Najpierw odpowiem na pytania z grzeczności i szacunku za pomoc w mojej sprawie
mvx: zębatka 14T, silnik Align 3500KV także obroty na pewno nie za niskie tym bardziej, że wiem o co chodzi, bo ćwiczyłem długo zawisy w idlu low rpm
pkali: flipa robię po prostu wisząc w miejscu więc drążek pitcha mam ciut ponad neutrum
lopez: endpointy mam 100%, D/R też 100%, EXPO mam 40% ale zmieniałem - bez efektów( wolno robi flipa przy max wychyleniu ), krzywa gazu (w uproszczeniu) płaska 80-85%, krzywa skoku liniowa 0-25-50-75-100, wszystko robię w idlu
Teraz moje spostrzeżenia po lotach:
zmieniałem tylko jeden parametr, żeby nie narobić bajzlu i mieć świadomość co robię. Stopniowo zwiększałem agility dla ustawień ROLL i wnioski takie, że przechyla się na boki szybciej. Dostał jakby przyspieszenia na aileronie. To by się zgadzało ( w lotnictwie po angielsku roll to beczka czyli ster aileron ).
Strasznie szybko się ciemno robi więc nie przeszedłem do kolejnych parametrów, a polatać trochę musiałem
W każdym bądź razie światełko w tunelu jest. Teraz tylko znaleźć co odpowiada za elevator. Oprócz ROLL jest jeszcze tylko PITCH i TAIL.
Czyli pozostaje pogrzebać w tym PITCHU
Carson jeśli dobrze kojarzę to chyba masz ZYXa S2 w x360 czy też podciągałeś jakieś agility czy latasz na totalnych defaultach?