Strona 25 z 27

Re: KDS Chase 360

: 24 wrz 2017, o 08:27
autor: PiotrS
Pewnie, że model można doprowadzić do stanu używalności. Jeden kit będzie wymagał więcej pracy, drugi mniej.
Wojtanek, zobacz sam, ile Ty pracy (i pewnie kasy) w to włożyłeś. Ja też sobie poradziłem, tylko co dalej? Części w Polsce nie kupisz. Musisz je sprowadzić z Chin i to najlepiej po 3 sztuki każdego, żeby choć jedna była dobrze wykonana. Do tego drugi pasek napędowy!!! To, że Tobie go nie zjada, to jeszcze nic nie znaczy. Tam powinien być G2 a nie MXL! A wymiana tego paska, to masakra jakaś jest. I straty związane z dwoma paskami napędowymi (między silnikiem a wałem głównym)... powodują, że model lata o 30 s krócej niż inne modele tej klasy.

No ale fakt. Jak już lata, to jest bardzo OK.
No i model jest naprawdę ładny. Tylko, że są modele, które latają natychmiast po złożeniu.

To zależy, czy chcesz grzebać, kombinować (co też może dawać dużo fanu) czy latać.

Re: KDS Chase 360

: 9 paź 2017, o 10:34
autor: LechuW
Panowie dzisiaj dotarły do mnie łopatki ogonowe z Microheli.
Obrazek

Z racji tego iż zamawiałem tam kilka części to też postanowiłem zamówić łopatki ogonowe 62mm,
mam nadzieję, że podołają w Chasie:)
Niestety brak fajnych carbonowych łopatek na miejscu w PL, a kupno jednej czy nawet dwóch par
z zagranicy nie bardzo kalkuluje się wliczając koszt wysyłki.

Re: KDS Chase 360

: 9 paź 2017, o 10:59
autor: Pan Byku
Wyglądają całkiem spoko. Solidnie. Jeśli są wystarczająco sztywne (nie jak Lynx) i nie mają "po...onych" profilii, to będą śmigać jak marzenie.
Ja tam nawet wolę plastiki. Możesz zdać relacje jak tam Chase po złożeniu i pierwszym oblocie. Jestem ciekaw czy też natrafisz na problemy z wibracjami, wag'iem czy wobble na ogonie. :)

Re: KDS Chase 360

: 9 paź 2017, o 11:19
autor: LechuW
Będzie relacja jak tylko regiel dotrze :)

Re: KDS Chase 360

: 10 paź 2017, o 01:14
autor: wojtanek
Trzymam kciuki za powodzenie Obrazek

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 12:17
autor: LechuW
Panowie dotarło mi już wszystko, że poskładać Chase'a ale mam problem z ogonem.
Otóż mam luzy na okuciach co pokazuje poniższy filmik:


Dodatkowo praktycznie łopatka ogonowa wchodzi na styk nawet trzeba by przyszlifować.
Jak dodałem podkładkę i luzy się wyeliminowały to łopatka nie wchodzi.
To co na filmiku jest bez podkładki.
Pierwszy raz mi się takie coś przytrafia.
Ktoś z Was miał taki przypadek, jakieś pomysły?

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 12:28
autor: windcatcher
Wiele modeli tak ma a chase szczególnie.

Są osoby, które twierdzą iż ten luz ma sobie być i tylko sprawdzają aby był jednakowy z obu stron.

Ja osobiście go nie lubię i po prostu szlifuję papierem ściernym lub pilnikiem końce huba po trochę i przymierzam okucie. Po kilku podejściach luz znika i żadnych dodatkowych podkładek nie trzeba :)

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 12:32
autor: LechuW
No właśnie mi ten luz bardzo nie pasuje. Też pomyślałem o zeszlifowaniu huba. Chyba zrobię tak jak radzisz i zakupię jutro pilnik do metalu. Dzięki!

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 12:40
autor: windcatcher
Pilnik zbiera dużo. Drobny papier ścierny daje radę lepiej bo zbierasz po trochę. Czasem nawet wspierałem się pilniczkiek do paznokci lub takim do stóp w wersji z papierem ściernym :)

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 13:07
autor: pkali
Ja zawsze to olewałem, jeśli mimo wszystko chcesz zebrać końcówki huba to jedną stronę wkręć we wkrętarkę, drugą dotykaj papieru czy kamienia (np osełki do noży). Zmniejszysz prawdopodobieństwo, że zrobisz powierzchnię, która będzie pod kątem do osi huba.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 13:32
autor: LechuW
Aha, dobrze wiedzieć. Dzięki za rady:)

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 14:08
autor: wojtanek
Ja to olewam i latam hyhy

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Re: KDS Chase 360

: 11 lis 2017, o 14:15
autor: windcatcher
pkali pisze:Ja zawsze to olewałem, jeśli mimo wszystko chcesz zebrać końcówki huba to jedną stronę wkręć we wkrętarkę, drugą dotykaj papieru czy kamienia (np osełki do noży). Zmniejszysz prawdopodobieństwo, że zrobisz powierzchnię, która będzie pod kątem do osi huba.

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka


Taka tokarka własnej roboty ;)

Re: KDS Chase 360

: 12 lis 2017, o 17:52
autor: LechuW
Patent z wkrętarko-tokarą super! ale papier ścierny i pilnik do paznokci nic nie dał. Dopiero kupiłem pilnik do metalu w castoramie i poszło jak po maśle:)
Zero luzów na okuciach.
Zostało mi jeszcze zalutowanie XT60 do regla, wrzucenie kabli od serw w oploty i naciągnięcie paska na ogonie.
W tygodniu ciężko z czasem, ale w przyszły weekend powinno się udać.
Jak macie zamontowane servo ogonowe?
Narazie wygląda to tak:(łopatki mają minimalny luz od śruby)
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: KDS Chase 360

: 18 lis 2017, o 11:59
autor: windcatcher
Wczoraj wymieliłem kolejny środkowy pasek do zera. Nie bez winy był ostatni duży kret i wczorajsze szybkie tic toci z dużym pakietem 1800 ;)

Po wylądowaniu był już całkiem bezzębny...

Jakiś czas temu zamówiłem podobne paski innej firmy cięte na wymiar odrobinę szerzej. Poczekam aż przyjdą i zobaczymy na ile będą wytrzymałe.

Poza tym jest gościu, który moduje i przerabia swoje czejsy na 380, 385, 420 a przede wszystkim na mocniejszy pasek GT3. Trochę mi się tego robić nie chce ale wklejam dla potomnych. Typ ma chyba ze 6 czejsów czyli więcej niż @Wojtanek ;)

Wkleja fajne foty więc widać co i jak nawet bez czytania.

Części używa tanich z devila, aligna, goblina. Pomysły fajne - warto spojrzeć.

https://www.helifreak.com/showthread.php?p=7427532


Poza tym Wojtuś mówił, że gadał z kimś kto ma kłopot z pozycjonowaniem pasów.

Podpowiem iż rozwiązaniem nie są podkładki na wał czy powiększanie miejsca w ramie.

Cały sekret drzemie w pozycji kosza z silnikiem i zębatkami. Można go pozycjonować wyżej lub niżej oraz pochylać lekko do przodu albo do tyłu przez co Pas środkowy idzie wyżej lub niżej po największym kole. Zębatkę na silniku też warto podsunąć do samej półki a w razie potrzeby podszlifować.

Przednią zębatkę/ośkę koniecznie wklejać w łożyska na loctite na górze i na dole niezależnie czy oryginał ameliniowy czy upgrade stalowy z hawka.


Jeszcze taka ciekawostka, której w Polsce nie widziałem. Twórcy przesadzili z silnikiem i ponoć domyślne KV rzędu 1800 powoduje problemy. Na HF wiele osób się przesiadło na Scorpiony 1580kv jak do gaui x3 lub podobne i problemy zniknęły.

Na razie to tyle / jak ktoś ma dość czejsa to niedługo mikołaj i chętnie przyjmę.

Re: KDS Chase 360

: 18 lis 2017, o 12:01
autor: windcatcher
Wczoraj wymieliłem kolejny środkowy pasek do zera. Nie bez winy był ostatni duży kret i wczorajsze szybkie tic toci z dużym pakietem 1800 ;)

Po wylądowaniu był już całkiem bezzębny...

Jakiś czas temu zamówiłem podobne paski innej firmy cięte na wymiar odrobinę szerzej. Poczekam aż przyjdą i zobaczymy na ile będą wytrzymałe.

Poza tym jest gościu, który moduje i przerabia swoje czejsy na 380, 385, 420 a przede wszystkim na mocniejszy pasek GT3. Trochę mi się tego robić nie chce ale wklejam dla potomnych. Typ ma chyba ze 6 czejsów czyli więcej niż @Wojtanek ;)

Wkleja fajne foty więc widać co i jak nawet bez czytania.

Części używa tanich z devila, aligna, goblina. Pomysły fajne - warto spojrzeć.

https://www.helifreak.com/showthread.php?p=7427532


Poza tym Wojtuś mówił, że gadał z kimś kto ma kłopot z pozycjonowaniem pasów.

Podpowiem iż rozwiązaniem nie są podkładki na wał czy powiększanie miejsca w ramie.

Cały sekret drzemie w pozycji kosza z silnikiem i zębatkami. Można go pozycjonować wyżej lub niżej oraz pochylać lekko do przodu albo do tyłu przez co Pas środkowy idzie wyżej lub niżej po największym kole. Zębatkę na silniku też warto podsunąć do samej półki a w razie potrzeby podszlifować.

Przednią zębatkę/ośkę koniecznie wklejać w łożyska na loctite na górze i na dole niezależnie czy oryginał ameliniowy czy upgrade stalowy z hawka.


Jeszcze taka ciekawostka, której w Polsce nie widziałem. Twórcy przesadzili z silnikiem i ponoć domyślne KV rzędu 1800 powoduje problemy. Na HF wiele osób się przesiadło na Scorpiony 1580kv jak do gaui x3 lub podobne i problemy zniknęły.

Na razie to tyle / jak ktoś ma dość czejsa to niedługo mikołaj i chętnie przyjmę.

Re: KDS Chase 360

: 19 lis 2017, o 09:33
autor: gumi
Nawet z nielota można zrobić przyzwoity model przebudowując całkowicie jego konstrukcję.Tylko czy o to chodzi? Bo jeśli tak, to uznanie.

KDS Chase 360

: 19 lis 2017, o 09:46
autor: windcatcher
gumi pisze:Nawet z nielota można zrobić przyzwoity model przebudowując całkowicie jego konstrukcję.Tylko czy o to chodzi? Bo jeśli tak, to uznanie.


Jakby nie było jest to część naszego hobby!

Naprawy, poprawki, ulepszenia to fragment modelarstwa a do tego fajna zabawa

Jak na to iż kupiłem ten model tanio to lata zaje**scie. Na pewno nie jest nielotem i znosi okrutne katowanie.

Owszem ma swoje wady i wymaga cierpliwości ale przeglądając raz po raz inne wątki nie widziałem modelu bez wad

Re: KDS Chase 360

: 5 cze 2018, o 15:01
autor: windcatcher
Przyszedł pierwszy element nowej układanki :)

Quantum 2820-880 kv widoczny po prawej a po lewej wysłużony Scorpion 1880kv ustępuje miejsca innym przełożeniom ;)

Obrazek

Re: KDS Chase 360

: 5 cze 2018, o 15:41
autor: wojtanek
To będzie szatan już się nie mogę doczekać oblotu!

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka