3D Hawk z HC

Kolejne piankoloty... ale nie tylko...
Awatar użytkownika
karol
Elita forum...
Posty: 834
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Szczecin / Cill Droichid
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 45 razy

Postautor: karol » 16 cze 2011, o 22:34

Witam, ostatnio zakupilem to ... http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... duct=11339

A ze jestem zupelnie zielony w temacie, chcialem sie poradzic Was, jak sie taki model sklada. Mialem zrobic inbox, ale mi karta od aparatu padla :( Zaczelem juz go skladac i zastanawia mnie jedno :dk: czy samolot musi byc wywazony :wall: Na zdjeciach ponizej zamontowalem tak serwa, ale moze powinienem je przesunac. Na razie utknalem w martwym punkcie, bo mi odbiornik jeden nie dal sie wskrzesic i zamowilem nowy. Moze ktos z Was koledzy napisze na co "zoltodziob" powinien zwrocic uwage.

Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam, Karol
Awatar użytkownika
Bartoszko
Stały bywalec...
Posty: 240
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 10 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: Bartoszko » 17 cze 2011, o 04:34

Witaj.

Cieszymy się, że samolotów przybywa.. :) Sczerze mówiąc, nigdy nie gustowałem w modelach z płaskim kadłubem, ale o gustach się nie rozmawia.. Poruszając temat wyważenia - to sprawa jest bardzo ważna w każdym aparacie latającym.. To wręcz kluczowe ustawienie. Wszystkie elementy wyposażenia powinny się znajdować jak najbliżej środka ciężkości. W związku z tym, serwa proponuję przenieść tam gdzie ich miejsce (nawet na zdjęciu z HC widać, że serwa są praktycznie w miejscu gdzie są lotki, a więc blisko SC). Środek ciężkości w tym modelu będzie w miejscu dźwigara skrzydeł. Jak rozmieścisz wyposażenie, to ulokuj tak pakiet, aby model był w stanie równowagi (podpierając pod dźwigar skrzydła). Ot - i wszystko. :)

To jest model 3D, a więc bardzo zwrotny.. Ustaw sobie najpierw małe wychylenia sterów.
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3708
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 313 razy