Thunder Tiger - Raptor 30, Raptor 50

Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 22 cze 2015, o 21:05

0,18- wolne. Mi brain odmówił współpracy jak miałem serwa 0,2.

Wyważasz otwarte drzwi:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... c_68g.html
Helikoptery
Awatar użytkownika
Bartekgazior
Domownik forum...
Posty: 255
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Warszawa- Bielany
Podziękował: 22 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Bartekgazior » 23 cze 2015, o 09:46

Hej,

Trochę przywalili z tą ceną za tego ogonowego Savoxa. W sumie waluty poszły trochę w górę. W zeszłym roku w Modelarni zapłaciłem za nie poniżej 200 PLN, może była jakaś promocja ;)
Co do tych Savoxów 0251, hmm na skok dałoby radę, ale na tarczę aż tyle siły chyba nie potrzeba, a jest trochę powolne. Jak chcesz eksperymentować to ja mogę zaproponować serwa Turnigy, wiadomo skąd :D
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 08sec.html
albo szczotkowe z silnikiem bezrdzeniowym http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 08sec.html
Czy się sprawdzą? Ciężko powiedzieć póki co. Opinie bywają różne. Ale to podobno klony KST, więc mogą być w miarę dobre.
Pozdrawiam, Bartek
Raptor 50 Titan FBL, HK 450 Pro FBL. Samoloty nitro i elektro.
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 25 cze 2015, o 21:45

Cześć
no tyle dałem 270 za to ogonowe:(((
wiesz jutro żona ma mi podjechać do modelarni odebrać serwa i w końcu nie wiem na skok wziął bym tego savoxa 0251 ale czy na przechyły aż takie potrzebuję? może wystarczą sc0352?
Wiesz chodzi o to żebym nie wywalił kupę kasy nie potrzebnie jeżeli nie trzeba . Ogólnie chcę mieć dobrze w heli ale nie nad wyrost bez potrzeby . Tylko tamte mają plastikowe zęby chociaz ten w sklepie mówił , że wystarczą spokojnie i już nie wiem jakie wziąść ?

Pozdrawiam
Leszek
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 25 cze 2015, o 21:55

potrzebujesz trzech takich samych na cyklikę
Helikoptery
Awatar użytkownika
Leo
Domownik forum...
Posty: 391
Rejestracja: 04-10-2014
Lokalizacja: Wrocław/Gliwice
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Leo » 26 cze 2015, o 00:36

W Raptorze - niekoniecznie. Na skok ogólny można zaaplikować nieco wolniejsze, ale silniejsze serwo. Co do pochylenia i przechylenia - te powinny być takie same.
Jak kupisz mi zapałki, to zrobię Ci helikopter...
73, SP6LEO
TT Raptor 50 E-Titan|Align TRex 450 Pro|Blade 130 X|Blade mCP X OBL|XK K120|Asssault Reaper 500
Futaba T14SG|Robbe-Futaba FX-18 V2
Kyosho PureTen EP Alpha 3|Reely P240 Hotlander|TT Naulantia|HK Bat 1
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 20 lip 2015, o 21:38

cześć koledzy:)
Zamontowałem już serwa zobaczę jak to będzie hulało:)
Mam pytanie czy ktoś był może na pikniku modelarskim na żarze?

Pozdrawiam
Leszek
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1860
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: SeKLeS » 20 lip 2015, o 21:55

Kilka osób było. Maczar, Adam D, Viper. Oglądałem filmiki na EP - żal mi dupę ściska kolejny dzień :(
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 26 lip 2015, o 12:24

Ja też byłem ale w tym roku rekreacyjnie z rodziną głównie popatrzeć:)

sprzętu w tym roku nie brałem tym bardziej , że dopiero się uczę latać śmigłowcami a samolotów nie brałem bo bym się nie spakował mam za mały samochód heheh

Pozdrawiam
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 11 sie 2015, o 06:45

Cześć witam kolegów:)

Mam pytanie co to za ustrojstwo żyro icg 540?

pozdrawiam:)
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 15 sie 2015, o 14:49

Cześć koledzy
Mam pewien problem ze swoim raptorem i silnikiem tt. Otóż sprawa wygląda tak , że podczas lotów silnik mi potrafi zgasnąć przy obrotach w locie . Zdarza mi się to praktycznie za każdym razem po około 7może 8 minutach lotu. Gaźnik czysty świeca nowa os 8. Dobrze , że obrywa jak jestem nad ziemią a nie wyżej w powietrzu. Jaka może być przyczyna? Objawy ogólnie są takie , że po paru minutach wyczuwalny jest spadek mocy silnika i nagle amba gaśnie po prostu . Boję się latać bo nie wiem kiedy mi przerwie i tu jest problem ale jest to powtarzalne....

pozdrawiam
Leszek
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
Leo
Domownik forum...
Posty: 391
Rejestracja: 04-10-2014
Lokalizacja: Wrocław/Gliwice
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Leo » 15 sie 2015, o 19:31

Mierzyłeś jego temperaturę po locie?
Jeżeli masz bąbelki powietrza w przewodzie paliwowy, to silnik jest przegrzany, prawdopodobnie przez zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną.
Jak kupisz mi zapałki, to zrobię Ci helikopter...
73, SP6LEO
TT Raptor 50 E-Titan|Align TRex 450 Pro|Blade 130 X|Blade mCP X OBL|XK K120|Asssault Reaper 500
Futaba T14SG|Robbe-Futaba FX-18 V2
Kyosho PureTen EP Alpha 3|Reely P240 Hotlander|TT Naulantia|HK Bat 1
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 16 sie 2015, o 07:44

Tak są bąbelki w przewodzie paliwowym . Ale ustawienia mam takie same jak wcześniej paliwo to samo , wcześniej się to nie działo......

Odkręcałem mu iglicę żeby zwiększyć ilość paliwa ale nic się nie zmieniło....
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 16 sie 2015, o 09:10

Zobacz szczelnos i droznosc ukladu. Wywal filtry
Helikoptery
Awatar użytkownika
Bartekgazior
Domownik forum...
Posty: 255
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Warszawa- Bielany
Podziękował: 22 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Bartekgazior » 16 sie 2015, o 10:39

Sprawdź też dokładnie stan wężyków, czy nie ma dziur, pęknięć. Szczególnie tego z tłumika do zbiornika głównego, czasem się uszkadza od temperatury przy wyjściu z tłumika.
Pozdrawiam, Bartek
Raptor 50 Titan FBL, HK 450 Pro FBL. Samoloty nitro i elektro.
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 16 sie 2015, o 17:59

Bartku sprawdziłem wszystko ok . Wiesz jest to dziwne bo po paru minutach spada moc jest to zauważalne silnik pracuje ale czuć , że jest słabszy i po prostu potrafi zgasnąć bez przerywania bez niczego nagle.... wszystko sprawdziłem przewody wszystko jest ok świeca nowa...
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 16 sie 2015, o 19:31

a jaką ma temperaturę jak spada mu moc? Może się zaciera?
Helikoptery
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 17 sie 2015, o 06:21

Nie mierzyłem ,muszę sprawdzić .Wiesz latam na tym samym paliwie nawet odkręciłem iglicę żeby zwiększyć dawkę paliwa i dalej gaśnie po kilku minutach na początku jest ok chodzi super minie kilka minut traci moc ale chodzi nadal przez 3 może 4 minuty i nagle gaśnie z paliwem już kombinowałem silnik w ogóle nie przerywa kiedyś miałem podobnie był zanieczyszczony gaźnik ale silnik przerywał nigdy nie zgasł a teraz chodzi ok i nagle gaśnie ....

pozdrawiam
Leszek
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 17 sie 2015, o 07:30

leszekm35 pisze:Nie mierzyłem ,muszę sprawdzić .Wiesz latam na tym samym paliwie nawet odkręciłem iglicę żeby zwiększyć dawkę paliwa i dalej gaśnie po kilku minutach na początku jest ok chodzi super minie kilka minut traci moc ale chodzi nadal przez 3 może 4 minuty i nagle gaśnie z paliwem już kombinowałem silnik w ogóle nie przerywa kiedyś miałem podobnie był zanieczyszczony gaźnik ale silnik przerywał nigdy nie zgasł a teraz chodzi ok i nagle gaśnie ....

Kontrola temperatury w spalinie to jedna z podstawowowych spraw. Termometrem czy palcem, wszystko jedno, byle mieć pewność że silnik się nie przegrzewa. W Twoim przypadku myślę że jest szansa na jakiś problem w układzie paliwowym. W miarę ubywania paliwa w zbiorniku może brakować ciśnienia żeby przepchnąć paliwo do gaźnika. Przyczyną może być np zżelowany lub popękany któryś z wężyków paliwowych, wypalony wężyk na króćcu przy tłumiku, niedrożny filtr paliwa. W najgorszym przypadku ten silnik jest już przegrzany i po kilku min lotu gdy silnik się rozgrzeje traci kompresję. Stawiam na utratę kompresji bo piszesz że jesteś w stanie zakręcić nim ponownie, więc raczej się nie przyciera. Sprawdź stan pierścienia, kolor tłoka, rowek pierścienia na tłoku, wewnątrzną powierzchnię tulei oraz głowicy czy nie ma przebarwień, otarć, etc.
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
Bartekgazior
Domownik forum...
Posty: 255
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Warszawa- Bielany
Podziękował: 22 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Bartekgazior » 17 sie 2015, o 11:39

Jeszcze jedna rzecz. Pisałeś, że wcześniej było ok i nagle coś nawala. Czy nie miałeś ostatnio twardszego lądowania? Czasem zdarza się, że wężyk z ciężarkiem w zbiorniku potrafi się zawinąć do przodu od siły bezwładności i przepływ jest zdławiony. Sprawdź czy wężyk dynda się swobodnie w zbiorniku. Poza tym nie może być za długi i dotykać do tylnej ścianki.
Dokręcenie i szczelność tłumika też jest istotna, bo inaczej spada ciśnienie do zbiornika. Sprawdziłbym jeszcze jedną rzecz- czy iglica jest zabezpieczona przed odkręceniem. Sam ostatnio miałem autosa (na szczęście tym razem udanego) ponieważ pękła blaszka blokująca iglicę, co spowodowało samoistne wkręcenie się iglicy od wibracji i zubożenie mieszanki, silnik stracił moc, jednak nie zgasł. Dobrze, że w tę stronę, bo jakbym ją zgubił byłby kłopot.
A z termometrów polecam coś takiego: http://www.rc4max.com/pokladowy_mini-te ... ,7808.html w tym sklepie akurat chwilowo niedostępny, poszukaj pod hasłem termometr venom. Albo w sklepach z akcesoriami do autek RC. Ma funkcję bieżącej temperatury i zapamiętuje max i min temperaturę więc można sprawdzić ile było w trakcie lotu. Ewentualnie pirometr, ale nim zmierzysz tylko temp. tylnego dekielka więc mniej dokładnie http://www.modelemax.pl/product_info.ph ... s_id=10012

Niestety tendencja do ubożenia mieszanki w trakcie lotu jest typowa w modelach z ciśnieniem z tłumika i sporym zbiornikiem. Miałem też ten problem w parapetach. Mam wrażenie, że zależy to też od konstrukcji gaźnika- w Webrze jest to bardziej odczuwalne, w OS-Maxie mniej. Jest i na to sposób, ale to kolejny wydatek :( Membranowa pompa Perry. Przyznam, że odkąd ją założyłem jest znaczna poprawa. Do treningu nie warto jej chyba zakładać. Dodatkowa zabawa z regulacją, a na początek wystarczy ustawić trochę bogatszą mieszankę.
Pozdrawiam, Bartek
Raptor 50 Titan FBL, HK 450 Pro FBL. Samoloty nitro i elektro.
Awatar użytkownika
leszekm35
Stały bywalec...
Posty: 152
Rejestracja: 27-04-2015
Lokalizacja: Izdebnik

Postautor: leszekm35 » 17 sie 2015, o 20:19

Bardzo dziękuję za podpowiedzi jutro jeszcze raz wszystko sprawdzę i pewnie w weekend będę testował bo do późna pracuję i napiszę czy coś się zmieniło na początek wymienię przewód od tłumika do zbiornika może faktycznie coś z nim jest nie tak i zobaczę jak będzie. Ale ogólnie strach latać tyle dobrze , że wszystkie zgaśnięcia miałem z 20 cm nad ziemią bo bym miał po heli.....

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Leszek:)
Pozdrawiam
Leszek
Raptor 30 v2,Hirobo sceadu 50,KDS innova 550,KDS 450c,yak 54,sonic,sentosa sport,phoenix 2000,

Wróć do „Thunder Tiger”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości