aikus pisze:^^
no nie wiem jaki to ma sens... Jak kupuje helika z second handu, to wole organoleptycznie sprawdzić stan wszystkich części mechanicznych, a rama... lepiej, żeby po krecie była wymieniona, niż klejona "tak, że nic nie widać" ...
Mati pisze:Eeeee tam. Przecież i tak znakomita większość modeli z second handu jest tylko złożona i stoi na półce, albo ma nalot wyłącznie testowy.
Ale w przypadku ewentualnej kradzieży taki numer mógłby tylko pomóc.
U mnie jest tylko po jednej stronie.
Ja bym dla własnego bezpieczeństwa nie latałMati pisze:hmm To mogło by oznaczać, że kupiłem model po wypadku. Ojejku jejku. Co ja teraz pocznę.
Mati pisze:hmm To mogło by oznaczać, że kupiłem model po wypadku. Ojejku jejku. Co ja teraz pocznę.
Artja pisze:Pfff... jak sie wstydzisz to sprzedaj Mirkowi...
mwx pisze:Chodzi o kontrole nad produktem, eliminację ewentualnych bub, zwroty partii itp. Świadczy o dobrym podejściu producenta do kwestii jakości.
Artja pisze:Teraz menago w trosce o premię już główkuje nad następnym numerem, zapewne będzie to dowód rejestracyjny helika ważny tylko z poprawnym VIN ramy. Po co? NIe wiem, trzeba spytać w Alignie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości