miruuu pisze: idealny był zanim połączyłeś kadłub ze skrzydłami i ogonem, ale jeszcze nic straconego.
miruuu pisze:generalna i bardzo ważna uwaga - usztywnienia węglem zawsze robimy po obu stronach usztywnianej płaszczyzny. ...zauważyłem, że niektóre prety masz wklejone wyłącznie po jednych stronach (krótszy pręt w skrzydle, pręt w stateczniku poziomym).
miruuu pisze:Ja bym co najmniej dodał:
1. Na skrzydle
2. Na kadłubie
3. Na ogonie
- w stateczniku pionowym po obu stronach najcieńszy lub nieco grubszy po jego krawędzi (tak, że pręt zaczyna się w kadłubie, przechoddzi po jego górnej krawędzi do końca)
miruuu pisze:Te pręty dodadzą pewnie z 30 gram razem z klejem, ale uważam, że te 30 gram jest siebie warte.
Twój powinien być kreto i idioto odporny,
miruuu pisze: To zupełnie inne kleje i zupełnie inna jest ich charakterystyka
miruuu pisze:Pacze i nie widze...
miruuu pisze:W każdym razie uprzedzę przyszłość - montaż wyposażenia.
Te podwozie jest genialne. Mam kilka takich w różnych rozmiarach. Modele się zmieniają a te podwozia nie. Są nie do zachlastania. Sam fakt montażu podwozia akurat w tym modelu uważam za bezsensowny, ale samo podwozie jak najbardziej polecam.lin3e pisze:Miruuu bardzo ładny modelik jak się sprawdzało to podwozie? nie było za ciężkie?
Mati pisze:hmm Nie mam aż tylu, ale może jakiś kompromis udało by się wypracować. Na skrzydła i ogon będą 0,8mm, ale zostanie mi wtedy jedna sztuka Trochę grubsza - 2mm. Niestety jedna, ale gdyby ją tak wkleić od spodu na całej długości, a od góry tylko do nasady "kabiny", to by go wystarczyło, tylko czy to będzie sensowne?
miruuu pisze: Jesli Ci braknie pretów to w pierwszej kolejności wsadź te których brakuje po przeciwnych stronach, żeby wykorzytać te co już wkleiłeś przy okazji.
MacGyverek pisze:Po 3 lotach zaczęła pianka pekac przy silniku. Na razie CA pomógł. Zobaczymy co będzie dalej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości