T-Rex 600

Align, Tarot, Alzrc, HK, CopterX i inne kompatybilne wynalazki
Awatar użytkownika
shacker
Elita forum...
Posty: 578
Rejestracja: 28-01-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 25 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: shacker » 30 wrz 2014, o 20:49

wojtekr pisze:czyli małe elektrolity LOW ESR?


Do odkłócania to raczej szybkie, foliowe itp. Elektrolit to magazyn energii, do zbierania śmieci się średnio nadaje, choć nie zaszkodzi nim też podeprzeć zasilania, bo jest szybszy w reakcji niż lipo.

Obrazek
DEVO 8S @ ALZRC 450 Pro V2 FBL (ZYX) / T-rex 600 Pro (MSH Brain)
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 30 wrz 2014, o 23:31

uwaga z paskiem w nitro! czy aby olej z paliwa nie bedzie działał negatywnie na pasek?
druga rzecz- jeśłi mógłbyś zważyć głowice dfc wraz z wałem (bo jest krótszy to i lżejszy) i zważyć standardową głowice z mikserami, ciekawy jestem ile da się jeszcze zyskać na wadze.
jak skończysz to oczywiscie podaj wage modelu gotowego do lotu bez paliwka...
powodzonka!
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 5 paź 2014, o 20:37

Trwa docieranie

średni czas lotu ze zbiornika to 55 minut- masakra w zawisach

pierwsze podrygi:


YouTube
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 6 paź 2014, o 16:35

Crash ile waży wersja odchudzona przed startem?

Jaki masz tłumik: Align'owy waży 159g
Helikoptery
Awatar użytkownika
crash
Domownik forum...
Posty: 381
Rejestracja: 19-07-2012
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: crash » 7 paź 2014, o 12:10

masz wyzej podana wage, tlumik mam krotki, nie wazylem nigdy ale jest po tuning bo wiertarka wyprula z niego zbedne wnetrznosci... zwaze przy okazji
:thumb:
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 10 paź 2014, o 14:45

Nie mogłem się oprzeć przed pokusą złożenia nitro z próbą odchudzenia go.

Niestety na polu serw nie będzie spektakularnego zwycięstwa: 68g

Okucia wału
- metalowe 20g
- plastikowe 22g :wow2:

Myślałem, ze tu z 10g zaoszczędzę a tu niespodzianka

Wiatrak
- plastikowy z mocowaniem do silnika 20g
- metalowy .... 23g

Ogon
- pasek 12g
- wałek z okuciami 77g



Serwo gazu
- 430 HB 46g
- TGY616 36g

Brak beca 40g
może brak żarzenia



Zbiornik na paliwo ograniczę do 300c (zamiast 480cc) i dam 100cc na wyrównawczy. Czyli max paliwo zamiast 540cc to 400cc

Głowica (jak znajdę- na razie nie mam) Align DFC zamiast RJX

zdjęcia potem
Helikoptery
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 10 paź 2014, o 14:52

A może po prostu kup inny model? Odchudzanie nie wiele daje. 600 to jednak stara konstrukcja. Dobra, ale są już nowsze sprzęty. Bardziej zwinne. Przy wadze do lotu modeli klasy .50. 70g to nie dużo. Może zmień łopaty? Silnik na mocniejszy (nie wiem czy masz. .50 czy .55)? Tłumik?
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 10 paź 2014, o 14:57

dopiero się rozkręcam

już mam 240g różnicy
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 10 paź 2014, o 14:58

Kowal pisze:Dobra, ale są już nowsze sprzęty. Bardziej zwinne.


Nitro?
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 10 paź 2014, o 16:04

Obrazek
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 10 paź 2014, o 16:13

Crash

napisz coś na temat modów tłumika, może jakieś zdjęcia?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 10 paź 2014, o 18:49

wojtekr pisze:
Kowal pisze:Dobra, ale są już nowsze sprzęty. Bardziej zwinne.


Nitro?


Nitro. Nitro. Nie posądzaj mnie o konszachty z elektryką :-p. Chociaż niestety w kraju w którym jestem łatwiej mi będzie robić na elektrycznych :-(.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
Artu
Fochmen
Posty: 2797
Rejestracja: 09-01-2011
Lokalizacja: 52°38'25''N, 20°56'31''E
Podziękował: 49 razy
Podziękowano: 330 razy

Postautor: Artu » 10 paź 2014, o 18:52

Kowal pisze:Chociaż niestety w kraju w którym jestem łatwiej mi będzie robić na elektrycznych :-(.

To po coś się tam pchał :dk: :grin2:
Pozdrawiam, Artur
"...rzeczy niemożliwe do zrobienia robią ci, którzy o tym nie wiedzą"
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 10 paź 2014, o 19:33

ale 600 jest mocno ekonomiczna w moim przypadku - taki cholera kompromis :(


A jakie nitro miałeś na myśli?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 11 paź 2014, o 06:58

wojtekr pisze:ale 600 jest mocno ekonomiczna w moim przypadku - taki cholera kompromis :(
A jakie nitro miałeś na myśli?


Nowe 600tki, 700tki. Wyszły kiedyś nowe, teraz już stare T-Rexy z tymi nowymi głowicami, pokazał się nowy Raptor (też już dawno temu). Szczerze Ci powiem, zostałem z helikami na etapie sprzed roku albo i lepiej. Musisz poszukać. Teraz dopiero będę ponownie wracał do zabawy, ale już tylko małe zabawki. Helik nie większy niż 500 i coś normalnego do latania.

Artu pisze:
Kowal pisze:Chociaż niestety w kraju w którym jestem łatwiej mi będzie robić na elektrycznych :-(.

To po coś się tam pchał :dk: :grin2:


Hmmm. Święty spokój. Poziom. Kasa. I chyba chęć wyjechania na jakiś czas z Polski.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 11 paź 2014, o 07:54

połączyłem z wątkiem Crasha i przeniosłem z Ogólne
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 paź 2014, o 18:06

A oto "nowa" jednostka napędowa, która powstała po fuzji firm ThunderTiger i OS Engines:

12 cylindrów,
wtrysk,
4 wałki rozrządu
bi-turbo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Helikoptery
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 14 paź 2014, o 18:10

wojtekr pisze:A oto "nowa" jednostka napędowa, która powstała po fuzji firm ThunderTiger i OS Engines:

12 cylindrów,
wtrysk,
4 wałki rozrządu
bi-turbo



Ciekawy jestem jak to będzie robić na zakładzie.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 18 paź 2014, o 18:17

Kula,

podobno masz głowicę VWinrc DFC (a moze VCTR)- możesz ją zważyć. Jaka ona jest w temacie solidności i jakości?

Zadziwiający wniosek jest taki, że aluminiowe wersje elementów są lżejsze niż plastikowe.
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 7165
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 270 razy
Podziękowano: 412 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 18 paź 2014, o 19:40

bez
głowicy 200g
łopat 220g
paliwa 250g
tłumika 200g
FBL'a 35g
wirnika ogonowego i łopatek 100g
pakietu 60g

obecnie waży 1900g

jest szansa na około 3000g :banana:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Helikoptery

Wróć do „Align i jego klony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości