miszcz_waw pisze:OMG ależ on szybki (...) Helik fajnie się prowadzi choć jest pioruńsko szybki w przechyłach/pochyłach.
private9 pisze:Jedno co zauważyłem to trzeba startować dość zdecydowanie , rozkręcenie wirnika i w górę, przynajmniej u mnie tak jest, ale chyba te systemy nie lubią tańczenia między oderwaniem się od ziemi a zawisem.
miszcz_waw pisze:Nie widziałem żadnego braku stabilności tuż nad ziemią. Powiem więcej, tak jak pisałem na początku, heli odrywał się od ziemi z lekkością i powiedziałbym wręcz ze spokojniej czy płynniej niż z flybarem.
Będzie. Gwarantuję. Mój T500 STD (500L+11T, FB) lata 5 minut na 2650. T500 FBL na ZPower Z15A+13T na tych samych pakietach lata bez problemu 6 minut. Sprawdzone dzisiaj 5xmiszcz_waw pisze:Bardzo oczekuję tego wydłużenia lotu - ze wzrostu o minutę będę w 100% zadowolony!
redb pisze:Super chłopaki, że się rozumiecie ale ja dalej ni w ząb nie rozumiem . Ramotny wyjaśnił, że chodzi o ustawienie tarczy ale Gmeracz napisał, że nie chodzi o stawienie kątów natarcia. Wiec o co chodzi? Jeśli edek nie żartował to już całkiem się pogubiłem. Ponawiam więc prośbę o wyjaśnienie po co się ustawia cyklikę, jaki to ma wpływ na własności "jezdne" i jakie są sposoby. Przeczytałem już kilka manuali (dla początkujących) o przygotowaniu helika do lotu i nie było tam żadnej wzmianki o ustawianiu "cykliki" dlatego proszę o wyjaśnienie .... "jak chłopu na miedzy" .
W tym wypadku "czuj" (i oko) jest wystarczający...Luke Skywalker pisze:jak rozumiem, brak wibracji stwierdzasz "na czuja"?
Gmeracz pisze:Sebus, najważniejsze że tobie leży ta metoda. Każdy z nas kombinuje jak koń pod górę i szuka na nowo swojej metody. Szczerze mówiąc nie przyszło mi do głowy żeby robić to w ten sposób
A co do cykliki - z moich doświadczeń wynika, że wartość 8-9 st. jest optymalna. powyżej zrywałem strugi a model wtedy reagował się trochę nieprzewidywalnie. Ale jeszcze ważniejsze było prawidłowe określenie pozycji tarczy przy 50% gazu, żeby tarcza była ustawiona faktycznie w połowie mechanicznego ustawienia całej głowicy. Jak to się spieprzy to później są same kłopoty z jej ustawieniem. Ciągle coś nie pasuje i nie zgadza, a to na górze a to na samym dole wału.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości