Align - dostepność części

Align, Tarot, Alzrc, HK, CopterX i inne kompatybilne wynalazki
Awatar użytkownika
Jazz
Lider forum...
Posty: 2960
Rejestracja: 02-10-2014
Lokalizacja: Ozarow mazowiecki
Podziękował: 30 razy
Podziękowano: 188 razy

Postautor: Jazz » 28 maja 2015, o 09:15

Mieli tez pomysł sprzedaży części poprzez marcina , kolegę który bardzo duzo latał i często bywal na polu.
Tez sami to wykończyli, bo nie dbali o zaopatrzenie go , więc i tak często brakowało czegoś.
Czyli jakoś tak po macoszemu podchodzą do tego biznesu.
Awatar użytkownika
PiotrS
Olimp forum
Posty: 3786
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 161 razy
Podziękowano: 238 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 28 maja 2015, o 10:24

Do tego obsługa pod śmierdzącą skarpetą.
Po kilku kontaktach z Brukwiczem części kupowałem gdzie indziej jak tylko była taka możliwość.
XLPower i Protos rc-heli.pl
Awatar użytkownika
Wodzu
Stały bywalec...
Posty: 115
Rejestracja: 19-12-2010
Podziękował: 3 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Wodzu » 30 cze 2015, o 09:50

Witam.
W zwiazku ze stałymi brakami magazynowymi części do T-Rexów istnieje możliwość zamówienia oryginałów w rcforever.pl .Adam zbiera w tej chwili zamówienia.
Pozdrawiam Wojtek.
Pozdrawiam Wojtek.

Tylko trening czyni mistrza.
Awatar użytkownika
shacker
Elita forum...
Posty: 578
Rejestracja: 28-01-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 25 razy
Podziękowano: 59 razy

Postautor: shacker » 15 sie 2015, o 16:14

Taki post z konta strefyhobby jest na epheli:

Witam

Na wstępie chciałbym bardzo przeprosić wszystkich którzy w ostatnich tygodniach nie zostali obsłużeni jeśli chodzi o zamówienia na ALIGN.PL i STREFAHOBBY.PL które są oczywiście jedną firmą
Problem wynika z tego iż w od lipca nie ma po prostu komu fizycznie realizować zamówień i odpowiedzi na maila ponieważ mam problem ze znalezieniem pracownika .
Oczywiście jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi faktem jest że powinny zostać podjęte kroki być może o czasowym zablokowaniu możliwości składania zamówień .
Wszystkie osoby które dokonały przedpłaty proszę o email bezpośrednio na robert@strefahobby.pl z informacją kwocie numerze zamówienia i numeru rachunku do zwrotu pieniążków
W ciągu najbliższych 2 tygodni podejmę ostateczną decyzję czy sklep będzie nadal funkcjonował o czym niezwłocznie Was poinformuję jednocześnie przywracając działalność i jakość obsługi klienta lub wyłączając sklep .
Jeszcze raz bardzo przepraszam szczególnie stałych klientów którzy zostali dotknięci niekompetencją i brakiem reakcji w odpowiednim czasie - dziękując jednocześnie za wyrozumiałość i cierpliwość

Pozdrawiam
Robert
DEVO 8S @ ALZRC 450 Pro V2 FBL (ZYX) / T-rex 600 Pro (MSH Brain)
Awatar użytkownika
angry trex
Elita forum...
Posty: 563
Rejestracja: 24-05-2016
Lokalizacja: Swaj - beverly hills Poznania
Podziękował: 7 razy
Podziękowano: 28 razy

Postautor: angry trex » 2 lis 2016, o 18:24

Od Czerwca nie mogę poskładać do kupy Rexa550L po krecie.
Miałem kupić Trexa 470... ale Align ma za dużo kasy i przestali się starać to jedna z teorii. Kolejna to taka że skupili się na produkcji odkurzaczy i olali śmigłowce :roll: nie?, nie to bez sensu, zapewne podpisali kontrakt z Ameryką że 90% produkcji trafia do nich a Europę mieć gdzieś, też nie hmm , to może mają problemy kadrowe i nie ma kto robić/produkować części :mad2:
Skandal :obrazony:

Chyba się przesiądę na LOGO.
Pozdrawiam, Sławol

Urodzony by latać...
zmuszony do pracy.

.................................
Likwidacja hobby
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1468
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 148 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 2 lis 2016, o 20:39

angry trex pisze:
Chyba się przesiądę na LOGO.


Popieram :)
Logo lata lepiej i nie ma problemu z częściami. Można kupić nawet części do starych modeli, jak Logo 400
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
MASA
Lider forum...
Posty: 2050
Rejestracja: 01-08-2014
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 60 razy
Kontaktowanie:

Postautor: MASA » 3 lis 2016, o 22:03

kupuj 470 tke - będziemy mogli w razie czego zrobić z dwóch jeden
FireBall
G380
T470LM
GH425
G570
G770
Brain1-2, BeastX Plus, DX8, DX9 DSMX
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 3 lis 2016, o 22:11

Jeśli chodzi o 470tkę, to do Adama jedzie już pierwsza dostawa części a niebawem ma dojechać kolejna.
O ile Ty lub Zybidk nie będziecie za często psuli, nie będę miał problemu z częściami ;)

Uprzedzając Twoje pytanie :)
Na te poprawione łopatki 74mm trzeba jeszcze poczekać.
Awatar użytkownika
MASA
Lider forum...
Posty: 2050
Rejestracja: 01-08-2014
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 60 razy
Kontaktowanie:

Postautor: MASA » 3 lis 2016, o 22:30

Mówisz.... a po-dokręcałeś resztę śrubek ? pytam żeby nie było ...

Uprzedziłeś - natomiast jutro dostanę OWB - więc może w weekend polatam żeby potwierdzić wspaniałość i niedoścignioność tego modelu

może. .. dlatego ze w tej samej paczce mam nowiutkie KST MSy do mojego 570 - więc jak mi nie starczy czasu, to wybór jest prosty ... :D
FireBall
G380
T470LM
GH425
G570
G770
Brain1-2, BeastX Plus, DX8, DX9 DSMX
Awatar użytkownika
JurekG
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 91
Rejestracja: 21-05-2018
Lokalizacja: Mielec
Podziękowano: 3 razy

Postautor: JurekG » 12 lip 2018, o 09:51

Skrzywił mi się wałek wirnika ogonowego. Kupiłem i zaskoczenie. Wałek ma długość 47mm zamiast 49mm jak w moim ALZRC 450 . Efekt jest taki, że nie można ustawić tylnego wirnika aby pracował symetrycznie w pełnym zakresie. Wygląda na to, że jest lekka różnica w wymiarach na dźwigienkach i nic nie da się zrobić. Na zewnątrz (skręt w lewo) jest pełny zakres i regulacja. Natomiast do wewnątrz (skręt w prawo) zakres jest minimalny. Brakuje tych 2 mm wałka.
Czy nacięcie na wkręt imbusowy np z drugiej strony wałka przesunięty na prawie sam koniec dałoby co, a przede wszystkim czy to byłoby bezpieczny.

https://www.fotosik.pl/zdjecie/4450f9d8ebe86c35
Pozdrawiam, Jurek

ALZRC 450 Devil pro V2 FBL x 2 gotowe do lotu, V977, V911, wszystko z Flysky FS-TH9X z ER9X.
Awatar użytkownika
kubacki
Lider forum...
Posty: 2049
Rejestracja: 28-12-2015
Lokalizacja: Będzin
Podziękował: 114 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: kubacki » 12 lip 2018, o 10:13

a jak masz mocowane serwo ogonowe?
bo albo przesuń serwo jeśli jest na belce albo skoryguj długość popychacza
Goosky S2 Legend
XL Protos 380 V2
Spektrum NX10
Awatar użytkownika
JurekG
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 91
Rejestracja: 21-05-2018
Lokalizacja: Mielec
Podziękowano: 3 razy

Postautor: JurekG » 12 lip 2018, o 13:29

Regulacja długości popychacza nic nie daje. Mocowanie ogona jest ustalone wkrętem na stałe (otwór w rurce). Program gyro też nic nie pomoże.
Gdybyś wziął sam wirnik ogonowy do ręki, to można zauważyć, że gdy łopatki są w pozycji neutralnej to ruch w jedną stronę (na zewnątrz ) jest normalny, pełny prawidłowy zakres, natomiast w drugą stronę od neutrum (do wewnątrz) jest krótszy o te brakujące 2mm. Jest minimalny a właśnie w tą stronę przeciwstawia się sile głównego wirnika helika. I nie ma tego jak skorygować. Zależy to tylko od konstrukcji, wymiarów dźwigienek. Tylko wałek 49mm to załatwia dobrze, tylko trudno go dostać. Tylko Chiny i to drogo i długo.
Mam źle kupione 47mm wałki i myślę czy dodatkowe nacięcie na wkręt imbusowy by coś pomogło. 1mm a może 1,5mm by zwiększył ten brakujący zakres.
Ale czy to jest bezpieczne ?
Pozdrawiam, Jurek

ALZRC 450 Devil pro V2 FBL x 2 gotowe do lotu, V977, V911, wszystko z Flysky FS-TH9X z ER9X.
Awatar użytkownika
kubacki
Lider forum...
Posty: 2049
Rejestracja: 28-12-2015
Lokalizacja: Będzin
Podziękował: 114 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: kubacki » 12 lip 2018, o 13:54

nie wiem czemu ale nie rozumiem nic z tego ,przecież jeśli orczyk ustawisz pod kątem 90stopni to nie ma bata żeby nie ustawić dobrze ruchu lopatek. podeślij zdjęcie całego ogona bo coś nie mogę Cię zrozumiec
Goosky S2 Legend
XL Protos 380 V2
Spektrum NX10
Awatar użytkownika
JurekG
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 91
Rejestracja: 21-05-2018
Lokalizacja: Mielec
Podziękowano: 3 razy

Postautor: JurekG » 12 lip 2018, o 16:18

https://www.fotosik.pl/zdjecie/6cd53313fab04d08

To na zdjęciu jest w ustawieniu gdy łopatki są w linii. Widać asymetrię w ustawieni suwaka na wałku. Po lewej mniej niż po prawej. To jest właśnie ta różnica o te 2mm.
Dla wałka 49mm uchwyt łopatek bedzie bardziej oddalony w prawo i aby łopatki były nadal w linii to suwak też przesunie się o te 2mm w prawo. I wtedy neutrum wypada w środku w części po której posuwa się suwak. I po obu stronach jest po równo.
Tak jest dla wirnika tylnego ALZRC. Niby klon ale troszkę inna od oryginału Aligina.
Pozdrawiam, Jurek

ALZRC 450 Devil pro V2 FBL x 2 gotowe do lotu, V977, V911, wszystko z Flysky FS-TH9X z ER9X.
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1860
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: SeKLeS » 12 lip 2018, o 17:46

Zrób zdjęcie z drugiej strony, ponieważ teraz wuja widać. Jeżeli możesz załóż łopatki, złóż je w jedną stronę (jak w transporcie) i pomierz odległości pomiędzy ich końcami w obu skrajnych pozycjach ślizgacza.
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
JurekG
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 91
Rejestracja: 21-05-2018
Lokalizacja: Mielec
Podziękowano: 3 razy

Postautor: JurekG » 12 lip 2018, o 18:45

https://www.fotosik.pl/zdjecie/3893f7ceb97a98d5

Skrajny rozstaw końców łopatek - 50mm i 38mm
Pozdrawiam, Jurek

ALZRC 450 Devil pro V2 FBL x 2 gotowe do lotu, V977, V911, wszystko z Flysky FS-TH9X z ER9X.
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 13 lip 2018, o 06:37

Problem polega na mniejszej "przestrzeni operacyjnej" ślizgacza przy krótszym wałku ogonowym. Aby uzyskać symetrię wychyleń potrzebne są krótsze popychacze łopatek, ale zakres wychyleń się zmniejszy.
Awatar użytkownika
JurekG
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 91
Rejestracja: 21-05-2018
Lokalizacja: Mielec
Podziękowano: 3 razy

Postautor: JurekG » 13 lip 2018, o 06:47

Nie ma co walczyć. Póki co zamówiłem na Aliexpress kilka wałków 49mm na zapas. Ewentualnie w przyszłości, kupię aliginowski wirnik ogonowy i będzie całkowicie po problemie.
Ale jeszcze jedno pytanie, czy w razie czego, gdybym ustawił w tym zakresie 38/38mm kąt łopatek to czy jako początkujący polatam ? Czy też ogon helika będzie mało reaktywny ?
Na razie póki co mam jeszcze jeden zestaw dobry.
Pozdrawiam, Jurek

ALZRC 450 Devil pro V2 FBL x 2 gotowe do lotu, V977, V911, wszystko z Flysky FS-TH9X z ER9X.
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2134
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 13 lip 2018, o 08:10

Heeehe ja jak miałem za daleko do sklepu po nowy wałek ogonowy to znalazłem drut 3. Z krzywego wałka delikatnie wybijałem zębatkę. Nowy wałek matowilem w mijscu gdzie później na CA wklejałem zębatkę, ana końcu robiłem fazkę na robaczka wirnika ogonowego :) nigdy mi taki wałek się nie rozleciał w locie... zaleta - to długość sam wybierasz :D No ale trzeba mieć dremela i walek/pręt 3 mm. Kiedyś nawet jak miałem taki chropowaty drut to najpierw go polerowałem wodnym papierkiem 2000 i wyszedł na lusterko i działał jak Aligna ;)
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)

Wróć do „Align i jego klony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości