Poszturchaj trochę neurony i synapsy i domyśl się, po co te całe skłony i wykłony są albo nie są. I kiedy powinny być, a kiedy niekoniecznie - zrobisz duży krok do przodu , gdy to zatrybisz.
Pozdrowionka od... Andrzeja Nie umiem latać tak jak Wy, ale się uczę. W ogóle ciągle się uczę. Wszystkiego, czasem od nowa...
Ja rozumiem że pochlony w dół musi być ponieważ skrzydło ciągnie do góry. I aby leciał poziomo to musi być skłon silnika w dół. A w prawo to dlatego że gdy śmiglo się kręci to kadłub przekręca w przeciwną stronę i dla tej stabilizacji silnik powinien mieć przechył w prawo. Przynajmniej taka jest moja dedukcja.
Skłon ma kompensować to, że siła oporów lotu i równoważąca je siła ciągu (przy ustalonej jakiejś tam prędkości dla przykładu) nie są przyłożone w tej samej osi - wektor ciągu jest niżej, więc zadzierałby nos ku górze. Ale nie zawsze tak jest...
Pozdrowionka od... Andrzeja Nie umiem latać tak jak Wy, ale się uczę. W ogóle ciągle się uczę. Wszystkiego, czasem od nowa...
Moje kochanie ma. Jutro postaram się wrzucić. Muszę też oprócz kadłuba, polutować antenę w odbiorniku bo się urwała (orzy samej płytce), ale to żaden problem. Umiem posługiwać się lutownicą. Po z tym po pierwszym krecie i złamanym śmigle, jak zalożyłem drugie śmigło, to było duże bicie. Czyżby się wygięła ośka silnika? Coś mi się wydaje, że będę potrzebował na początku po trenować na symulatorze a potem spotkać jakiegoś doświadczonego modelarza.
Wybacz wojtek, ale jak widzisz na screenie wyżej, mój avatar jest widoczny. Sprawdź swoje ustawienia w komouterze i przeglądarce. Ja nie mam co zmieniać skoro z mojej strony jest wszystko w porządku.
Wybaczam ale na screenie go nie ma - jest tylko na TT- jak napisałeś użyłeś jakiegoś linku - to użyj pliku. Generalne wymagamy tylko awatara i lokalizacji