Re: Cessna 182 (Lanyu Hobby) - nieco większy styropian :)
: 19 lut 2018, o 09:50
Klapy potrafią pomóc przy lądowanie, ale potrafią też przyczynic się do katastrofy.
Ja tam zawsze testuje różne poziomy wychylenia klap w powietrzu na w miare bezpiecznej wysokości , i w niektórych modelach okazywało się że lepiej się ląduje z bardzo małym ich wychyleniem bądź wogóle bez klap.
Potestujesz, to się zorientujesz - jak używam klap przy lądowaniu to ustawiam dość duży zakres wychyleń na lotkach aby przy małej prędkości móc nadal zrobić szybciej i większą korektę.
Zasadniczo klapy = lądowanie do końca na silniku , podczas gdy bez klap można szybciej i bez ryzyka wylądować z wyłączonym silnikiem .
Ja tam zawsze testuje różne poziomy wychylenia klap w powietrzu na w miare bezpiecznej wysokości , i w niektórych modelach okazywało się że lepiej się ląduje z bardzo małym ich wychyleniem bądź wogóle bez klap.
Potestujesz, to się zorientujesz - jak używam klap przy lądowaniu to ustawiam dość duży zakres wychyleń na lotkach aby przy małej prędkości móc nadal zrobić szybciej i większą korektę.
Zasadniczo klapy = lądowanie do końca na silniku , podczas gdy bez klap można szybciej i bez ryzyka wylądować z wyłączonym silnikiem .