Thunder Tiger - Mini Titan E325

Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 15 cze 2010, o 20:07

Dzisiaj znowu polatalem. Ale super. Cieszę się jak dziecko. Żadnych kretow, stabilne to jak cholera, wieczorną porą w bezwietrznych warunkach mogłem sobie zejść już całkiem nisko, wszystko w miarę gładko tylko funnele w normalu coś koslawo jeszcze ale popracujemy ;)
sam helik jednak ma teraz problem z mocą. Rekompensuje to szybkością cykliki ale jednak przypomina mi pod tym względem klasę 200 gdzie w zwykłym funnelu łatwo o przeciagniecie a tictoci to już hardcore. Będę musiał stestowac te pakiety 30-40c bo zaburza to moj spokój :/
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3220
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 15 cze 2010, o 20:22

Blade pisze:sam helik jednak ma teraz problem z mocą.
za słaby silnik?
Blade pisze:w zwykłym funnelu łatwo o przeciagniecie
możesz rozwinąć?
Blade pisze:a tictoci to już hardcore.
i to też? dlaczego TT na 200 to hardkor?
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 15 cze 2010, o 20:37

Np za słaby silnik ale tez te pakiety. No nie wiem jeszcze trochę pokombinuje ale wyglada na to ze to nie koniec poszukiwań. Ostatecznie mogę przejść na 4S. Wszystko mam pod to przygotowane. Co do funnelu to na wysokim kącie zaklinowania figura jest bardziej wymagająca niż tictoc. Łatwo przekroczyć granice gdy obroty spadną za mocno chyba ze się ma super setup. Na moim filmie widać jak robię takiego 4x i słychać co się dzieje z obrotami. Śmigłowiec prawie milcZy A pózniej jeszcze trzeba zrobić transfer czyli odbić i podeprzec w locie i w tym momencie najczęściej lubi przydechnac :/ przy funnelu duży prąd idzie na serwa, potrzeba tyle mocy co do podparcia w tictocu i w dodatku ciagle a nie przez ułamek sek. W 200 tictoci I funnele wchodzą ale tam zapas mocy jest mniejszy i tworzy to jeszcze ciensza barierę w moim odczuciu.
Fakty są takie ze to co teraz mam nie jest najlepszym konfigiem ale lata i narazie to mi wystarcza bo miałem głód na takie coś wlasnie :) a ze muszę odkładać na scorpiona albo 4S pakiety to fakt :) sam nie wiem co teraz lepiej. Doradzcie może coś :)
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3220
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 15 cze 2010, o 20:53

Więcej "s" daje mniejsze "C" ale za cenę zwiększenia "G" ;)... Chyba że się weźmie więcej "s" przy zmniejszeniu "mAh" o tyle samo (czyli 1/3) tyle że wtedy "t" też spadnie ;)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 15 cze 2010, o 20:58

Ramotny pisze:Więcej "s" daje mniejsze "C" ale za cenę zwiększenia "G" ;)... Chyba że się weźmie więcej "s" przy zmniejszeniu "mAh" o tyle samo (czyli 1/3) tyle że wtedy "t" też spadnie ;)


:D a ja to widzę inaczej. Większe S daje większe możliwości skubania z C. Efektem winno być wieksze t ;P chyba ze się mylę
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3220
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 15 cze 2010, o 21:03

Blade pisze:
Ramotny pisze:Więcej "s" daje mniejsze "C" ale za cenę zwiększenia "G" ;)... Chyba że się weźmie więcej "s" przy zmniejszeniu "mAh" o tyle samo (czyli 1/3) tyle że wtedy "t" też spadnie ;)


:D a ja to widzę inaczej. Większe S daje większe możliwości skubania z C. Efektem winno być wieksze t ;P chyba ze się mylę

Mocniejsze skubanie "C" zmniejsza "t" ale zwiększenie "s" daje zwiększenie "V" co przy stałym "P" silnika pozwala zastosować (wymusić) mniejsze "I" czyli "C" a to zwiększa "t". :) Niestety zwiększenie "t" nie jest wprost proporcjonalne bo zwiększa się "g" czyli zapotrzebowanie na "P"->"I"->"C" ...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 15 cze 2010, o 21:06

Ramotny pisze:Mocniejsze skubanie "C" zmniejsza "t" ale zwiększenie "s" daje zwiększenie "V" co przy stałym "P" silnika pozwala zastosować (wymusić) mniejsze "I" czyli "C" a to zwiększa "t". :) Niestety zwiększenie "t" nie jest wprost proporcjonalne bo zwiększa się "g" czyli zapotrzebowanie na "P"->"I"->"C" ...


Popatrz, o tym nie pomyślałem :)
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3220
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 15 cze 2010, o 21:18

Blade pisze:
Ramotny pisze:
Blade pisze::D a ja to widzę inaczej. Większe S daje większe możliwości skubania z C. Efektem winno być wieksze t ;P chyba ze się mylę

Mocniejsze skubanie "C" zmniejsza "t" ale zwiększenie "s" daje zwiększenie "V" co przy stałym "P" silnika pozwala zastosować (wymusić) mniejsze "I" czyli "C" a to zwiększa "t". :) Niestety zwiększenie "t" nie jest wprost proporcjonalne bo zwiększa się "g" czyli zapotrzebowanie na "P"->"I"->"C" ...


Patrz... O tym nie pomyślałem! :D

:D
Najlepszym przykładem jest porównanie G200 na 2s/800 i T250 na 3s/850 - pierwszy wymaga przynajmniej 20C (choć ja latam na 15C ale są dobrze ciepłe) i lata ok 3-4 minut a drugi zadowala się 15C i lata 5-6 minut. Mam oba więc mogę uczciwie porównać.
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 15 cze 2010, o 21:28

No ale reasumujac da mi coś to 4S? Wejde na wyższe k zredukuje t na zebatce. Ciężej będzie go zdusic na takim przelozeniu i ile C mi jeszcze zostanie w zapasie...
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3220
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 15 cze 2010, o 21:46

Blade pisze:No ale reasumujac da mi coś to 4S? Wejde na wyższe k zredukuje t na zebatce. Ciężej będzie go zdusic na takim przelozeniu i ile C mi jeszcze zostanie w zapasie...

No właśnie oto chodzi... Większe "s" zmniejsza zębatkę czyli zwiększa moment na wirniku przy jednoczesnym spadku wymagań prądowych. Oczywiście nie można zwiększyć kątów łopat bo zaczną pracować na oderwaniu strug. Ale można zmniejszyć zębatkę mniej niż z prostej proporcji (nieco podnieść prędkość wirnika) i dać lekko mniejsze kąty. Sądzę że to powinno dać większą stabilność pracy napędu przy niezmienionej żwawości...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Gmeracz
Global Mod
Posty: 2082
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UK - West Sussex
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 201 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 16 cze 2010, o 12:54

Teraz to obaj pojechaliście po bandzie :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Proponuję dołączyć dla niektóych kolegów legendę, bo podejrzewam, że się mogą pogubić he he... :wow2:

Blade, co się dziwić, ty chcesz latać 3D modelem ważącym tyle, co makieta Augusta.
A, jeżeli masz na prawdę markowe łopaty nie zapomnij ich wypolerować przed lotem. Mówię poważnie.
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3220
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 16 cze 2010, o 13:16

:mrgreen:
s,V - ilość cel, napięcie (akumulatora)
t - czas (pracy/lotu)
P - moc (silnika)
C - wydajność pakietu (20C, 30C)
I - prąd (pobierany przez silnik)
g - ciężar (modelu)
mAh - pojemność (akumulatora)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 19 cze 2010, o 15:10

Dzisiaj polatałem z yoyokiem i wylatałem 5 swoich pakietów no i kurcze pożyczyłem pakiet i bęc :/
Po serii pirotictoców wyszedłem jakoś i zrobiłem coś piro nie wiem nawet co, ogon mi merdnął, wiaterek zawiał a chmurzyska dawały jakies paskudny cień i nie mogłem się zorientować w jakiej pozycji jest heli a był dość nisko. Pamięć pozycji zawiodła przez ten wiatr i machnięcie, i no cóż... muszę kupić nowe łopaty.
SAB czerwone były naprawdę odjechane, chętnie kupiłbym następne takie ale widzę, że Yoda nie ma na stanie więc muszę się posiłkować konkurencją. W modelemax mają MS composit champion. Teraz te kupię. Macie jakieś typy na łopaty, które wytrzymają ponad 3000RPM do 450tki?
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 497
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 19 cze 2010, o 17:19

Blade pisze:SAB czerwone były naprawdę odjechane, chętnie kupiłbym następne takie ale widzę, że Yoda nie ma na stanie (...)

Telefon do Yody pomaga - w moim przypadku nie było ich też na stanie ale przyszły do fryzjera :rotfl: za 2 tygodnie.

Ł.
Lama 2V3
Outrage 550 ("Stock version")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Gmeracz
Global Mod
Posty: 2082
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UK - West Sussex
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 201 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 19 cze 2010, o 21:53

Też miałem i znowu mam te czerwone - dooobre są. Latam na zmianę z biało-czarnymi Radixami, są bardzo podobne. Za dużo to tu nie wymyślisz, w sensownej cenie mamy parę sprawdzonych typów.
A może wypróbuj te nowe SAB-y do 3D?

A ja jutro mam pogodę marzenie i spróbuję zrobić super serię 10 lotów.
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy
Kontaktowanie:

Postautor: edek » 19 cze 2010, o 22:44

Probowales Align'ow 325D?

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 20 cze 2010, o 00:27

Dzięki za typy. No już zamówiłem te championy MS Composit zobaczymy co to będzie :)

Obrazek

a póki co jak uda mi się poskładać jutro to popróbuję stare plastikowe albo carbonowe aligny, mam nadzieję, że wał sie od tego g... nie urwie :/
Gmeracz - SABy właśnie miałem te czerwone, są genialne ale chcę kupić w kraju więc jak u Yody nie ma to lypa. Tak czy inaczej następne tez będa te SABy. Wogóle nowe to teraz są te czarno-białe niby precision 3d. Ciekawa sprawa...
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 497
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 20 cze 2010, o 11:15

edek pisze:Probowales Align'ow 325D?

Edziu, miej litość... Bez porównania do SAB-ów. No chyba, że wsadziłeś nas gremialnie na sanki i czerpiesz z tego satysfakcję :thumb:

@Yoda: Mistrzu! Lud pragnie Twoich łopat!!! Ja też pewnie wziąłbym "na zapas" jeszcze jedną parę. Zrób coś z tym ;)
Lama 2V3
Outrage 550 ("Stock version")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy
Kontaktowanie:

Postautor: edek » 20 cze 2010, o 12:08

Na Sab'ach nie latalem zato na Alignach tak i dla mnie sie tam podobaly... moze kiedys jak bede mial 450 zaloze Sab'y i wyprobuje.

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 20 cze 2010, o 19:16

Dokładnie. Yoda daj nam spowrotem te czerwone SABy :)
dzisiaj próbowałem rozkrecic go na plastikach aligna. Przy 70% wpadły w taki flater ze myślałem ze mi helika rozerwie. OstatecZnie polatalem na krzywej 60% masakra. Czekam na te MSy... :/

Wróć do „Thunder Tiger”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość