mwx pisze:A nie łatwiej było to od środka podlaminować?wojtekr pisze:Dla porównania Mikado zapowiada od ponad roku nitro, na bazie innego modelu a wypuścić nie mogą - SAB wypuszcza własną konstrukcję.
Od zeszłego tygodnia wysyłają pierwsze kity Glogo
420 taka jest - albo masz grubą belkę SABa i ołów w dziobie, albo papierową i CG prawie tam gdzie trzeba.
Tego strecza ewidentnie nie zaplanowali przy projektowaniu 380, tylko później. Gdyby pomyśleli to morda byłaby dłuższa o te brakujące 40mm.
A ALZRC - dostajesz to za co płacisz, a tak na prawdę nawet więcej - supercombo za cenę kita. A że jakość losowa... no co poradzić - kupujesz chamską podróbę to musisz być gotowy na wprowadzanie poprawek i dokładne sprawdzenie maszyny przed lotem.
Wiatrołap - zanim obrazisz się na Debila to spróbuj wersji 380, koniecznie na Tarotach 380. Krótsza wersja jest mniej "nadwyrężona", zwinniejsza i można nią napierrrdalać bez stresu. Jest też bardziej odporna na wywrotki czy twarde lądowania z autosów.
Tak, tak, rok temu mówiłem coś zupełnie innego.
Ale potem odpaliłem 380 na porządniejszych łopatkach niż ALZRC i zmieniłem zdanie. Taroty mają dłuższą cięciwę, ostrą krawędź spływu i są dużo sztywniejsze. Zupełnie inna maszyna, przyjemniejsza i cichutka.
IMHO łopaty ALZRC 420 są o wiele za miękkie żeby to latało fajnie.
aikus pisze:Gassoline Logo?
Może pierwszy w końcu ever model na benzynę co się od tej benzyny nie będzie rozpadał na kawałki?
mwx pisze:Zobacz czy ramionka siedzą dobrze na okuciach. Ten typ tak ma, że lubią się z czasem poluzować i wtedy robi cyrki, podskoki.
Chwyć okucie i mocno gnij ramionko w górę i dół, patrząc na krawędź gdzie styka się ramię z okuciem. Moje jedno wymagało dodania cienkiej warstwy taśmy klejącej
miruuu pisze:Gdzie jest promo na taroty?
windcatcher pisze:Może faktycznie wrócę na zimę do 380 bo na 420 jak mu dałem w palnik to pakiet skończył na 3,3V...
mwx pisze:Zobacz czy ramionka siedzą dobrze na okuciach. Ten typ tak ma, że lubią się z czasem poluzować i wtedy robi cyrki, podskoki.
Chwyć okucie i mocno gnij ramionko w górę i dół, patrząc na krawędź gdzie styka się ramię z okuciem. Moje jedno wymagało dodania cienkiej warstwy taśmy klejącejaikus pisze:Gassoline Logo?
Może pierwszy w końcu ever model na benzynę co się od tej benzyny nie będzie rozpadał na kawałki?
GLO od GLOW engine. Przekombinowałeś
mwx pisze:W zeszłym tygodniu uszkodziłem belkę i łopaty 380, więc naprawiłem go na gratach 420.
Dziś podczas oblotów lotów ogon buczał jak statki Marsjan podczas inwazji na US&A. Chyba mam jakiś problem
wojtekr pisze:aikus pisze:Mmm...
WTF?
aikus pisze:"Mmmm" .... taki... jakby to powiedzieć ... wyraz, dźwiękonaśladowczy.
wojtekr pisze:Ale tak na powarznie to benzyna jest za słaba a jak nie jest za słaba to jest za mocna i się rozpada
Przecież to jest oczywiste i wiesz to doskonale
windcatcher pisze:mwx pisze:W zeszłym tygodniu uszkodziłem belkę i łopaty 380, więc naprawiłem go na gratach 420.
Dziś podczas oblotów lotów ogon buczał jak statki Marsjan podczas inwazji na US&A. Chyba mam jakiś problem
Sprawdź zębatkę na ogonie czy nie ma bicia
mwx pisze:windcatcher pisze:mwx pisze:W zeszłym tygodniu uszkodziłem belkę i łopaty 380, więc naprawiłem go na gratach 420.
Dziś podczas oblotów lotów ogon buczał jak statki Marsjan podczas inwazji na US&A. Chyba mam jakiś problem
Sprawdź zębatkę na ogonie czy nie ma bicia
1549232577245280.jpg
Teraz mnie kusi żeby to zupgradeować na SABa z amortyzatorkami i szpindlem.
Albo może spasować to jakoś z elementami z Debila505
aikus pisze:Powiem szczerze, że nie wiem po kiego grzyba SAB sie wziął za tą spalinę. Naprawdę ni członek męski nie wiem.
Chyba tylko po to, żeby pokazać, że też potrafią co ostatecznie wyszło im tak, że raczej pokazali, że właśnie nie za dobrze potrafią.
Coś tam poprawili ale dalej miękki członek męski z tego wychodzi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość