SM50 (3.3kg) + Scorpion 4035-560 + 2650/12s = 4 minutytomek68 pisze:3-4 minuty dla elektryka troszkę mało co mu robisz w powietrzu że taki krotki czas lotu .
może miał mały tłumik. Faktem jest jednak że elektryk jest cichszy może nie aż tak dużo ale jednak.Roadie pisze:Nie latalem nigdy innymi helikami oprocz tego, ktory mam, ale nie dzierze w spalinowcach wlasnie halasu. Ja pierdziele, na lotnisku jeden kolega ma Raptora 90 (chyba) - i po prostu nie moge tego zniesc. Rex 600 czy 700 tez jest glosny, ale chyba nie tak jak Raptor.
Bez przesady - mój "bagażnik klamotów" to składana skrzynka plastikowa (połówkowa) w której stoi bańka z pompką, rozrusznik, rolka ręczników papierowych i paczka ściereczek gospodarczych uniwersalnych. Wszystko mieści się w jednej średniej reklamówce. Jakoś z tym żyję...Roadie pisze:DO tego dochodzi pol bagaznika klamotow
tomek68 pisze:SM50 (3.3kg) + Scorpion 4035-560 + 2650/12s = 4 minuty
SM50 (nie ważony) + 4035 + 4000/10 S = 5 minut z zakładką
Albo masz na pokładzie za mało mah albo ja mam za mało obrotów na głowicy.
Ramotny pisze:Bez przesady - mój "bagażnik klamotów" to... rolka ręczników papierowych i paczka ściereczek gospodarczych uniwersalnych
Strasznie śmieszne...Gmeracz pisze:Ramotniak ostatnio jeszcze krócej latał, bo co wziął model to kończył... kretem
Gmeracz pisze:
A ja wkładam walizkę z apką do plecaka, pakieciki i tyle. Żadnych ręczników, ściereczek, pompek, butelek, zarzygałek, wężyków. Model jedynie ma krew i trawę na łopatach do mycia
Beier pisze:Patrząc po cenie średniej klasy pakietu około 450-500zł. Żeby latać tak jak spalina czyli lądujemy, tankujemy i jazda czyli lądujemy zmieniamy pakiet i jazda to musimy wydać na 6 lotów 5400-6000zł a żeby latać godzinę to 9000-10000zł. Nie będę pisał ile czasu tyle pakietów się ładuje albo ile kosztują ładowarki żeby to szybko naładować. Cena za galon dobrego paliwa około 100zł.
tomek68 pisze:Niestety spalina to gatunek na wymarciu , nie widać jasnej przyszłości,coraz bardziej odstaje od elektro (moc).
A elektryki w ciągłym natarciu coraz lepsze pakiety i tańsze !. Pakiety z górnej pułki ponad 300 cykli bez utraty parametrów (podobno )
Beier pisze:Żeby latać tak jak spalina czyli lądujemy, tankujemy i jazda czyli lądujemy zmieniamy pakiet i jazda to musimy wydać na 6 lotów 5400-6000zł a żeby latać godzinę to 9000-10000zł. Nie będę pisał ile czasu tyle pakietów się ładuje albo ile kosztują ładowarki żeby to szybko naładować. Cena za galon dobrego paliwa około 100zł.
miszcz_waw pisze:Z czego robisz te osłonki na krawędzie ramy?
Ramotny pisze:Max S pisze:
Widzę że zachowałeś GY520 jako backup
Ramotny pisze:miszcz_waw pisze:Z czego robisz te osłonki na krawędzie ramy?
Na moje oko to rozcięta wzdłuż rurka silikonowa...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości