Mikado - Logo 200

Trala la - czeka na opis Mirkaa
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15948
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1684 razy
Podziękowano: 1001 razy

Postautor: aikus » 16 mar 2020, o 13:36

No to dobrze no;) Ja tylko mówię co myślę, i co ja uważam, nie znaczy to, że głoszę prawdę objawioną... ;)

To prawdopodobnie rzeczywiście fajny model i byłoby szkoda, jakby wszyscy mieli o nim takie zdanie jak ja.
To wszystko co tu napisałem w tym wątku to tylko moja subiektywna opinia - nic więcej - może brzmi to trochę inaczej, ale zapewniam, że niczym innym nie jest i nie miało być.
Awatar użytkownika
Bi0ly
czyt. Bajlandżaj
Posty: 1141
Rejestracja: 09-12-2014
Lokalizacja: Krosno
Podziękował: 36 razy
Podziękowano: 38 razy

Postautor: Bi0ly » 17 mar 2020, o 22:39

Fantastyczny, na pewno będzie działał kapitalnie ze spartanem którego sprzedaje. Zainteresowani mogą już u mnie kupić sobie FBLa za nim wyjdą Kity ;)
XL 380\Oxy4 Max\Goblin 550\XL 550\Goblin 700 Black Thunder\Protos 700X- iX12

Pozdrawiam bi0ly :}
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 17 mar 2020, o 22:47

Milcz bo kusisz
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 19 mar 2020, o 13:47

Pojawiła się zajawka w sklepie Mikado
http://shop.mikado-heli.de/LOGO-Helicop ... 003&p=1003

Rzeczywiście latanie bez apki Mikado nie będzie najlepszym rozwiązaniem, aczkolwiek nie będzie niemożliwe. Najbardziej bolesne będzie to, że jakakolwiek ingerencja w parametry lotu helika będzie możliwa tylko z poziomu VBar Control, a nie z użyciem komputera.
No i za taką cenę... wybieram OMP M2 ;).

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15948
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1684 razy
Podziękowano: 1001 razy

Postautor: aikus » 19 mar 2020, o 14:12

ze co blać.JPG


Że co knrwa?!?!?!
CZekajcie... to jest ... 9 Euro i 999 Eurocentów czy 9 ... dziewięćset ....
hmm hmm hmm
Nie no ja pierdolę, nie pojebało mi się - 10 000 Euro!
bez jednego.
Dziesięć. TYSIĘCY.
EURO.
Jeden, zero zero zero zero.

tak?
dziesięć ma jedno zero.
sto ma dwa zera
tysiąc ma trzy zera
dziesięć tysięcy ma cztery zera.

tu jest 9.999,00, czyli przecinek jako decimal code, kropka jako separator tysięcy...
i tych tysięcy jest 9, i jeszcze 999 do tego, czyli za chwilę dziesięć...
NO TAK. No...
:masakra: :masakra: :masakra:
EURO.

Gdzie to w złotówkach jest cena jak dla mnie po prostu z kosmosu.

Pięćdziesiąt tysięcy złotych.
...
Nie, no nie wierzę...

To chyba musi być pomyłka...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7200
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 19 mar 2020, o 14:14

Uspokój się. Mikado zawsze wrzuca 9999 jak nie ma jeszcze towaru i ustalonej ceny. Na wypadek gdyby ktoś chciał kupić coś czego nie ma.

Fajne jest to, że teoretycznie można latać na radiu innym niż vC ale trzeba mieć vC żeby wybrać inny protokół :vhappy:
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15948
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1684 razy
Podziękowano: 1001 razy

Postautor: aikus » 19 mar 2020, o 14:23

Aha... No dobrze.
Uspokoiłem się.
Nie chciałbym sprzedawać mojego Logasa, bo naprawdę bardzo go polubiłem... a Gdyby Logo próbowało sprzedać to za takie pieniądze to mógłbym się założyć, że nie dalej niż za dwa, trzy sezony podzieli los MSH, przy czym wątpliwe, żeby te modele doczekały się nowego życia u Azjatów.
...

po kiego grzyba wystawiać coś po tak astronomicznej cenie, zamiast po prostu zablokować możliwość zakupu ...??
...
ale ja jestem spokojny.
już całkowicie.
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 19 mar 2020, o 14:26

To, że promują swoje, to nic dziwnego, ale wybór protokołu według mnie musi być zrealizowany inaczej, np. poprzez autodetekcję i samo podpięcie stosownego odbiornika.
Bo jeśli nie... i trzeba będzie szukać kogoś z apką Mikado, to sukcesu sprzedażowego jakoś im nie wróżę.
Ale... manual prawdę Ci powie, jak już będzie :-).

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7200
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 19 mar 2020, o 15:24

aikus pisze:A

po kiego grzyba wystawiać coś po tak astronomicznej cenie, zamiast po prostu zablokować możliwość zakupu ...??



Może się mylę, ale podejrzewam że 99% gawiedzi domyśla się że to nie jest cena sprzedaży tylko tymczasowo wpisane byle co. :mrgreen:

Piotr_T pisze:To, że promują swoje, to nic dziwnego, ale wybór protokołu według mnie musi być zrealizowany inaczej, np. poprzez autodetekcję i samo podpięcie stosownego odbiornika.
Bo jeśli nie... i trzeba będzie szukać kogoś z apką Mikado, to sukcesu sprzedażowego jakoś im nie wróżę.
Ale... manual prawdę Ci powie, jak już będzie :-).

Pozdrawiam,
Piotr.


No przecież już napisali na stronie:

"This LOGO 200 does not support other radio systems than VBar Control, without further adjustments.
At your own discretion, you can use VBar Control to select a digital third party protocol as an input, and make the necessary channel adjustments.
You then obviously also need a suitable separate third party receiver.
Adjustments to the flight parameters can only be made with VBar Control. VBar NEO mini can not be set up via computer software.
If set up properly, you can then fly the model with VBar's motor switch logic, three parameter banks, and use Rescue and/or Beginner mode (if installed)."

To jest od początku oczywiste że Mikado usunęło z NEO możliwość podpięcia BlueTootha i utrudnia regulację na polu po to, żeby pchać ludziom vControl. Nawet jak masz NEO i latasz z innym nadajnikiem to w końcu szlag Cię trafi i albo kupisz vControl albo zmienisz FBLa
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 19 mar 2020, o 16:31

Fakt, napisali, mea culpa.
Żeby jeszcze ten system był nieco tańszy, choć z drugiej strony inne markowe nadajniki i odbiorniki też nie kosztują jako zestaw 200 zł.
A patrząc na gamę Logasów i ich ceny, to te niecałe 700 EUR (nie trzeba przecież od razu kupować wersji "Touch"), to taki, hmm... mały dodatek ;).

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
Pan Szampan
Elita forum...
Posty: 596
Rejestracja: 28-08-2016
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 40 razy

Postautor: Pan Szampan » 21 mar 2020, o 21:01

Mirko wrzucił filmik z lotu tym modelem: https://www.youtube.com/watch?v=9njMdz0z-g8
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15948
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1684 razy
Podziękowano: 1001 razy

Postautor: aikus » 22 mar 2020, o 02:22

:dk:
I co ja poradzę... nic nie poradzę.
Kolejne gówno z silnikiem na ogonie.
Na filmie widać głownie geniusz pilota.
Mało kto zwraca uwagę, że tym helikopterem nie da się zrobić piruetu w lewo, ani żadnej podobnej figury - figury, która odciąża ogon (zamiast normalnie go obciążać). Pilot o tym dobrze wie i takich figur nie lata.
Na koniec świetnie pokazane jak można robić piruety na ziemi z wyłączonym silnikiem głównym... ale tylko w prawo.
Dyskwalifikacja.
I tak będzie zawsze, chyba, że w końcu powstanie konstrukcja która na ogonie będzie miała silnik ale albo będzie się on kręcił w dwóch kierunkach, albo niezależnie od silnika będzie zmienny skok.
Oczywiście nie zostawia to wyboru - jeśli idziemy w kierunku uproszczenia konstrukcji - zostaje pierwsza opcja i nie jest to absolutnie żadnym problemem żeby to zrobić.
A ja nie rozumiem jak można tak istotny szczegół pominąć...
HELIKOPTER POTRZEBUJE NA OGONIE UJEMNEGO CIĄGU!!! (i zanim mi tu jakiś "geniusz" powie, że nie, to radzę się przygotować, że po pierwsze się zdenerwuję, a po drugie po raz kolejny udowodnię, że tak).
blać no...
:mad2: :mad2: :mad2:
Awatar użytkownika
MacGyverek
Lider forum...
Posty: 2082
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Rydułtowy/Śląsk
Podziękował: 72 razy
Podziękowano: 159 razy

Postautor: MacGyverek » 24 mar 2020, o 23:31

Przecież rewers na silnik ogona można łatwo zrobić. Ciekawe czemu tego nie zaimplementowali. Każdy regiel z wgranym blheli umożliwia bidirectional.
Flota:Align TREX 450L + MSH Brain, ALZRC Devil 420 + MSH Brain, ALZRC X360 + MSH Brain, OMP M2 v2, DJI Mavic Air, HeliQuad 3D, GEPRC CineQueen, ESA, Lidl
Radio: Walkera DEVO 8S + DEVIATIONTX 5.0.0, FrSky Horus X10S + OPENTX
Awatar użytkownika
Carson
Faraon
Posty: 2201
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 281 razy
Podziękowano: 112 razy

Postautor: Carson » 24 mar 2020, o 23:54

aikus pisze::dk:
I co ja poradzę... nic nie poradzę.
Kolejne gówno z silnikiem na ogonie.
Na filmie widać głownie geniusz pilota.
Mało kto zwraca uwagę, że tym helikopterem nie da się zrobić piruetu w lewo, ani żadnej podobnej figury - figury, która odciąża ogon (zamiast normalnie go obciążać). Pilot o tym dobrze wie i takich figur nie lata.
Na koniec świetnie pokazane jak można robić piruety na ziemi z wyłączonym silnikiem głównym... ale tylko w prawo.
Dyskwalifikacja.
I tak będzie zawsze, chyba, że w końcu powstanie konstrukcja która na ogonie będzie miała silnik ale albo będzie się on kręcił w dwóch kierunkach, albo niezależnie od silnika będzie zmienny skok.
Oczywiście nie zostawia to wyboru - jeśli idziemy w kierunku uproszczenia konstrukcji - zostaje pierwsza opcja i nie jest to absolutnie żadnym problemem żeby to zrobić.
A ja nie rozumiem jak można tak istotny szczegół pominąć...
HELIKOPTER POTRZEBUJE NA OGONIE UJEMNEGO CIĄGU!!! (i zanim mi tu jakiś "geniusz" powie, że nie, to radzę się przygotować, że po pierwsze się zdenerwuję, a po drugie po raz kolejny udowodnię, że tak).
blać no...
:mad2: :mad2: :mad2:


Przeciez Mirko na tym filmie kreci piro z lewym rudderem (CCW), wiec nie wiem Aikus do czego pijesz :D Latales w ogole mikrusem z silnikiem na ogonie? Mialem k110 i nie przypominam sobie zebym nie mogl uzywac ktoregos ruddera... To co sugerujesz dyskwalifikowaloby sprzedaz helika, a juz na pewno nie pozwoliloby sobie na cos takiego mikado.

https://youtu.be/BfreOkyJjik - 2:22:50 Kyle pokazuje piroflipy w obu kierunkach :swir:
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15948
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1684 razy
Podziękowano: 1001 razy

Postautor: aikus » 25 mar 2020, o 08:08

Carson pisze:
Przeciez Mirko na tym filmie kreci piro z lewym rudderem (CCW),


Nie. Z prawym.
Poza tym ... piruet w lewo da się zrobić - źle napisałem - mea culpa. Nie da się zrobić lejka odciążającego ogon.
Nie da się lecieć szybko bokiem w prawo.

Nie kłóć się carson... kurw4 no.. Nie masz racji.


Carson pisze:wiec nie wiem Aikus do czego pijesz :D


To akurat prawda. Nie wiesz.


Carson pisze:Latales w ogole mikrusem z silnikiem na ogonie?


Tak.

Carson pisze:Mialem k110 i nie przypominam sobie zebym nie mogl uzywac ktoregos ruddera...


To się ciesz.

Carson pisze:To co sugerujesz dyskwalifikowaloby sprzedaz helika,


NIE NIE NIE i jeszcze raz NIE.
Nie rozumiesz o czym mówię.

Carson pisze:a juz na pewno nie pozwoliloby sobie na cos takiego mikado.


Jednak sobie pozwoliło i właśnie o to się pieklę.

Carson pisze:https://youtu.be/BfreOkyJjik - 2:22:50 Kyle pokazuje piroflipy w obu kierunkach :swir:


Tak, bo brak ujemnego ciągu na ogonie nie oznacza, że nie można wykonać piruetu w lewo.
Można.
Ale obrót w lewo uzyskuje się WYŁĄCZNIE przez odśmigłowy moment reakcyjny, a nie przez ujemny ciąg.
Z resztą jak się przyjrzysz uważnie, to widać, że przy tych piroflilach są momenty kiedy mu tego ujemnego ciągu brakuje.
On jest dobrym pilotem, więc sobie z tym radzi.
W dalszym ciągu są jednak figury, których ŻADEN PILOT tym śmigłowcem NIE WYKONA.
I nie są to figury tak trudne jak piroflipy. Zwykły lot postępowy bokiem w prawo, oraz wszystkie figury, których on jest elementem składowym.

kurw4 carson... prosiłem... ostrzegałem, żę się zdenerwuję...
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15948
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1684 razy
Podziękowano: 1001 razy

Postautor: aikus » 25 mar 2020, o 08:11

MacGyverek pisze:Przecież rewers na silnik ogona można łatwo zrobić. Ciekawe czemu tego nie zaimplementowali. Każdy regiel z wgranym blheli umożliwia bidirectional.



No właśnie...
.. no właśnie, MacGyverek.
No właśnie.
Może dlatego, że istnieją takie Carsony którym to nie przeszkadza.
:dk:
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 25 mar 2020, o 08:32

MacGyverek - pewnie Mikado zrobi update za 200€, ale najpierw muszą troche sprzedać ;)

Aikus - jak często zapier&alasz bokiem? Zgadzam się, że są figury, których nie da się wykonać - zastanawiam się jednak jak często i przez jak wielu te figury sa wykonywane w praktyce i mam wrażenie, że to o czym piszesz to jakieś promile. Właśnie promile... Umhhh....
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 25 mar 2020, o 08:53

Latam z silniczkiem na ogonie i nie brakuje mi tego ujemnego ciągu. W heliku ze zblokowanym napędem ogona jest nieodzowny, a tutaj... Jeszcze za cienki jestem :)

Tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 1278
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 70 razy
Podziękowano: 94 razy

Postautor: Piotr_T » 25 mar 2020, o 09:08

I może właśnie tu tkwi sedno - promile... Być może uznali, że można poświęcić brak ujemnego ciągu na ogonie w imię idei prostoty konstrukcji (a to chyba był główny wątek w tym modelu), bo w bardzo niewielkim procencie sytuacji będzie to rzeczywistym problemem. Nie wiem jak Mikado będzie pozycjonować ten model, ale mam wrażenie, że trafi on głównie do majętnych początkujących, a początkujący zbyt szybko różnicy nie zauważą. A jeśli update można zrobić li tylko programowo i ewentualnie zmieniając śmigiełko ogonowe na takie, które dobrze będzie działać w obie strony, to tak jak napisał Mirek - na pewno to zrobią i na pewno extra za to skasują.

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - XL Power 550, Protos Mini 325 3S, OMP Hobby M2 EXP
Skrzydła - Zeta Wing-Wing Z-84 2S, LIDL EDF 2S
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7200
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 25 mar 2020, o 09:22

MacGyverek pisze:Przecież rewers na silnik ogona można łatwo zrobić. Ciekawe czemu tego nie zaimplementowali. Każdy regiel z wgranym blheli umożliwia bidirectional.


Takie coś obciąża ESC, a te, jak wiemy, i bez tego potrafią się w locie spopielić ;)

Wróć do „Mikado”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości