Strona 3 z 4

Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 18:23
autor: Zybidk
Ja posiadam pakiety redox 2s 8000mah/50c wymiary wysokość 25mm szerokość 46mm długość 138mm. Szerokość i wysokość na styk. Wysokość u mnie ograniczają przewodu wychodzące od góry pakiety

Re: RE: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 19:15
autor: Pan Byku
Zybidk pisze:Ja posiadam pakiety redox 2s 8000mah/50c wymiary wysokość 25mm szerokość 46mm długość 138mm...


Dzięki piękne!
Czyli długość max 160mm, szerokość ok 46mm, a gdyby nie przewody? To z 5mm dojdzie?
Tylko gdzieś te przewody muszą wychodzić :/ Jeśli będą wychodzić z boku to strata na szerokości. Szerokość, którą podałeą to na styk, tak?

Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 19:20
autor: Zybidk
Pan Byku pisze:
Zybidk pisze:Ja posiadam pakiety redox 2s 8000mah/50c wymiary wysokość 25mm szerokość 46mm długość 138mm...


Dzięki piękne!
Czyli długość max 160mm, szerokość ok 46mm, a gdyby nie przewody? To z 5mm dojdzie?
Tylko gdzieś te przewody muszą wychodzić :/ Jeśli będą wychodzić z boku to strata na szerokości. Szerokość, którą podałeą to na styk, tak?

Maksymalna wysokość 29mm na wcisk, długość maksymalna 160mm przy wysokości pakietu 29mm. Wysokość mierzona suwmiarką. Szerokość jest na styk. Długość jeśli będzie 150mm to schowasz jeszcze przewódy od balansera. W przeciwnym razie 160mm i piankę z przodu trzeba będzie usunąć

Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 19:27
autor: Zybidk
Wybaczcie post pod postem. Długość pakietu 140mm i mam 4cm na przewody z przodu. Pakiet maksymalnie z tylu czyli 160mm też wejdzie Obrazek

Re: RE: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 19:37
autor: Pan Byku
Zybidk pisze:Wybaczcie post pod postem. Długość pakietu 140mm i mam 4cm na przewody z przodu. Pakiet maksymalnie z tylu czyli 160mm też wejdzie Obrazek
Dziękuję.
Jeden obraz = tysiąc słów.
Gdy będę przy kompie podziękuję Ci tak, żeby wszyscy widzieli ;) czyli wcisnę stosowny przycisk ;)

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 19:44
autor: Zybidk
Pan Byku pisze:
Zybidk pisze:Wybaczcie post pod postem. Długość pakietu 140mm i mam 4cm na przewody z przodu. Pakiet maksymalnie z tylu czyli 160mm też wejdzie Obrazek
Dziękuję.
Jeden obraz = tysiąc słów.
Gdy będę przy kompie podziękuję Ci tak, żeby wszyscy widzieli ;) czyli wcisnę stosowny przycisk ;)

Popełniłem mały błąd pakiet był przesunięty maks do tylu, a tam jest miejsce na przewody. Wrzucam poprawne zdjęcie z pakietem 140 mm i miejscem na 2 cm dłuższy pakiet. Kable chowają się w miejscu zwężenia

Obrazek

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 mar 2018, o 20:53
autor: BlueDog
ja wkładam 3s (5000 lub 6000) wymiary pakietu 15x4x2.5 (cm) z długością można trochę pokombinować bo ja mam jeszcze luz na gąbkę aby nie latały.

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 18 mar 2018, o 21:51
autor: Pietrek
Byczku dorzucę i od siebie info co wkładam do swojego. W linku masz wymiary.

https://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-X ... 30C60C/214

Obrazek

Dedykowane przez traxxas są poniższe gensy. Jazz z nich korzystał i był zadowolony.

https://www.genstattu.com/ga-b-50c-5000-2s1p-xt60t.html

Sprawiłeś sobie? Pochwal się. :)

Pzdr
Piotr

Re: RE: Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 19 mar 2018, o 07:20
autor: Pan Byku
Pietrek pisze:Byczku dorzucę i od siebie info co.... W linku masz...
Sprawiłeś sobie? Pochwal się. :)


Dziękówka! Widziałem te Gensy i oraz ich cenę :) a te XTrony jak się sprawują? Na ile czasu śmigania możesz sobie pozwolić?
Patrzyłem po moich ulubionych chincach i o ile wymiary podają poprawne, to można jakieś zippy upolować za ok 110 zł od szt. I to jest dobra cena, nawet jeśli miałbym pojeździć 5 min krócej. Bo obstawiam, że ok 30 minet można "polatać", czy nie?

Jeszcze się nie pochwalę, ponieważ będzie w przyszłym tygodniu. Ale jak to E-Revo. Czarny, z reglem i silnikiem Castle i mnogością usprawnień typu stalowe ośki, wsporniki, zębatki CVD i koła Proline. Więc na wypasie :)

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 18 kwie 2018, o 09:57
autor: Zybidk
Dziś porównywałem karoserie od revo 2.0 do 1.0. I jeśli się ktoś zastanawia nad zmianą to będą pasować. Sam zamówiłem i czekam. Wymienić trzeba wieżyczki. Zmieniam ponieważ starą czas już nadszarpnął, a druga sprawa że chcę spróbować self-leveling. Dodatkowo trzeba zmienić mocowanie tylnego skrzydła na niższe.

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 19 kwie 2018, o 13:04
autor: SeKLeS
Automatyczny powrót na koła z dachowania? Ładnie to tyra cały napęd. Nieużywałbym tego za grona...

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 19 kwie 2018, o 15:05
autor: Zybidk
SeKLeS pisze:Automatyczny powrót na koła z dachowania? Ładnie to tyra cały napęd. Nieużywałbym tego za grona...

Kwestia jak często ląduje się na dachu. Mam ponad pół roku i póki co musiałem iść po niego 5 razy żeby podnieść. Do stosowania od czasu do czasu napewno nie styra napędu. Gdy mi auto leży na plecach w odległości prawie 100 metrów to nie mam chęci biegać po nie. A moim zamiarem jest wymiana dyferencjałów na nowego typu. Więc nie myślę o napędzie

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 20 kwie 2018, o 11:31
autor: BlueDog
Pamietaj tylko że wymieniająć dyfry na te nowe, musisz wymienić również półosie i wał centralny, z tego co czytałem nowe są zrobione na średnicę 8mm a stare były na 6mm, nie jestem również pewnien jak jest po stronie zwrotnic czy np. łóżyska nie będą inne potrzebne, nie jestem na 100% pewny ale nowe ośki są chyba dłuższe, inny jest profil bulkeheadów. przerobienie tego chyba nie do końca bedzie takie tanie i proste, ale jeśli podejmujesz wyzwanie to napisz jak to wygląda w praktyce bo też się nad tym zastanawiałem ale chwilowo odpuściłem właśnie ze względu na ilość gratów do wymiany.

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 20 kwie 2018, o 13:29
autor: Zybidk
BlueDog pisze:Pamietaj tylko że wymieniająć dyfry na te nowe, musisz wymienić również półosie i wał centralny, z tego co czytałem nowe są zrobione na średnicę 8mm a stare były na 6mm, nie jestem również pewnien jak jest po stronie zwrotnic czy np. łóżyska nie będą inne potrzebne, nie jestem na 100% pewny ale nowe ośki są chyba dłuższe, inny jest profil bulkeheadów. przerobienie tego chyba nie do końca bedzie takie tanie i proste, ale jeśli podejmujesz wyzwanie to napisz jak to wygląda w praktyce bo też się nad tym zastanawiałem ale chwilowo odpuściłem właśnie ze względu na ilość gratów do wymiany.

Na forum traxxas piszą że trzeba podciąć trochę starą ramę pod nowe bulkhead. One pasują w otworu ze starego. Więc można stare półosie oraz wahacze będą pasować. Trochę kombinacji jest z dyferencjalem centralnym. Trochę roboty będzie, ale postępowo będę to robił. Napewno teraz obudowa będzie od 2.0 i prze konfiguruje nadajnik pod nowe revo żeby mieć self-leveling. Jak pójdą dyferencjały wtedy będę wymieniał.

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 maja 2018, o 18:36
autor: Zybidk
A więc nowa karoseria pasuje idealnie. Na długość jest ta sama jedynie trochę wyższa. Do wymiany są wieżyczki. Odnośnie powrotu na koła to próbowałem na starej karoserii i pakietach 2x2s widać że działa. Jak przyjdą wieżyczki i mocowanie tylnego spojlera to wypróbuje. Póki co zadowolony jestem z nowej budy Obrazek
Obrazek

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 maja 2018, o 19:30
autor: Pan Byku
Czekam zatem na wynik konwersji. Budy mają ciekawsze malowanie, ale przede wszystkim przemawia do mnie sposób montażu. Trzymam kciuki za powodzenie.
Btw. skąd ściągasz części?

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 17 maja 2018, o 19:40
autor: Zybidk
Pan Byku pisze:Czekam zatem na wynik konwersji. Budy mają ciekawsze malowanie, ale przede wszystkim przemawia do mnie sposób montażu. Trzymam kciuki za powodzenie.
Btw. skąd ściągasz części?

Ja mieszkam w Dani i tutaj mam jeden sklep, który dość tanio ściąga mi części. A ogólnie w Dk mam 3 sklepy, a że jeżdżę do roboty na drugi koniec to odwiedzam wszystkie przy okazji. A w Polsce to kupuje w Gdańsku. Ja dla samego montażu zmieniłem. Próbowałem w sklepie jak to działa i mi pod pasowało. Za każdym razem jak jeżdżę to te spinki gubię. Z tymi częściami od 2.0 trochę zajmuje ściągnięcie. Ja na budę czekałem miesiąc i teraz znowu czekam na wieżyczki i niższe mocowanie spojlera. Niby we wtorek mają być.

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 31 maja 2018, o 15:53
autor: Zybidk
Części doszły wszystkie. Montaż karoserii na początku uciążliwy, ale im więcej się zakłada tym lepsza wprawa. Wymieniłem również mocowanie skrzydła tylnego na niższy profil. Wrzucę zdjęcia to sami ocenicie. Ogólnie zadowolony jestem ze zmiany. Wysuwam przód i z tylu zapinam. Nie ma już gubienia klipsów. Na pierwszym zdjęciu elementy potrzebne do zmiany, na drugim pokazane co trzeba w wieżyczkach zamienić ( i góry nowe na dole stare mocowanie). Na końcu efekt wymiany, ostatnie zdjęcie jest z niskim profilem skrzydła. Póki co to tyle. Jeśli cena będzie przystępna to zostanie wymieniony dyferencjał centralny. Póki co mam standard.

IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/20180531/794261d27475afc25c94a59bfd173f92.jpg[
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
Obrazek

Re: Traxxas - E-Revo 1/10

: 10 cze 2018, o 09:57
autor: Zybidk
Wczoraj testowałem ten słynny traxxasowy system powrotu z pleców. I wielkie rozczarowanie. Napewno na 2x2s nie wróci na koła. Nie mam pakietów 3s by sprawdzić. I kolejna porażka traxxasa nadajnik już po raz drugi muszę wysłać na reklamacje. Nie pokazuje w ogóle że jest włączony. Natomiast moduł bluthoot pokazuje że napięcie dochodzi.

Re: Traxxas - E-Revo (1/10)

: 20 mar 2021, o 12:15
autor: qemay
Pytanko - czy ktoś kiedyś kleił opony w tym diabelstwie ;) Muszę poprawić bo mi się rozłazi i za diabła nie wiem czym.