KDS Chase 360

KDS 450, KDS Chase 360, KDS 600, KDS Agile, KDS 700
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3786
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 238 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 24 wrz 2017, o 08:27

Pewnie, że model można doprowadzić do stanu używalności. Jeden kit będzie wymagał więcej pracy, drugi mniej.
Wojtanek, zobacz sam, ile Ty pracy (i pewnie kasy) w to włożyłeś. Ja też sobie poradziłem, tylko co dalej? Części w Polsce nie kupisz. Musisz je sprowadzić z Chin i to najlepiej po 3 sztuki każdego, żeby choć jedna była dobrze wykonana. Do tego drugi pasek napędowy!!! To, że Tobie go nie zjada, to jeszcze nic nie znaczy. Tam powinien być G2 a nie MXL! A wymiana tego paska, to masakra jakaś jest. I straty związane z dwoma paskami napędowymi (między silnikiem a wałem głównym)... powodują, że model lata o 30 s krócej niż inne modele tej klasy.

No ale fakt. Jak już lata, to jest bardzo OK.
No i model jest naprawdę ładny. Tylko, że są modele, które latają natychmiast po złożeniu.

To zależy, czy chcesz grzebać, kombinować (co też może dawać dużo fanu) czy latać.
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
LechuW
Elita forum...
Posty: 598
Rejestracja: 12-04-2017
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 32 razy
Podziękowano: 10 razy
Kontaktowanie:

Postautor: LechuW » 9 paź 2017, o 10:34

Panowie dzisiaj dotarły do mnie łopatki ogonowe z Microheli.
Obrazek

Z racji tego iż zamawiałem tam kilka części to też postanowiłem zamówić łopatki ogonowe 62mm,
mam nadzieję, że podołają w Chasie:)
Niestety brak fajnych carbonowych łopatek na miejscu w PL, a kupno jednej czy nawet dwóch par
z zagranicy nie bardzo kalkuluje się wliczając koszt wysyłki.
Pozdrawiam,
Leszek
Goosky S2 Goosky RS4 Venom
SAB Raw 420 SAB Kraken 580
Vcontrol EVO
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1159
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 48 razy

Postautor: Pan Byku » 9 paź 2017, o 10:59

Wyglądają całkiem spoko. Solidnie. Jeśli są wystarczająco sztywne (nie jak Lynx) i nie mają "po...onych" profilii, to będą śmigać jak marzenie.
Ja tam nawet wolę plastiki. Możesz zdać relacje jak tam Chase po złożeniu i pierwszym oblocie. Jestem ciekaw czy też natrafisz na problemy z wibracjami, wag'iem czy wobble na ogonie. :)
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted
Awatar użytkownika
LechuW
Elita forum...
Posty: 598
Rejestracja: 12-04-2017
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 32 razy
Podziękowano: 10 razy
Kontaktowanie:

Postautor: LechuW » 9 paź 2017, o 11:19

Będzie relacja jak tylko regiel dotrze :)
Pozdrawiam,
Leszek
Goosky S2 Goosky RS4 Venom
SAB Raw 420 SAB Kraken 580
Vcontrol EVO
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 456
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: wojtanek » 10 paź 2017, o 01:14

Trzymam kciuki za powodzenie Obrazek

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
LechuW
Elita forum...
Posty: 598
Rejestracja: 12-04-2017
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 32 razy
Podziękowano: 10 razy
Kontaktowanie:

Postautor: LechuW » 11 lis 2017, o 12:17

Panowie dotarło mi już wszystko, że poskładać Chase'a ale mam problem z ogonem.
Otóż mam luzy na okuciach co pokazuje poniższy filmik:


Dodatkowo praktycznie łopatka ogonowa wchodzi na styk nawet trzeba by przyszlifować.
Jak dodałem podkładkę i luzy się wyeliminowały to łopatka nie wchodzi.
To co na filmiku jest bez podkładki.
Pierwszy raz mi się takie coś przytrafia.
Ktoś z Was miał taki przypadek, jakieś pomysły?
Pozdrawiam,
Leszek
Goosky S2 Goosky RS4 Venom
SAB Raw 420 SAB Kraken 580
Vcontrol EVO
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 11 lis 2017, o 12:28

Wiele modeli tak ma a chase szczególnie.

Są osoby, które twierdzą iż ten luz ma sobie być i tylko sprawdzają aby był jednakowy z obu stron.

Ja osobiście go nie lubię i po prostu szlifuję papierem ściernym lub pilnikiem końce huba po trochę i przymierzam okucie. Po kilku podejściach luz znika i żadnych dodatkowych podkładek nie trzeba :)
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
LechuW
Elita forum...
Posty: 598
Rejestracja: 12-04-2017
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 32 razy
Podziękowano: 10 razy
Kontaktowanie:

Postautor: LechuW » 11 lis 2017, o 12:32

No właśnie mi ten luz bardzo nie pasuje. Też pomyślałem o zeszlifowaniu huba. Chyba zrobię tak jak radzisz i zakupię jutro pilnik do metalu. Dzięki!
Pozdrawiam,
Leszek
Goosky S2 Goosky RS4 Venom
SAB Raw 420 SAB Kraken 580
Vcontrol EVO
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 11 lis 2017, o 12:40

Pilnik zbiera dużo. Drobny papier ścierny daje radę lepiej bo zbierasz po trochę. Czasem nawet wspierałem się pilniczkiek do paznokci lub takim do stóp w wersji z papierem ściernym :)
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 11 lis 2017, o 13:07

Ja zawsze to olewałem, jeśli mimo wszystko chcesz zebrać końcówki huba to jedną stronę wkręć we wkrętarkę, drugą dotykaj papieru czy kamienia (np osełki do noży). Zmniejszysz prawdopodobieństwo, że zrobisz powierzchnię, która będzie pod kątem do osi huba.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
LechuW
Elita forum...
Posty: 598
Rejestracja: 12-04-2017
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 32 razy
Podziękowano: 10 razy
Kontaktowanie:

Postautor: LechuW » 11 lis 2017, o 13:32

Aha, dobrze wiedzieć. Dzięki za rady:)
Pozdrawiam,
Leszek
Goosky S2 Goosky RS4 Venom
SAB Raw 420 SAB Kraken 580
Vcontrol EVO
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 456
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: wojtanek » 11 lis 2017, o 14:08

Ja to olewam i latam hyhy

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 11 lis 2017, o 14:15

pkali pisze:Ja zawsze to olewałem, jeśli mimo wszystko chcesz zebrać końcówki huba to jedną stronę wkręć we wkrętarkę, drugą dotykaj papieru czy kamienia (np osełki do noży). Zmniejszysz prawdopodobieństwo, że zrobisz powierzchnię, która będzie pod kątem do osi huba.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka


Taka tokarka własnej roboty ;)
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
LechuW
Elita forum...
Posty: 598
Rejestracja: 12-04-2017
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 32 razy
Podziękowano: 10 razy
Kontaktowanie:

Postautor: LechuW » 12 lis 2017, o 17:52

Patent z wkrętarko-tokarą super! ale papier ścierny i pilnik do paznokci nic nie dał. Dopiero kupiłem pilnik do metalu w castoramie i poszło jak po maśle:)
Zero luzów na okuciach.
Zostało mi jeszcze zalutowanie XT60 do regla, wrzucenie kabli od serw w oploty i naciągnięcie paska na ogonie.
W tygodniu ciężko z czasem, ale w przyszły weekend powinno się udać.
Jak macie zamontowane servo ogonowe?
Narazie wygląda to tak:(łopatki mają minimalny luz od śruby)
Obrazek Obrazek Obrazek
Pozdrawiam,
Leszek
Goosky S2 Goosky RS4 Venom
SAB Raw 420 SAB Kraken 580
Vcontrol EVO
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 18 lis 2017, o 11:59

Wczoraj wymieliłem kolejny środkowy pasek do zera. Nie bez winy był ostatni duży kret i wczorajsze szybkie tic toci z dużym pakietem 1800 ;)

Po wylądowaniu był już całkiem bezzębny...

Jakiś czas temu zamówiłem podobne paski innej firmy cięte na wymiar odrobinę szerzej. Poczekam aż przyjdą i zobaczymy na ile będą wytrzymałe.

Poza tym jest gościu, który moduje i przerabia swoje czejsy na 380, 385, 420 a przede wszystkim na mocniejszy pasek GT3. Trochę mi się tego robić nie chce ale wklejam dla potomnych. Typ ma chyba ze 6 czejsów czyli więcej niż @Wojtanek ;)

Wkleja fajne foty więc widać co i jak nawet bez czytania.

Części używa tanich z devila, aligna, goblina. Pomysły fajne - warto spojrzeć.

https://www.helifreak.com/showthread.php?p=7427532


Poza tym Wojtuś mówił, że gadał z kimś kto ma kłopot z pozycjonowaniem pasów.

Podpowiem iż rozwiązaniem nie są podkładki na wał czy powiększanie miejsca w ramie.

Cały sekret drzemie w pozycji kosza z silnikiem i zębatkami. Można go pozycjonować wyżej lub niżej oraz pochylać lekko do przodu albo do tyłu przez co Pas środkowy idzie wyżej lub niżej po największym kole. Zębatkę na silniku też warto podsunąć do samej półki a w razie potrzeby podszlifować.

Przednią zębatkę/ośkę koniecznie wklejać w łożyska na loctite na górze i na dole niezależnie czy oryginał ameliniowy czy upgrade stalowy z hawka.


Jeszcze taka ciekawostka, której w Polsce nie widziałem. Twórcy przesadzili z silnikiem i ponoć domyślne KV rzędu 1800 powoduje problemy. Na HF wiele osób się przesiadło na Scorpiony 1580kv jak do gaui x3 lub podobne i problemy zniknęły.

Na razie to tyle / jak ktoś ma dość czejsa to niedługo mikołaj i chętnie przyjmę.
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 18 lis 2017, o 12:01

Wczoraj wymieliłem kolejny środkowy pasek do zera. Nie bez winy był ostatni duży kret i wczorajsze szybkie tic toci z dużym pakietem 1800 ;)

Po wylądowaniu był już całkiem bezzębny...

Jakiś czas temu zamówiłem podobne paski innej firmy cięte na wymiar odrobinę szerzej. Poczekam aż przyjdą i zobaczymy na ile będą wytrzymałe.

Poza tym jest gościu, który moduje i przerabia swoje czejsy na 380, 385, 420 a przede wszystkim na mocniejszy pasek GT3. Trochę mi się tego robić nie chce ale wklejam dla potomnych. Typ ma chyba ze 6 czejsów czyli więcej niż @Wojtanek ;)

Wkleja fajne foty więc widać co i jak nawet bez czytania.

Części używa tanich z devila, aligna, goblina. Pomysły fajne - warto spojrzeć.

https://www.helifreak.com/showthread.php?p=7427532


Poza tym Wojtuś mówił, że gadał z kimś kto ma kłopot z pozycjonowaniem pasów.

Podpowiem iż rozwiązaniem nie są podkładki na wał czy powiększanie miejsca w ramie.

Cały sekret drzemie w pozycji kosza z silnikiem i zębatkami. Można go pozycjonować wyżej lub niżej oraz pochylać lekko do przodu albo do tyłu przez co Pas środkowy idzie wyżej lub niżej po największym kole. Zębatkę na silniku też warto podsunąć do samej półki a w razie potrzeby podszlifować.

Przednią zębatkę/ośkę koniecznie wklejać w łożyska na loctite na górze i na dole niezależnie czy oryginał ameliniowy czy upgrade stalowy z hawka.


Jeszcze taka ciekawostka, której w Polsce nie widziałem. Twórcy przesadzili z silnikiem i ponoć domyślne KV rzędu 1800 powoduje problemy. Na HF wiele osób się przesiadło na Scorpiony 1580kv jak do gaui x3 lub podobne i problemy zniknęły.

Na razie to tyle / jak ktoś ma dość czejsa to niedługo mikołaj i chętnie przyjmę.
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 19 lis 2017, o 09:33

Nawet z nielota można zrobić przyzwoity model przebudowując całkowicie jego konstrukcję.Tylko czy o to chodzi? Bo jeśli tak, to uznanie.
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 19 lis 2017, o 09:46

gumi pisze:Nawet z nielota można zrobić przyzwoity model przebudowując całkowicie jego konstrukcję.Tylko czy o to chodzi? Bo jeśli tak, to uznanie.


Jakby nie było jest to część naszego hobby!

Naprawy, poprawki, ulepszenia to fragment modelarstwa a do tego fajna zabawa

Jak na to iż kupiłem ten model tanio to lata zaje**scie. Na pewno nie jest nielotem i znosi okrutne katowanie.

Owszem ma swoje wady i wymaga cierpliwości ale przeglądając raz po raz inne wątki nie widziałem modelu bez wad
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 5 cze 2018, o 15:01

Przyszedł pierwszy element nowej układanki :)

Quantum 2820-880 kv widoczny po prawej a po lewej wysłużony Scorpion 1880kv ustępuje miejsca innym przełożeniom ;)

Obrazek
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
wojtanek
Domownik forum...
Posty: 456
Rejestracja: 18-11-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: wojtanek » 5 cze 2018, o 15:41

To będzie szatan już się nie mogę doczekać oblotu!

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
DX8 IIG: KDS CHASE 360, KDS AGILE5.5, GOBLIN 500, GOBLIN 700, DEVIL X360 x2 , 2x SAMOLOT

Pozdrawiam
Wojtek

Wróć do „KDS”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość