Dziś były testy. Obniżenie kątów z oryginalnych 0,6,11 na -4,2,7 (pomierzyłem kątomierzem) wydaje się dawać rezultaty. Dzięki @Miruu. Na pokrętle obniża się cała tarcza więc cały zakres leci w dół. Niestety zaliczyłem glebę - poszło parę zębów na szczęście nie moich, a w zębatce gł.
@lin3e - krzywą pitch teraz zmieniłem z 30,50,65,80,100 na 25,43,57,75,100. Zrobiła się bardziej płaska (na środku) i teraz jest symetryczna. Stara była jakby podniesiona na środku. Dodatkowo DR zjechałem ze 100 na 75 na CH 1. Na symku lata się teraz jeszcze przyjemniej. Jedno pytanko - DR ma dwie pozycje: ON i OFF - zmieniłem obie na 75. Czy tak może być ? Gdzieś widziałem, że zmieniali na 100, 75. Resztę będę was mordował w wątku "Obroty wirnika vs kąty natarcia łopat", który oczywiście przegapiłem
EDIT: @lin3e - strzał w 10 ! Podwozie było za ciężkie i dlatego model tak pływał, po prostu go ściągało. Po zdjęciu wreszcie się "usztywnił" (bez skojarzeń)
:):) To plus kąty załatwiło problem.