiem jak go odfiltrować.
Chciałem zrobić wszystko na LCD ale 450 rzeczywiście ma lekko mało miejsca.
Po chwilowym zwątpieniu zdecydowałem, że jednak wajcha od gazy i wolanty będą się ruszać, niestety wolanty z powodu mikserów w aparaturze podepnę pod rudder.
Ale może nikt się nie zorientuje.
Nie ukrywam, że gdyby nie wasze posty pewnie pozostał bym przy wersji pierwszej (a kolega AdamskY nie miał by co ciąć i dopasowywać) A tak to zmotywowaliście mnie do roboty.