Złożyłem w sumie 3 Twinstary , wszystkie nadal latają u kolegów.
Model bardzo stabilny , jeśli jest w miarę dobrze wyważony nie ma sznas na wpadnięcie w korek przy przeciągnięciu (testowałem to wiele razy)
Przy składaniu wymaga dużo pracy - trzeba pamiętać że to model dość stary i zaprojektowany pod słabiutkie silniki szczotkowe (którymi uszczęśliwiany jest każdy kto dokona zakupu w zestawie z kitem
)
Wiąże się z tym to, że wręgi z zestawu to słabiutki plastik, cienki i delikatny - który pewnie sprawdzi się z tymi szczotkami z zestawu, ale nie z bezszczotkami.
Optymalne rozwiązanie to wycięcie prostokątnych wręg z 3 warstwowej sklejki , nawiercenie otworów na wał silnika oraz na śruby mocujące silnik.
Takie wręgi dobrze tłumią wibracje, są mocne , lekkie i w razie kreta rozwalisz wręgę a nie silnik .
Inna opcja sa wregi alu tuningowe wypuszczone przez multiplexa - ale sa drogie i nei polecam ich (nie tlumia wibracji, w razie kreta uderzenie pojdzie na silnik i komore silnika).
Regulatory trzeba ulokować w komorze silnika - za silnikiem, bardzo dorbze sprawdzają się turnigy plush 30A .
Potrzebne też będą przedłużki do kabla sygnałowego regulatora, oraz przedłuzenie 3 kabli prądowych regulatora aby wyprowadzić je ze skrzydła.
Kanał trzeba powiekszyc w skrzydle aby kable sie zmiescily.
Silniki około 50 - 60 gram o kv 1200 do 2000 (najlepiej 1500 - 1800 ), śmigła APC lewe i prawe 8x6 (1500 i wiecej kv) lub 9x6 (ponizej 1500 kv)
Silniki musza byc dobrej jakosci, inaczej beda duze wibracje i nieprzyjemny efekt dzwiekowy (rezonans w komorze)
Serwa - od 3 do 4,5 kg - ja wsadzałem hitec 82mg ktore pasuja idealnie , ale mozna tez inne o podanej sile.