MacGyverek pisze:Ja posiadam V120d02s.
Mogę napisać jakie ma wady
- ogon napędza wałek i lądowanie w trawie lub kret mieli zębatkę pod zębatką główną
- ciężko go idealnie ustawić jeśli chodzi o tarczę. Orczyki na serwach nie idzie wypoziomować i trzeba na snapach. Kąty się rozjeżdżają. Ale lata
- ogon lekko ucieka. Może to wina serwa ogonowego i tego, że już swoje oblatało.
- jest zielony i na tle drzew się zlewa
- wydaje mi się, że przydało by się 2s do niego (myślę, że Blade 130x napęd ma lepiej zrobiony)
- akcelerometr, którego nie da się wyłączyć (inaczej mówiąc pomaga helikowi się wypoziomować)
Zalety:
- wszystko inne czego nie było opisane w wadach
Mój ma na koncie chyba z 600 lotów i wymieniłem 3 zębatki napędu ogona, jedną zębatkę główną.
MacGyverek pisze:Z 5 3D nie latam. Jakoś nie mam parcia
MacGyverek pisze:Odlacz esc od silnika daj gaz do połowy i sprawdz na stole czy serwo ogonowe drży.
Aha... A neutrum serwa łopaty muszą mieć 0 stopni.
MacGyverek pisze:Czyli prawdopodobnie serwo, lub sprawdź jeszcze zebatka napędu ogona jest ok. Mi też zmielilo ząbek i też ogon był problemem. Trzymaj zębatek główna i ruszaj ogonem lekko. Potem znowu przekrec o jeden ząbek i sprawdź ogon.
MacGyverek pisze:Tam jest normalne serwo z silniczkiem. Najczęściej pada potencjometr albo zębatka. Mi tydzień temu zaczelo fiksowac. Już jest w warszawie nowe i czeka na transport do mojego UP.
Sprawdź jeszcze czy masz przelaczniki dobrze ustawione na systemie fbl w heli. Czy czasem nie masz zyroskopu wylaczonego
MacGyverek pisze:Zyroskop ma być włączony na płytce kintrolera. Zdejmij kabinke z heli i zobacz tam są takie dipswitche. Opis jest w instrukcji jak ma być ustawiony.
Czyli 300 lotów po 5 minut na jednej zębatce główniej...MacGyverek pisze:Mój ma na koncie chyba z 600 lotów i wymieniłem 3 zębatki napędu ogona, jedną zębatkę główną.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości