Nie planując zbytnio zakupiłem tego mini pierdka od Piotrka, który nie planując zbytnio kupił go od Wojtka, który swojego zakupu nie tylko nie planował ale też nie przemyślał.
No, ale skoro już się trafił to wziąłem
Dokładnie to ten gniot:
Firstar 200 Motor Glider EPO 758mm (PNF)Specs:
Wingspan: 758mm
Length: 536mm
Flying Weight: 200g
Motor: 2208A 4000Kv
ESC: 10A Brushless
Servos: 3 x 9g
Requires:
4+ channel Transmitter and Receiver
2S 7.4V 500~1000mAh Lipoly Battery w/ JST connector
Setup generalnie do dupy więc Wojtek zamienił regiel na taki 3S i latał na pakiecie 3S. Jak to bywa z zakupami od Wojtka
mi totalnie nie pasowało te połączenie silnika 2S i regla 3S, dlatego dałem swoje.
Pakiecik mały, 450mAh 3S, ale wydaje się być akuracik pod względem wyważenia samolociku.
Wczoraj wziąłem go na pole, ale że nie chciało mi się przykleić rzepa na pakiet, szybko samolot, kabinka i pakiec rozłączyły się oddalając w różnych kierunkach
Dzisiaj błąd skorygowałem i pobawiłem się ciut więcej.
Niestety Piotrka auto okazało się być odporniejsze na uderzenia. Z auta zeszła tylko warstwa brudu a na skrzydle został mi taki oto ślad
Dlatego gniocik dostał dodatkowe wzmocninie natarcia skrzydeł i spodu kadłuba. Nie wiem na ile widać na fotkach bo na żywo też niewiele. To taka fajna gruba folia samoprzylepna, która robi się jeszcze bardziej przylepna gdy potraktuje się ją suszarką do włosów... Tak więc czekam na rewanż z Piotra autem za tydzień...
Jeszcze filmik się dzisiaj nagrał. Żadnych rewelacji na nim nie ujrzycie, ale jak ktoś zdesperowany to może obejrzeć:
To jeszcze dwa słowa o samym modelu... Wziąłem go w sumie dla jaj z przekonaniem, że po 3 pakietach wepchne go Interowi
ale póki co gniocik zostaje u mnie. Pomimo śmiesznych rozmiarów lata bardzo fajnie. Ma moc, ale potrafi też latać bardzo spokojnie (ze stockowym setupem to w sumie inaczej by się nie dało). Lata czysto i przewidywalnie. Trzyma się fajnie powietrza, świetnie szybuje (nie gorzej niż wszytkie inne bixlery i bety). Fajny bagażnikowiec...