Re: Zagi 120cm
: 13 gru 2012, o 10:42
Prace powoli posuwają się dalej.
Spływ skrzydła został oklejony balsą 3mm, co by lotki miały się czego trzymać.
Spód modelu został zalaminowany tkaniną szklaną, nie chciał bym aby pakiety ( umieszczone od góry w profilu skrzydła ) wypadły dołem przy ciaśniejszym zwrocie.
Dorobiłem też gniazda serw.
Nie mogłem się powstrzymać, i przetestowałem dzisiaj napęd.
Zastosowałem kołpak śmigła składanego oraz łopatki AERO GLAS o średnicy 7 cali oraz skoku 6 cali.
Powiem krótko... kopa ma to nieziemskiego!!! Rozkręciłem silnik trochę ponad połowę gazu, a obroty były takie, że gaz na full odważę się dać tylko w powietrzu, i to daleko od siebie!
Zastanawiam się ile takie łopatki śmigła są w stanie znieść, producent podaje maksymalny zakres obrotów 16000 RPM.
Mój silnik ma KV 1300, jeżeli pomnożymy to razy 22V, to wyjdzie nam 28600 RPM, oczywiście wiadomo że tyle nie uzyskam...
Załóżmy że będzie to 20000 RPM to i tak o 4 za dużo... pożyjemy zobaczymy...
Spływ skrzydła został oklejony balsą 3mm, co by lotki miały się czego trzymać.
Spód modelu został zalaminowany tkaniną szklaną, nie chciał bym aby pakiety ( umieszczone od góry w profilu skrzydła ) wypadły dołem przy ciaśniejszym zwrocie.
Dorobiłem też gniazda serw.
Nie mogłem się powstrzymać, i przetestowałem dzisiaj napęd.
Zastosowałem kołpak śmigła składanego oraz łopatki AERO GLAS o średnicy 7 cali oraz skoku 6 cali.
Powiem krótko... kopa ma to nieziemskiego!!! Rozkręciłem silnik trochę ponad połowę gazu, a obroty były takie, że gaz na full odważę się dać tylko w powietrzu, i to daleko od siebie!
Zastanawiam się ile takie łopatki śmigła są w stanie znieść, producent podaje maksymalny zakres obrotów 16000 RPM.
Mój silnik ma KV 1300, jeżeli pomnożymy to razy 22V, to wyjdzie nam 28600 RPM, oczywiście wiadomo że tyle nie uzyskam...
Załóżmy że będzie to 20000 RPM to i tak o 4 za dużo... pożyjemy zobaczymy...