aikus pisze:Zmniejszamy napięcie o połowę, więc o połowę spada też natężenie.
Mamy zatem tylko 25% normalnej mocy, a model nadal lata!!!!
mwx pisze:Silnik to nie opornik, to nie działa tak prosto jakby prawa Ohma tego chciała.
Na niskim napięciu można z odpowiedniego silnika wyciągnąć taką samą moc, ale koszem dużych prądów, a one grzeją cały układ.
mwx pisze:Silnik to nie opornik, to nie działa tak prosto jakby prawa Ohma tego chciała.
Na niskim napięciu można z odpowiedniego silnika wyciągnąć taką samą moc, ale koszem dużych prądów, a one grzeją cały układ.
mwx pisze:Gdybym miał 500 na 6S to po prostu bym nią latał na 6S aż do zarżnięcia pakietów. Przy okazji ćwicząc tzw. collective management, które przydaje się w nitro.
gcze pisze:@aikus To chyba nie przekłada się aż tak prosto i bezpośrednio ;-) Raczej będzie tak, że aby uzyskać identyczne obroty na mniej S popłynie większe natężenie, nie mniejsze.
aikus pisze:Qcze, już to ćwiczyliśmy, ale jako, że prawo ohma już w tym wątku podpadło to teraz powiem inaczej.
Masz silnik 1000kv.
Oznacza to, że przy 12V jego maksymalne obroty to będzie 12000rpm.
A przy 24V jego maksymalne obroty to będzie 24000rpm.
Kiedy przez silnik popłynie wyższe natężenie?
Dzizas fakin krajst, zaraz wezme watomierz i wam zmierze moc jaką gaui X3 wyciąga na pakiecie 6s i potem na 3s.
Trzymajcie mnie bo nie wytrzymam zaraz...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość