Artja pisze:Na upartego chyba można to zrobić na sucho...? Po cyknięciu autolevel'a z dowolnej pozycji helik ustawiony ręcznie do poziomu powinien mieć tarczę prostopadle do wału...
wojtekr pisze:Nie badałem tego dogłębnie ale też mi się wydaję, że to nie wektor ciążenia ma znaczenie tylko odczyty z gyro- inaczej chyba liczba figur gdzie nie ogarnia była by zastraszająca.
Zapamietuje pozycje na poczatku i potem zapamietuje wszystkie manewry przez caly lot??
Wow... to jest dopiero zastraszajaca ilosc informacji do przeliczenia spamietania i przetworzenia...
PiotrS pisze:A gimbale do kamer skąd wiedzą gdzie jest poziom?
Przecież one też latają po łukach, jakieś siły odśrodkowe też na nie działają, mimo to kamera jest poziomo.
wojtekr pisze:Zapamietuje pozycje na poczatku i potem zapamietuje wszystkie manewry przez caly lot??
Wow... to jest dopiero zastraszajaca ilosc informacji do przeliczenia spamietania i przetworzenia...
nie, wystarczy w miarę dokładne wskazanie kątów i stan katów ze startu dla wszystkich osi- to jest prostsze i nic nie przelicza- wyobrażam sobie, że to działa jak kątomierz do łopat. On nic nie przelicza tylko pokazuje stan aktualny względem stanu początkowego.
I dlaczego wibracje oglupiaja autolevel, a nie oglupiaja dzialania calego FBLa?
IMHO nie mozliwa jest taka precyzja dzialania zyroskopow.
Poza tym, skoro AL bazuje tylko na zyroskopach to po co w ogole akcelerometry?
wojtekr pisze:I dlaczego wibracje oglupiaja autolevel, a nie oglupiaja dzialania calego FBLa?
Wibracje ogłupiają tez FBL'a nie tylko AL
wojtekr pisze:IMHO nie mozliwa jest taka precyzja dzialania zyroskopow.
Jak to nie a gyro kompas ma znacznie większą precyzję?
.
wojtekr pisze:Tu wystarczy zwykły pomiar katów z taką precyzją aby UŚREDNIAJĄCY się błąd był pewnie poniżej paru stopni.
Wziąłem kątomierz i przez 30 sekund machałem nim an wszystkie strony i po przyłożeniu do biurka, na którym był wyzerowany pokazał 0.00. Skoro najtańszy układ pomiaru kątów działa to Brain też może.
wojtekr pisze:Poza tym, skoro AL bazuje tylko na zyroskopach to po co w ogole akcelerometry?
Może tanio kupili jak kompletowali części do produkcji Brainów
aikus pisze:Poza tym, skoro AL bazuje tylko na zyroskopach to po co w ogole akcelerometry?
I dlaczego wibracje oglupiaja autolevel, a nie oglupiaja dzialania calego FBLa?
aikus pisze:Wibracje oczywiscie ze moga oglupic jakiegos tam FBLa...
Latalem modelami z bardzo duzymi wibracjami (krzywy wal, niewywazony wirnik ogonowy, niewywazony silnik, etc) i NIGDY nie mialo to wplywu na dzialanie FBLa, a Autolevel w takich sytuacjach dzialal nieprzewidywalnie.
gumi pisze:Mułowatość, jak to określasz, to działanie autolewel'a, po wyprowadzeniu z niebezpiecznej sytuacji trzeba go wyłączyć.
dismalK pisze: Najgorsze jednak w tym bylo to, ze kilka sekund po wylaczeniu auto levelu model byl dziwnie mulowaty i slabo reagowal na polecenia
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości