Hydepark - czyli bardzo brudny brudnopis (idealne miejsce na bzdury :) )

Na każdy temat. Byle kulturalnie...
Regulamin forum
Jakiekolwiek wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i wszelkie inne działania sprzeczne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi będę automatycznie eliminować posty, wątki a nawet autora.
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 18 sie 2010, o 22:12

Cześć pracy!
1. Może i od Kinga były różne bieżnie, ale w Kingu było wsio złożone, więc jak się rozbierało i potem składało, wystarczyło zachować odpowiednią kolejność bez wdawania się w szczegóły i to niewidoczne gołym okiem. W Rexie bieżnie były oznaczone jako "in" i "out" i również nic nie wskazywało na różnicę akurat w średnicy otworu.
2. Dlaczego Nadredaktor Ramotny ochrzcił ten dział mianem egzotycznego?! Ostatnio Admin zaprzyjaźnionego forum o największej liczbie postów wyzwał mnie od neofitów, teraz na dodatek jestem egzotycznym neofitą. Brawo.
3. Honda Civic to inna bajka. Jak przeanalizować dokładniej tę ramę, jest przemyślana dużo bardziej niż w "modelu popularnym"... A czy brzydal - rzecz gustu :dk:

I nie uważam, aby dyskusja w tym dziale była zaśmiecaniem. Wprost zachęcam do dyskusji. Model wart jest popularyzacji.

Zdrówka!
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Essen / Germany
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy
Kontaktowanie:

Postautor: AdamskY » 21 sie 2010, o 00:00

witam,


szukałem długo wątku, tematu na temat Robbe ale nie znalazłem na tym forum, wiec postanowiłem napisać tu....

Kolega z pracy dostał ostatnio od swojego teścia, w ramach prezentu, Robbe Crown III z aparatura MultiplexCocpit SX Synthesized DIgital 7 Chanenel FR RC-System.

po krótkiej dyskusji z kolega na temat heli i RC mowie " słuchaj to moje hobby wiec, jeżeli chcesz daj mi all co masz a ja postaram się doprowadzić to do stanu lotnego"



Heli: Robbe Crown II wyposażenie:
3X Futaba S3107=dobre ale sa lepsze serwa
silnik:Align Brushless Motor 420LF outrunner with extern cooler = outrunner który kreci się wewnątrz? nie znam...
Regulator: Align RCE-BL25G(nie znam ale ok)
Gyro: Futaba GY401 Original Robbe Futaba Germany= jestem w domu :)
MultiplexCocpit SX Synthesized DIgital 7 Chanenel FR RC-System = co to jest ??????? ( ale mam manual, ok postaram się, ale co to jest za wynalazek???)
Obrazek

Studiuje manual aparatury.... magia!!!!!! ale ze mx-12 i mx-16 już opanowane wiec na chłopski rozum krok po kroku oswajam się z Multiplex'em.

ok wiem co i jak z serwami przyporządkowuje kanały pod serwa, pod gyro, pod regulator... śmiga...

czas na oględziny helika...
1 rzut oka i okucia łopat głównych bujają się jak karuzela... pytam kolegi "helik miał kreta? TAK, tescio kupił sobie zabawkę, chciał latać a nie wiedział co i jak i kreta nakarmił" ok...
szukam na Google rolki do Crown III do okuć łopat i szok!!!!!!!! Cena 45? za szt., mierze suwmiarka, 0,5mm dłuższa niż od rexa 450, ale ta sama średnica i ten sam gwint pod śrubki... a ze mam zapas szlifierka i wio :D
okucia założone all śmiga jak należy.

Apka i helik na 1 rzut oka w porządku, wiec test bez łopat głównych...ogon ucieka...ok czułość i ustawienia w apce
jakie bym wartości nie ustawił non stop to samo... na zdjęciach widać ze mimo tego, iż okucia tylnich łopat(wirnika) są (daje se głowę uciąć) dokręcano na maxa maja luz wzdłużny, porównywałem z instrukcja i mam tak samo, żadnych tulejek, czy podkładek dystansowych a mimo tego jest już i nie jestem w stanie ustawić ogona żeby nie kręcił się na boki, trymowanie nic nie pomaga.


inny problem to luz na płytce mocującej serwa tarczy( 2 serwa na tarcze + jedno oddzielne na Pitch, żeby to na apce ustawić potrzebowałem 3 dni żeby schemat rozgryźć i co z czym się je ;) )

czy ruszam Nick albo Roll serwa się rusza we własnym mocowaniu, ponieważ płytka mocującą nie jest na stale do ramy przykręcona tylko wciśnięta na wciski w ramie, które maja luzy.(widać na video)

Sama konstrukcja helika i grubości jego ramy według mnie pozostawia wiele do życzenia, jest to konstrukcja BARDZO słaba i niedopracowana, ustawić tego helika i nim latać mogą chyba TYLKO piloci którzy od dawna się tym hobby zajmują i maja dużo wiedzy w tym temacie, TO NIE JEST HELIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH, no i jego cena....

Dokładny obraz helika i jego rozwiązań widać na zdjęciach poniżej

Zdjęcia daje według kolejności jak robiłem, proszę sobie samemu odpowiednio z moim komentarzem zdjęcia( video) porównać

Kabina nie pomalowana... lipa na maxa... :(
Obrazek

Obrazek

Napis na Kabince Anti Gravity, raczej non stop Gravity powinno byc ;)

Obrazek

Obrazek
Pitch Serwo i jego mechanizm.... ?
tarcza jest nieruchoma....


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zwróćcie uwagę na rozstaw okuć wirnika ogonowego

Obrazek

Obrazek

maja luz pomimo tego ze są dokręcone na MAXA

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


YouTube

widać jak się serwa tarczy (2) ruszają we własnym mocowaniu, co według mnie nie pozwala na idealne ustawienie helika

na ostatnich zdjęciach widać porownianie z moja katownica, Robbe Crown II jest dużo mniejszy niż 450.


Ja moge STANOWCZO POWIEDZIEĆ, nie polecam tego helika nikomu a za te cenę można mieć Aligina 450 Oryginalnego ;)

PS: w miarę czasu będę uzupełniał opis zdjęć...
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 891
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 120 razy
Podziękowano: 62 razy

Postautor: Wiktor » 21 sie 2010, o 17:54

fajniutki... tarcza 90 no i wirnik kręci tak inaczej :banana:

edit:
jakie on ma łopaty? 2xx mm (jak e-sky king) czy 3xx mm?
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3326
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 301 razy
Podziękowano: 265 razy

Postautor: Ramotny » 21 sie 2010, o 22:54

Wiktor pisze:... i wirnik kręci tak inaczej :banana:
Jak odwrócisz łożysko jednokierunkowe (co nie jest strasznie trudne) to też możesz mieć "lewy" wirnik w 450.. (i każdym innym)
Swgeo czasu Yoyoek tak robił w Belcie
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Essen / Germany
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy
Kontaktowanie:

Postautor: AdamskY » 21 sie 2010, o 23:51

Wiktor pisze:
edit:
jakie on ma łopaty? 2xx mm (jak e-sky king) czy 3xx mm?


łopaty ma 325 mm

i wirnik się kreci w prawo, wiec all jest standard...

naprawdę dałem z siebie all co umiem, a już nie jedna 450 ulotniłem, ale ten helik i ta apka są moim zdaniem dla fachowców.

ale widać na zdjęciach wyżej okucia łopat tylniego wirnika maja luz o 3 mm, pokusiłem się nawet o rozebranie okuć i skręcenie ich ponownie na loclite, to samo luz nie zniknął, a rolka okuć nie ma możliwości przykręcenia na stale do walu. błąd konstrukcji ?
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 891
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 120 razy
Podziękowano: 62 razy

Postautor: Wiktor » 22 sie 2010, o 02:03

no to padle masz na odwrót ustawione

z czym konkretnie nie możesz sobie dać rady?
Awatar użytkownika
AdamskY
Elita forum...
Posty: 674
Rejestracja: 05-07-2010
Lokalizacja: Essen / Germany
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 35 razy
Kontaktowanie:

Postautor: AdamskY » 22 sie 2010, o 12:03

Wiktor pisze:no to padle masz na odwrót ustawione


padle są już ustawione prawidłowo :) , ja go w takim stanie dostałem do roboty.

Później opisze co i jak z ogonem, z czym nie mogę dać sobie rady
Adam®
www.adam-rcmodel.eu
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 22 sie 2010, o 22:00

Witajcie po dłuższej przerwie spowodowanej obowiązkami niehobbystycznymi... :twisted:
Mało znany ale bardzo ciekawy model nabiera kształtów. W zasadzie nawet nabrał ich już ostatecznie... Z resztą sami zobaczcie.

Dzięki lekturze obcojęzycznych poradników dotyczących Outrage'a dowiedziałem się, że montując zespół kół napędowych, warto obrobić pilnikiem kołnierz zębatki paska. Potwierdza się tym samym, że "czysto-plastikowe" elementy w tym modelu są wykonane wyraźnie gorzej niż cała reszta. Na szczęście pilnik + skalpel z łatwością usuwają wszystkie wady...

Obrazek

Po usunięciu zadr i nadlewów pasuje idealnie do koła napędowego wirnika ogonowego:

Obrazek

Zakładamy koło słoneczne uprzednio skręcając je z łożyskiem jednokierunkowym. Nie zapomnijcie o przesmarowaniu całości (fabrycznie suche jak pieprz)

Obrazek

Czas na ostateczny montaż wału głównego. Uwagę zwraca niezwykle wygodny pierścień ustalający, w którym zrezygnowano z męczących śrub bez łba ("robaczków") na rzecz klasycznej, która przechodzi po cięciwie pierścienia zaciskając go.

Obrazek

Koło z wałem na miejscu. Oczywiście wcześniej wsuwamy przez przednią skrzynkę ogonową pasek. Nieco męcząco zakłada się wewnętrzny snap dźwigni pośredniej sterującej tarczą. Moje szczupłe paluszki nie mieszczą się w otworze technologicznym...

Obrazek

Założone snapy dźwigni push-pull. W tym modelu jest kilkanaście popychaczy! Paluchy będą mnie jeszcze długo bolały.
Widok na stronę prawą.

Obrazek

I lewą...

Obrazek

Założone ramiona serwa ogonowego. Aluminium w standardzie... :nw:

Obrazek

Jedna z prowadnic popychacza sterującego kątem natarcia wirnika ogonowego. Elegancko, na śrubę (nie tam jakąś obciętą srytytytką blokowane...)

Obrazek

Tylna skrzynka ogonowa (full-alu) jest wstępnie zmontowana. Jednak trzeba ją rozkręcić do ostatecznego osadzenia na modelu.

Obrazek

I już na swoim miejscu. Widoczna rolka napinacza paska. W Outrage'u rura ogonowa jest na tyle gruba, że nie ma kłopotu ze sprawdzeniem, czy po przeciągnięciu paska nie skręcił się on za dużo razy bądź np. w złą stronę... Ech, a tu się człowiek z Kingiem męczył ;)

Obrazek

Założony statecznik. Kolejny plus dla inżynierów Outrage'a za montaż skrzynki: nie ma żadnych plastikowych blokad czy klinów: ot, zwyczajny zacisk oraz nadlew aluminiowy blokujący całość przed nadmiernym wejściem wgłąb belki.

Obrazek

I wszystkie składniki wirnika ogonowego. W tym modelu KAŻDY jego element jest ułożyskowany. KAŻDY!

Obrazek

I całość złożona. Nie ukrywam, że trzeba bardzo starannie sprawdzać długości malutkich śrubek, które spinają całość. Są szóstki, ósemki i inne. Każda fi 2,5 - zarówno łatwo zgubić jak i się pomylić.
Ale numer! Okucia ogonowe a tu nie ma luzów... ;)

Obrazek

Czarne na czarnym - będzie kiepsko widać - sorry. Wiadomość, która ma popłynąć z tej fotografii jest następująca: zadbać, aby zachować idealne kąty proste i ustawienia względem siebie wszystkich elementów. Jeśli nie, cały mechanizm w wyniku naprężeń będzie bardzo ciężko pracował (zero luzów!!!). Można również zamontować układ na belkę nie skręcając na ciasno i dopiero NA modelu dociągnąć śruby.

Obrazek

Pozwoliłem sobie pominąć dokumentowanie fotograficzne montażu statecznika poziomego oraz podpór booma.
Poniżej PIERWSZE FOTO mojego nowego - kompletnego modelu i jego porównanie z T500.
Enjoy.
Jutro pierwsze przymiarki do elektroniki.
(Sorry za nie odkurzony dywan. Baby nie ma, to nie sprzątam, bo i po co... :mrgreen: )

Obrazek

Łopaty główne i ogonowe SAB...

Obrazek

Porównanie ze sprzętem AGD uznanej firmy z Tajwanu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

CDN...
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
MAGIK
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 6
Rejestracja: 23-08-2010
Podziękowano: 2 razy

Postautor: MAGIK » 23 sie 2010, o 10:49

Siemka. I mnie podkusiło by napisać coś od siebie. Tomek68 po raz kolejny robi nam z maszyn brzydala i krowę. Cóż rzeczywiście wagowo jest całkiem zacnie, ale mocy starcza aż nad to i spokojnie mogę stwierdzić iż bez najmniejszego zawahania spokojnie staję w szranki z odpowiednikiem OUTRAGE550 czyli A550 i G550.
Kilka sugestii od posiadacza niniejszej ślicznoty:
- łopatki flybar załóż łopatki od 500 właśnie tej która stoi obok
- łopatki ogonowe szczerze polecam KBDD
- łopaty główne tu w zależności co i jak chcesz polatać, jeśli spokojniej to jak najbardziej te deski które masz i jakoby takie ach i och się nadają jednak jeśli chcesz poszarpać i mieć kopa polecam EDGE553 lub ALIGN550D. Niestety co by nie mówić o łopatach SAB to straszne topory, ich waga jest przerażająca i porażająca...ujmę to tak jak mój przyjaciel i współtowarzysz wesołych podskoków Marcin "Tymina" Tymiński : "... w pi...du z tymi łopatami, szkoda pakietu..." tu należy nadmienić iż łopaty były w A600, ja na swoje też narzekam i leżą na zasadzie jak już nie mam na czym latać to niech będą od biedy, w A500 też nie zdały egzaminu...nooo po prostu lipa i tyle.
- elementy mechaniki zdawczo odbiorcze, mierniusie choć da się na nich latać, właśnie testuję mod 1.0 do OUTRAGE550 na którego stworzenie namówiłem Marka, coś zabójczego, wysłałem artykulik Ramotnemu wiec może lada chwila się pojawi.
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 23 sie 2010, o 15:00

No, Magiku, ile można było na Ciebie czekać, dajcie spokój... :banana:
Dzięki za rady! Faktycznie, łopaty SAB wydają się - delikatnie mówiąc - masywne... Póki co zostaną, bo nie mam innych. Poza tym ja nie szarpię maszyną po niebie, więc pewnie na początek muszą być. To samo z paddle'ami - tych z A500 nie mogę zabrać, bo są do sprzedaży razem z tamtą maszyną, więc nie mogę jej zdekompletować. Ale nie widzę problemu w kupnie paddli specjalnie do Outa, tym bardziej, że fabryczne rzeczywiście nie powalają.

Tym samym rodzi się pytanie: jakie paddle polecasz?

Zdrówka!
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3326
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 301 razy
Podziękowano: 265 razy

Postautor: Ramotny » 23 sie 2010, o 15:50

MAGIK pisze:wysłałem artykulik Ramotnemu wiec może lada chwila się pojawi.
Portal->Maszyneria->Outrage->Nowe zęby dla drapieżnika
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 23 sie 2010, o 21:59

...CD
Dziś rozpocząłem walkę z elektroniką, ale jakoś nie był to mój dzień i wszystko szło niezwykle ślamazarnie (co nie znaczy, że coś nie wyszło...)

I tak, na początek przylutowałem goldy 5,5 mm na kabelki łączące ESC z pakietem oraz (chyba) 3 mm od strony silnika. Razem z kabelkami głównymi ESC idą równolegle przewody BECa.
Na zdjęciu pierwsze podłączenie regla HobbyWing do karty programującej: działa wyśmienicie! Programowanie zajmuje chwilę, jest intuicyjne - tym samym banalne:

Obrazek

Chociaż nie mam tego na zdjęciu, dziś nastąpił pierwszy, próbny rozruch silnika. Potwór zagadał. I tu pytanie do posiadaczy Outrage'a: jaki timing macie ustawiony? A rozruch? Soft czy very soft? Póki co zachowałem fabryczne nastawy, czyli timing na 15 stopni a PWM na 12 kHz.

A tu mamy silnik Scorpion 4020-1390 kV zamontowany z podkładką dystansową na łożu oraz atak Rhino 11T:

Obrazek

I na koniec dzisiejszego dnia: regulator, BEC i motorek na modelu:

Obrazek

I jeszcze pytanie: jak blokujecie baterię w koszu? Może jakaś fotka...? Dzięki!

CDN...
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
MAGIK
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 6
Rejestracja: 23-08-2010
Podziękowano: 2 razy

Postautor: MAGIK » 24 sie 2010, o 07:33

...hmmmmm nie wiem czy będzie to widać, ale może z jakimś opisikiem przejdzie: rzep na podłogę, mały rzep na pakiet - bo potem jest kłopotliwe wyrywanie "elektrowni" i dwa paski dookoła, jak się człowiek przyzwyczai to całkiem szybko to idzie:

Obrazek

...kolejna sprawa, mam paddle ROTOR TECH (takie mega lujskie z ciężarkami bardzo fajne do F3C-heli z nimi leci jak po szynie) jeśli chcesz, jeśli nie rzucasz się po niebie i łopaty MANIAC które mi są zupełnie do niczego nie potrzebne. Zatem jakbyś chciał daj znać
Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, o 13:23 przez MAGIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 24 sie 2010, o 07:46

Hej Magiku!
Dzięki za odpowiedź. Niech ja najpierw podniosę tę ślicznotkę parę razy, potem będzie tuning ;)

Właśnie chodziło mi przede wszystkim o rzep pod pakietem - nie bardzo sobie wyobrażam, jak można wsunąć pakiet z rzepem. Tym bardziej, że moje Turnigy wchodzi nie ciasno, ale na styk.

Ł.
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
MAGIK
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 6
Rejestracja: 23-08-2010
Podziękowano: 2 razy

Postautor: MAGIK » 24 sie 2010, o 08:03

...zrobiłem Ci jeszcze jedna fotkę :

Obrazek

...pakiety 4900mAh and 5000mAh wchodzą celami na sztorc, rzepik przyklejaj na serio mały, taki mniej więcej 3cm na 5cm, na podłodze zaś daj go więcej, pakiet w OUTRAGE jest bardzo ważny do pełnego wyważenia. Na Rotor Tech nie latam, tak samo jak na łopatach Maniac - są dla mnie za ciężkie wiec jeśli chcesz to są...

Obrazek

...a przy okazji też pochwalę się swoją niunią:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3326
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 301 razy
Podziękowano: 265 razy

Postautor: Ramotny » 24 sie 2010, o 09:10

MAGIK pisze:...a przy okazji też pochwalę się swoją niunią
widziałem "niunię" na żywo... nieźle bzyka ;)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 24 sie 2010, o 09:35

Magiku, wielkie dzięki za fotki. Wszystko jasne i widoczne jak na dłoni.

Zdrówka!
Luke
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Beier
Stały bywalec...
Posty: 108
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 12 razy

Postautor: Beier » 24 sie 2010, o 10:02

Luke, można wiedzieć czemu dałeś na tarczę serwa analogowe? Różnica w cenie miedzy 965 a 5965 wynosi 10zł więc to raczej nie o cenę chodzi.
T-Rex 700 Nitro LE
DX7
Awatar użytkownika
Luke Skywalker
Administrator
Posty: 515
Rejestracja: 21-02-2010
Podziękował: 52 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Luke Skywalker » 24 sie 2010, o 12:16

A wiesz, że po prostu szukając serw nie zauważyłem tych, o których mówisz. A osiągi moich wydawały mi się aż nadto zadowalające.

Ponieważ cena także, zdecydowałem się na nie.

Ł.

PS.: A możesz podrzucić linkę do tamtych? Dzięki.
Outrage 550 ("Youngtimer")
JR DSX7

Drodzy Forumowicze! Ortografia nie gryzie!
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3326
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 301 razy
Podziękowano: 265 razy

Postautor: Ramotny » 24 sie 2010, o 12:21

Luke Skywalker pisze:PS.: A możesz podrzucić linkę do tamtych? Dzięki.
Hitec HS-5965MG (ModeleMax)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...

Wróć do „Brudnopis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości