Honey Bee King 2
: 31 sty 2010, o 23:41
King 2 w fabrycznej wersji niestety do latania sie nie bardzo nadaje dla początkującego - zaawansowany sobie poradzi ale nowicjusz nie.
Generalnie żeby z HBK2 zrobić coś do latania trzeba wymienić:
- silnik szczotkowy wraz z regulatorem na bezszczotkowy z regulatorem (ok 50+50zł)
- żyroskop 0704 na choćby esky 0704B - cokolwiek z HeadLockiem (ok 50 zł)
- serwo ogonowe na szybsze np Hitec HS81 (ok 60zł)
- napęd paska - stockowy daje za małe obroty i niską skuteczność ogona. Napęd 43T Xtreme jest idealny i to bez wymiany wałka ogonowego. (ok. 45zł)
- sterowanie łopatek ogonowych - np od HK450 (lub oryginału TRex450) (ok 30zł)
Razem niezbędne wydatki to ok.280zł. Jednak HBK2 jest na rynku już tak długo że używane modele zwykle juz mają wszystkie wspomniane ulepszenia.
Serwa 0508 na tarczy na początek wystarczą ale dużo daje wymiana na dość tanie TowerPro SG91R (ok 20zł/szt x3)
Czasem po wymianie silnika na bezszczotkowy warto dokupić wzmocnienie ramy Xtreme.
Ci co mają Kinga V3 mają większość ulepszeń już na pokładzie (silnik+regulator, żyro z headlockiem). W zasadzie do wymiany jest tylko serwo ogonowe (na np. HS81).
To samo Belt CP V2.
Generalnie żeby z HBK2 zrobić coś do latania trzeba wymienić:
- silnik szczotkowy wraz z regulatorem na bezszczotkowy z regulatorem (ok 50+50zł)
- żyroskop 0704 na choćby esky 0704B - cokolwiek z HeadLockiem (ok 50 zł)
- serwo ogonowe na szybsze np Hitec HS81 (ok 60zł)
- napęd paska - stockowy daje za małe obroty i niską skuteczność ogona. Napęd 43T Xtreme jest idealny i to bez wymiany wałka ogonowego. (ok. 45zł)
- sterowanie łopatek ogonowych - np od HK450 (lub oryginału TRex450) (ok 30zł)
Razem niezbędne wydatki to ok.280zł. Jednak HBK2 jest na rynku już tak długo że używane modele zwykle juz mają wszystkie wspomniane ulepszenia.
Serwa 0508 na tarczy na początek wystarczą ale dużo daje wymiana na dość tanie TowerPro SG91R (ok 20zł/szt x3)
Czasem po wymianie silnika na bezszczotkowy warto dokupić wzmocnienie ramy Xtreme.
Ci co mają Kinga V3 mają większość ulepszeń już na pokładzie (silnik+regulator, żyro z headlockiem). W zasadzie do wymiany jest tylko serwo ogonowe (na np. HS81).
To samo Belt CP V2.