Devil X360

Devile i inne śmiglaki
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19690
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1768 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 17 maja 2019, o 14:23

Ja pierdziu. Nie rozumie o czym wy piszecie. Znaczy zrozumiałem "pochwa" i "za ciasną dziurkę". Mimo to mój devil cały czas lata... :swir:
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7215
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 622 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 17 maja 2019, o 15:16

Jeszcze pewno

aikus pisze:
... jak nam ... stanie


gcze pisze:A to da się potem wykręcić? Właśnie się zastanawiałem co zrobić ze skatowanymi gwintami w plastiku, mam trochę takich w 600.


Jeśli mowa o nitro to dokładnie wypłucz w IPA i wkręcaj na dobry, świeży CA.

Jeśli masz ich sporo pozrywanych to pomyśl o wymianie tych tworzywowych kołków wewnątrz, bo od wibracji i oleju to może się z czasem zacząć odkręcać.
Ostatnio zmieniony 17 maja 2019, o 15:24 przez mwx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15983
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1691 razy
Podziękowano: 1002 razy

Postautor: aikus » 17 maja 2019, o 15:21

mwx pisze:Jeszcze pewno

aikus pisze:
... jak nam ... stanie


... Odwagi, prawda...
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15983
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1691 razy
Podziękowano: 1002 razy

Postautor: aikus » 17 maja 2019, o 18:16

mwx pisze:Jeśli mowa o nitro to dokładnie wypłucz w IPA i wkręcaj na dobry, świeży CA.

Jeśli masz ich sporo pozrywanych to pomyśl o wymianie tych tworzywowych kołków wewnątrz, bo od wibracji i oleju to może się z czasem zacząć odkręcać.


O ile razy mi helikopter wrócił z nieba z brakującymi jakimiś srubkami... I to akurat wcale nie nitro a w spalinie może być tylko gorzej...
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 17 maja 2019, o 18:49

mwx pisze:Jeśli mowa o nitro to dokładnie wypłucz w IPA i wkręcaj na dobry, świeży CA.

Jeśli masz ich sporo pozrywanych to pomyśl o wymianie tych tworzywowych kołków wewnątrz, bo od wibracji i oleju to może się z czasem zacząć odkręcać.

Tego się obawiam, zupełnie zerwany gwint jest tylko jeden, ale większość jest bardzo luźnych.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7215
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 622 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 17 maja 2019, o 19:51

Masz 2 wyjścia - dłuższe wkręty fi 2.6mm cholera wie skąd, albo nowe kołki od Aligna.

Tymczasowo może udałoby się je zastąpić dłuższymi śrubami M2.5 wkręconymi na klej - może warto spróbować.

W 600n one nie mają ultra-kluczowej roli, jedyne niebezpieczne miejsce to mocowanie skrzynki ogonowej do ramy, ale tam jest tych kołków chyba z 6, więc musiałbyś mieć dużego pecha żeby to wszytko na raz puściło.

Słaby pomysł z tym plastikiem, wielu wymieniało je na metatowe, takie jak te trzymające obsady łożysk wału głównego.
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 17 maja 2019, o 21:19

Faktycznie, jest ich sporo, 12 raczej jednocześnie nie puści. W tym miejscu. W wersji z laminatu szklanego są jednak dość istotne, rama ma bardzo małą sztywność w porównaniu z węglową. Wyrobiły się właśnie te w wersji laminatowej.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7215
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 622 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 17 maja 2019, o 21:24

Poprzeciągał je składacz.
Prosto to zrobić, zgadnij skąd wiem.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15983
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1691 razy
Podziękowano: 1002 razy

Postautor: aikus » 17 maja 2019, o 23:43

A tam gdzie są te kołki, czyli boomcase - rama, nie można właśnie długich śrub na przestrzal dać?
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 18 maja 2019, o 00:16

Można, tylko trzeba mieć takiej długości, no i średnio apetycznie wyglądają nakrętki z drugiej strony. Fabrycznie są tam takie ładniusie podkładeczki. Oczywiście jak zacznie mi się to faktycznie rozłazić to tak zrobię. Zresztą mam dwie 600. Od tego, żeby była ładna ma być ta druga.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
flyszman
Stały bywalec...
Posty: 125
Rejestracja: 08-04-2019
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękowano: 6 razy

Postautor: flyszman » 20 maja 2019, o 11:16

Mam pytanie,
czy ta śruba z załączonego zdjęcia nie powinna być wkręcona z nakrętką na klej 243 ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15983
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1691 razy
Podziękowano: 1002 razy

Postautor: aikus » 20 maja 2019, o 11:31

Na obrazku wygląda to na nakrętkę samokontrującą, więc teoretycznie nie koniecznie.
Poza tym trzyma blok silnika - element który się nagrzewa, więc klej do śrub i tak trzyma średnio i tak samo jak w śrubach mocujących silnik - trzeba po prostu dojebać na kolor twarzy i ma trzymać.
Tym nie mniej ja zawsze kleję wszystkie śruby metalowe wkręcane w metal.
Wszystkie, bez wyjątku.
Awatar użytkownika
flyszman
Stały bywalec...
Posty: 125
Rejestracja: 08-04-2019
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękowano: 6 razy

Postautor: flyszman » 20 maja 2019, o 11:37

...czyli dobrze zrobię jeśli zrobię jak myślałem ... z klejem
thx
r
Awatar użytkownika
Ravp66
Stały bywalec...
Posty: 210
Rejestracja: 28-12-2014
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: Ravp66 » 20 maja 2019, o 11:42

Ta śruba mocuje główny napęd do wału (ten ze strony 14 instrukcji). Tam jest nakrętka samokontrująca. W takiej sytuacji nie daje się kleju.

A tak z innej beczki. Czy ktoś sprawdzał czy wał i główne skośne koło zębate pasuje z X3 do X360?
Futaba
Trochę śmiglaków, samolot i szybowiece.

pozdrawiam
Rafał
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 927
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 145 razy
Podziękowano: 31 razy

Postautor: gcze » 20 maja 2019, o 11:51

Nie, ta nakrętka ma wkładkę z tworzywa, która zapobiega rozkręcaniu. Taki wbudowany Loctite ;-)
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15983
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1691 razy
Podziękowano: 1002 razy

Postautor: aikus » 20 maja 2019, o 11:54

gcze pisze: Taki wbudowany Loctite ;-)


Nom... czasami nawet działający ...
:)
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7215
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 622 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 20 maja 2019, o 15:37

To dość odpowiedzialna śrubka. Odrobina kleju nie zaszkodzi, nawet nakrętce samohamownej.
Awatar użytkownika
gusto
Elita forum...
Posty: 757
Rejestracja: 11-08-2016
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: gusto » 21 maja 2019, o 18:33

No i w końcu polatane. :)
Zrobiłem bez awarii 10 pakietów. :)
Mogę coś więcej powiedzieć.
Model podpasował mi jak najbardziej. Fajnie nim się robi flipy, beczki, śruby. Precyzyjny .W powietrzu czuć że ma dużą nośność pomimo zastosowania pakietu 1800 mAh. Trochę podciełem ramę żeby pakiet ciaśniej wchodził a model był lepiej wyważony.
Na początku też miałem problemy z rybkujacym ogonem oraz trzęsącym się modelem. Rozwiązaniem problemu było dobre rozwiercenie snapów.
Przeszkadza mi jednak że ma mało powera w przelotach. No nie ma tego odejścia co bym chciał. Taki trochę osiołek. Nie wiem czy jest to wina zastosowania silnika czy przeszkadza ten cięższy pakiet.
Na jakich silnikach i zębatkach latacie u siebie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Protos 380 | X360 | Diatone R349 |

Taranis X9D SE
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2141
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 21 maja 2019, o 19:13

A może wystarczy dodać kątów i lekko podkręcić obroty jak jest za wolny w przelotach?
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
gusto
Elita forum...
Posty: 757
Rejestracja: 11-08-2016
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: gusto » 21 maja 2019, o 20:45

Hmmm....
Tylko że jak go podnosisz z ziemi to nie trzeba dać dużo gazu. Zawsze ustawiam kąty na ok 13- 14.
Ja mam taki silnik: NTM rotor drive 450 1700kv / 930w i zębatkę 11t. Może to jest problem. hmm
Protos 380 | X360 | Diatone R349 |

Taranis X9D SE

Wróć do „Alzrc”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość