Carson pisze:Panowie jakies tipy do skladania tego kita? na co zwrocic uwage albo jakies usprawnienia ktorych nie ma w manualu? Pamietam, ze pisaliscie o rozwierceniu otworow w ramie na dolny wspornik walu glownego z lozyskiem tak zeby mozna bylo regulowac luz gora/dol. Oprocz tego dorobie sobie rozporke do rolek prowadzacych pasek. Rozporki do kabinki zeby nie zeszlifowac kabiny o zebatke. Cos bylo o zamianie ramy stronami zeby serwo ogonowe bylo z prawej strony. Cos pominąłem?
Jeszcze pytanie o regla z kita. Zamowilem sobie na HK usb linkera, ktory niby dziala z tym rebrandowanym hobbywingiem. Uzywal ktos tego? https://hobbyking.com/en_us/usb-program ... a-esc.html
Info o tym wziałem stąd http://mcheli.blogspot.com/2018/11/alzr ... t-one.html
flyszman pisze:Witam ponownie
W instrukcji X360 na stronie 13tej (pdf) jest mowa o kleju hipoksyjnym (wałek + piasta). Co to za klej i gdzie można go kupić ?
Roland
Use high strength hypoxic glue, and
make sure it was locked to the end of
thread. It is recommended to leave
for 24 hours before assembling on
the fuselage.
flyszman pisze:Na moje jeśli oba elementy są metalowe to kleimy anaerobowo a jeśli z tw. szt. to kleimy epoksy ...
flyszman pisze:nie mam jeszcze teorii jak jeden jest metal a drugi plastik
r
aikus pisze:Jak gwint jest nowy i dziurka ciasna - nie kleimy.
Jak gwint jest rozruchany - na cyjaka.
gcze pisze:A to da się potem wykręcić? Właśnie się zastanawiałem co zrobić ze skatowanymi gwintami w plastiku, mam trochę takich w 600.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości