mwx pisze:Carson - wyważaj łopaty złożone ze sobą tak jak będą zamontowane w głowicy. Tym sposobem mocno oszukujesz pomiar.
No chyba że lubisz latać tak jak pkali w Świdnicy
mwx pisze:Carson - wyważaj łopaty złożone ze sobą tak jak będą zamontowane w głowicy. Tym sposobem mocno oszukujesz pomiar.
No chyba że lubisz latać tak jak pkali w Świdnicy
mwx pisze:Jest dużo mniej precyzyjnie, bo już na wejściu środki ciężkości obu łopat są poniżej osi obrotu więc potrzebny jest większy moment (różnica momentów) żeby wytrącić taką huśtawkę z równowagi.
Jak do tego doliczyc niedokładności wynikające z metody "na śrubę i szklanki" to wychodzi tak sobie.
PiotrS pisze:Nie tyle Cię namówiłem, co sprzedałem razem z modelem. Miałeś do wybory nowe lub używane.
PiotrS pisze:A tak na poważnie, to chyba nie jest kwestia łopat. Piotrek ostatnio porównywał w Gaui X5 RT 560 i Rapidy 550. Za pierwszym razem lepiej mu się latało na Rapidach, za drugim razem na Rotortechach.
Generalnie można powiedzieć - porównywalne.
PiotrS pisze:EDIT: ciekaw jestem jak wypadną porównania. Ja porównywałem do RJX 550, tych białych z czarnym i RJX są mniej nośne.
mwx pisze:Carson - wyważaj łopaty złożone ze sobą tak jak będą zamontowane w głowicy. Tym sposobem mocno oszukujesz pomiar.
No chyba że lubisz latać tak jak pkali w Świdnicy
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości