Dzisiaj jeszcze testowałem różne pakiety. Po zmianie silnika ciężko dopasować taki pakiet, który by polatał wystarczająco długo. Trzeba szukać kompromisu.
Fajne się lata za 1300 3S. Czuć, że model jet lekki. Ale taki pakiet wystarcza na ok 5 minut spookojnego latania i 2-3 szybszego.
Pakiet 1600 3S podobnie. Niby troche większy ale mała różnica w locie.
Dzisiaj dodatkowo przetetowałem 2200 3S. Ten już latał dość długo - ok 5 minut na pełnym gazie (co daj dobry wynik w porównaniu do poprzednich pakietów), ale niestety tutaj już czuć wagę. Czuć że model jest cięższy. Dodatkowo czuć że ciągnie go na ryj, bo niestety miejsce na pakiet jest przewidziany bezporednio za silnikiem. Teoretycznie możnaby go dociążyć przy ogonie, ale wedy znowu cała waga by wzrosła i to jeszcze tak bezsensownie. Dlatego ostatnie stwierdziłem, że będzie latał na pakietach 1800 3S. Powinno być ok. Tzn może nie tak jakbym chciał, ale i mniejszy i większy wkurzałby jeszcze bardziej
I takie tam nagranie z dzisiaj. Nie polecam oglądania nikomu poszkującemu wrażeń