HobbyKing SCT 2WD

Bo i takie istnieją...
Awatar użytkownika
Piotr_T
Elita forum...
Posty: 587
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 33 razy
Podziękowano: 19 razy

Postautor: Piotr_T » 25 paź 2019, o 16:12

Jak dobrze, że to 2WD. Ale fakt, taki "hot-glut-lock" może dać sporo frajdy - będzie z fury "driftowóz", a i możliwości terenowe też się poprawią.

Pozdrawiam,
Piotr.
Wirniki - Protos Mini 3S, ALZRC Devil 450 Pro V2 DFC, WLT V977
Śmigła - LIDLolek w wersji RC-Electric
Koła - WLT A979
FlySky FS-I6X
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 1015
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 74 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: Carson » 25 paź 2019, o 18:19

Jemu nie potrzeba blokować dyferencjału :D już teraz zawija tyłkiem aż miło :)
X360 / 450 FBL / FS-i6 // Turnigy SCT 2WD / FS-GT3B
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 17578
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1597 razy
Podziękowano: 781 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 25 paź 2019, o 21:50

Wszystko kwestia tego co chcesz osiągnąć. Mi się chamskie bezdyfrowe sterowanie bardzo podobało... Ale jeździłem na 4wd. Nie wiem jakby to było przy 2wd.
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 1015
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 74 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: Carson » 25 paź 2019, o 22:40

Mam większy problem bo silnik po jednej 15-20min sesji na 3s aż parzy w palce. Wydaje mi się, że temp zdecydowanie za wysoka. Na BL podobno nie powinno się przekraczać 80*c że względu na magnesy. Chyba przegialem z kv jeśli chodzi o 3s. Albo zamontuje chłodzenie albo uda mi się zmontować pakiet 2s2p
X360 / 450 FBL / FS-i6 // Turnigy SCT 2WD / FS-GT3B
Awatar użytkownika
mikegsx400
Elita forum...
Posty: 980
Rejestracja: 01-10-2014
Lokalizacja: Pruszków/W-wa
Podziękował: 56 razy
Podziękowano: 52 razy

Postautor: mikegsx400 » 25 paź 2019, o 22:51

Albo mniejszy atak i/lub większy odbiór.

Arrma do swoich modeli na 3S daje silnik 3200kv, a traxxas 3500kv...
Nic nie wku*wia Polaka bardziej niż wszystko.
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 1015
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 74 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: Carson » 26 paź 2019, o 06:38

No właśnie a ja strzeliłem sobie 3900kv... Chyba niedokładnie się zapoznałem ze specyfikacją silników jak go wybierałem. Ten 3900kv ma max napięcie 13v więc działa na pograniczu. Jak go rozkręcałem bez obciążenia to już po kilkunastu sekundachmax obrotów robił się gorący więc to raczej nie kwestia przelozenia
X360 / 450 FBL / FS-i6 // Turnigy SCT 2WD / FS-GT3B
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 17578
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1597 razy
Podziękowano: 781 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 26 paź 2019, o 08:32

A ja bym to yebał i jechał. I tak przezyje dłużej nic ten model. Przynajmniej zimą auto nie zamarznie ;)

Ewentualnie nieco mniejszy atak, jeśli obecnie i tak nie wykorzystujesz max throttle.

Wróć do „Pozostałe modele”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość